Bekijk originele versie : Marokko of Hier blijven
Salaam mensen..
Deze jaar ga ik niet..dus hier blijven..spijtig
En jullie...en voor diegenen die gaan..mag ik vragen hoe jullie de vakantie in Marokko gaan doorbrengen...tell me
Ik wens voor diegenen die gaan..een veilige heenreis..een pracht van een vakantie..en een veilige terugreis incha'allah
ik ga ook niet :(
blijf 'lekker' in nederland en ga wat werken......
en ik wens ook iedereen die gaat een goede reis en mogen jullie allemaal incha'allah goed en gezond terugkeren
:zwaai:
ik ga op vakantie
ik ga naar 2 bruiloften
veel naar mijn oma
naar het strand
stadten
eten in de haven (ik woon in alhoceima)
maiskolven eten
pipa eten
naar oujda voor fam bezoek
thnx
ik wns jullie een fijn vakantie in nl
Hanaetje
21-06-2002, 22:12
Salaam,
Ik ga met de damilie naar rabat-Salé waar wij wonen, en gaan voor 1 week daar blijven en de 2de en 3de week aan de zee van kenitra verblijven in een bungalow zoals we vorig jaar hebben gedaan....
Was héél leuk bijna elke dag naar de zee , moesten toch gewoon te voet gaan en op het strand blijven tot zonsondergang héél prachtig in Marokko.....
We gaan ook af en toe naar Casablanca....familie bezoeken en in Rabat zelf ook....Altijd leuk om je familie nog te zien...Ik heb een nicht die Fatima zahra heet en die kan gewoon m'n tweelingzus zijn ze is even oud als mij :-)))...
Hanaetje xxx
Nou ik ga ook:
En ik denk dat het euuuuh de eertse week van de kamer van mijn maoedr naar de kamer van mijn oma van de kamer van mijn oma rennnneeeennn naar de stah om de zonsondergang mee temaken.
We wonen ongeveer 5 min te voet van het strand maar ja in 6 weken gaan we maar 2 keer met mijn pa.
daarna na die week van opruimen gezeur van oma aan horen. en familie die bij ons komen opzoeken.
Gan we naar mijn tante in casa mijn vader die wil snel zijn om weer terug te gaan naar de dorp ( boujaffar) Bij Nador. Omdat mijn liev lieve lieve oma daar is gebleven. ze vertikt het ieder keer om met ons mee te gaan. dus 2 dagen bij mijn tante in casa in dei twee dagen ga je snel naar de ander tante in cas. Dus geen tijd hoe casa er uit ziet.
dan weer opstaaan sneeeeel de auto in we gaan naar agadir naar een andere tante. 2 dagen. oke ff naar de markt met mijn nicht. en dan weer sneeeeeel auto in. we gaan terug weer een 1 week huis op ruimen, gezuer van oma aan horen. we gaan we daat nador toe hoor om ff siraden etc te kopen. ik gebruik die tijd om ff weg te zijn van mijn oma. maar oke. eindeijk mogen we naar opa toe gaan.
Ik snel uitsappen opa groeten de vrouw van mijn opa groeten tantes dan via zijn huis zo snel mogelijk naar het andere huis van mijn tante wara mijn lieverlings nichtjes zijn. ( ze komen uit almere). echt dolle mijn mijn tante en neven en nichten.
Insaaalh word het dit jaar wat leuker want. Heb 3 builloften. gaan dit jaar naar lahraies. voormijn zus. en tetuan voor de neef van mijn vader en daar is het wel gezellig en mijn familie van almere gaan dit jaar ook naar marokko. duzzeee. maar is ****t op want mijn pa zijn auto word daar aan de garage gegeven om wat te maken beteknd nu 2 weken acgter me kaar geen auto dat betekend 2 weken van de kamer van mijn moeder naar de kamer van mijn oma rennnnneeeeen naar de stah om de zonsondergang mee temaken. en de gezeur van oma aan te horen. 2 WEKEN LANG ACHTER ELKAAR.
Ikhoop dat ik het eeuuuh overleef. Insaalah. na 6 weken als ik weer in nl ben kan ik er om lachen. dat doe ik altijd eerst overleven en dan er om lachen.
Oke dat is mijn vakantie. vakantie? hmmm kan je het een vakantie noemen?woooowww ik weet niet hoor. Ik begon namelijkmeteen aftel;len de eerste dag dat ik er ben wahahahahha. Echt parra.
Origineel gepost door Oemaira
Nou ik ga ook:
En ik denk dat het euuuuh de eertse week van de kamer van mijn maoedr naar de kamer van mijn oma van de kamer van mijn oma rennnneeeennn naar de stah om de zonsondergang mee temaken.
We wonen ongeveer 5 min te voet van het strand maar ja in 6 weken gaan we maar 2 keer met mijn pa.
daarna na die week van opruimen gezeur van oma aan horen. en familie die bij ons komen opzoeken.
