Bekijk originele versie : ik voel me ...
donaldduk
28-06-2003, 15:20
hoi dames en heren
ik weet niet of jullie dat ook hebben maar ik voel me de laatste tijd zo
rot en voel me zo leeg van binnen graag wil ik van jullie weten wat jullie er tegen doen als jullie het zelfde over komt alvast bedankt iederen veel groetjes van mij
Heey meid,
K heb dat de laatste tijd ook heel erg k weet niet wat t is ofzo :confused: maar voel me elke dag weer klote snap niet wat t probleem is maar er is niks aan te doen denk k....
succes
SteeLoLayD
28-06-2003, 18:30
EEyz
Wat rot voor jullie dat jullie je zo voelen ik voel me ook wel eens zo
maar dan ga ik allemaal leuke dingen zoals shoppen lekker winkelen
of met me vriendinnen iets leuks doen. Misschien zit er jullie iets dwars school problemen of met je famillie of in de liefde. Probeer eerst te kijken waarom je je zo voelt . Maar het is bijna vakantie en dan kunnen jullie lekker genieten van je vrije dagen .
Succes boesaaa
MissMaffia
28-06-2003, 18:41
je kunt er nix aan doen, ik hebt het ook de laatste tijd.....
nee inderdaad er is niks aan te doen ofzo....
donaldduk
28-06-2003, 23:29
ik ook meid ik heb ook zo een hekel aan dit leven maar ja wat kunnen we doen gewoon verder leven tot onze laatste dag en maar hopen dat het nog goed gaat komen veel sterkte meiden
Hai,
Misschien helpt het dit, bij mij wel. Probeer eens om mensen blij te maken, een klein kind, of een je ouders geef spontaan je moeder een kus, koop een kado ook al is het maar heel klein en goedkoop en verras er een vriending, zus, broer mee.
Zal je zien dat je wordt bedankt en ook nog complimentjes krijgt, dan voel je je op zijn minst op dat moment effe lekker.
SUcces.
Origineel gepost door donaldduk
hoi dames en heren
rot en voel me zo leeg van binnen graag wil ik van jullie weten wat jullie er tegen doen als jullie het zelfde over komt alvast bedankt iederen veel groetjes van mij
Ja dat heb ik zeker en niet zo een klein beetje ook.. Veel bidden (buiten de veplichte gebeden) en quran luisteren. Dat helpt bij mij echt...
Moeslimma87
29-06-2003, 15:10
woellah illa, ik heb het ook!!
Is dit een ziekte ofzo????
Oooohhhh soms wil ik gewoon even weg, ver weg van hier,
ergens op een onbewoond eiland ofzo, gewoon weggggggggggggg!!!!
salaam.
willen jullie dat dat gevoel weg ga .
lees de koran,dan gaat alles weg.
das de enige middel.
MissMaffia
01-07-2003, 08:56
weet je wat ook helpt, ik was laatst in de efteling.. en dat geeft je een andere gevoel echt... je moet gewoon in de piton gaan of in die piratenschip... nee echt.. en dan denk je bij je eigen waarom mag ikhier niet voor altijd blijven, maar ja toen moest ik weer naar huis, en toen begonhet weer van voor af aan....maar het helpt voor even..
BeautifulLady
01-07-2003, 11:01
Ja ik voel me ook heel vaak niet lekker :(
Origineel gepost door donaldduk
hoi dames en heren
Take an joint...... :D
donaldduk
01-07-2003, 15:06
Origineel gepost door sabigha
Take an joint...... :D helpt dat denkje hahahahhahahah :zwaai: begin er gelijk aan
donaldduk
01-07-2003, 15:07
Origineel gepost door sabigha
Take an joint...... :D denkje dat het helpt hahahahhaha :zwaai: wel ik begin er gelijk aan
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.