Gan we naar mijn tante in casa mijn vader die wil snel zijn om weer terug te gaan naar de dorp ( boujaffar) Bij Nador. Omdat mijn liev lieve lieve oma daar is gebleven. ze vertikt het ieder keer om met ons mee te gaan. dus 2 dagen bij mijn tante in casa in dei twee dagen ga je snel naar de ander tante in cas. Dus geen tijd hoe casa er uit ziet.
dan weer opstaaan sneeeeel de auto in we gaan naar agadir naar een andere tante. 2 dagen. oke ff naar de markt met mijn nicht. en dan weer sneeeeeel auto in. we gaan terug weer een 1 week huis op ruimen, gezuer van oma aan horen. we gaan we daat nador toe hoor om ff siraden etc te kopen. ik gebruik die tijd om ff weg te zijn van mijn oma. maar oke. eindeijk mogen we naar opa toe gaan.
Ik snel uitsappen opa groeten de vrouw van mijn opa groeten tantes dan via zijn huis zo snel mogelijk naar het andere huis van mijn tante wara mijn lieverlings nichtjes zijn. ( ze komen uit almere). echt dolle mijn mijn tante en neven en nichten.
Insaaalh word het dit jaar wat leuker want. Heb 3 builloften. gaan dit jaar naar lahraies. voormijn zus. en tetuan voor de neef van mijn vader en daar is het wel gezellig en mijn familie van almere gaan dit jaar ook naar marokko. duzzeee. maar is ****t op want mijn pa zijn auto word daar aan de garage gegeven om wat te maken beteknd nu 2 weken acgter me kaar geen auto dat betekend 2 weken van de kamer van mijn moeder naar de kamer van mijn oma rennnnneeeeen naar de stah om de zonsondergang mee temaken. en de gezeur van oma aan te horen. 2 WEKEN LANG ACHTER ELKAAR.
Ikhoop dat ik het eeuuuh overleef. Insaalah. na 6 weken als ik weer in nl ben kan ik er om lachen. dat doe ik altijd eerst overleven en dan er om lachen.
Oke dat is mijn vakantie. vakantie? hmmm kan je het een vakantie noemen?woooowww ik weet niet hoor. Ik begon namelijkmeteen aftel;len de eerste dag dat ik er ben wahahahahha. Echt parra.
Ondanks alles of dankzij alles..blijft het nog leuk..je bent in Marokko en ziet je familie en als je nog niet getrouwd bent..misschien je aanstaande..als het wederzijds is natuurlijk...Marokko is zo romantisch
Hanaetje
22-06-2002, 01:51
Jaa dat is waar
Hanaetje
xxx
Ja dat is zeker z ik zou ook zeker niet in de vakantie hier in nl blijven.
MiSsMaRrAkChIa
23-06-2002, 16:27
hier blijven maar hier kun je ook genoeg leuke dingen doen
hmm ga inchallah ook naar marokko wel beetje laat..eind julie bijnaa..maar mouhim marokko...:)
ja 2 bruiloften.. een van mi broer.. en een van mn neef...
enne jaa..elke avond zonsondergang meemaken..al is het in de stad..bij de zee..of in het dorp..mouhim marokko..
urenlange wandelingen maken..met nichtjes..en mn zussie..
enne je familie weer zien...hoewel je eigelijk niet iedereen weer wil terug zien:D
maar verder is marookko een prachtig vakantie vermaakplaats...
aleen jammer dat het maar 3 weekies zijn...
summertime
23-06-2002, 17:28
hallo tetouan,
ik ga ook naar marokko begin julie naar "tetuan" dusssssssssssssss als er mensen zijn van tetouan!!!!!!!!!!!!!!!!! let me know aight!
maar wat ik ga doen...............
-smorgens opstaan ...
-eten...
-beetje dweilen als mn nichtje het al niet heeft gedaan!
-dan klaarmaken voor strand..............
-om 18h terugkomen
-douchen
-klaarmaken om de stad in te gaan(of internetcafé)
-terugnaar huis of meteen naar martil of marinasmir by night .
-terug naar huis om te slapen en trappen opsluipen met blote voeten om geen lawaai te maken!
hahhhhhhhhhhhhh ik zie er al naar uit zooooooooo bruin worden al dat zwemmen en dit natuurlijk X3weken....familie komt toch op bezoek mijn lieve oma zie ik wel praktisch elke dag maar dit is een doorsnee dag naa 7 dagen achter elkaar strand kan het wel eens zijn dat we een dagje skippenofzo
groetjes hajar
nou kan ik er echt niet tegen op dat jullie echt van de ene kamer naar de andere lopen........heb ook soms van die dagen in marokko zo maar dan wordt ik gek dan ga ik toch de stad in hoor ook al hoor ik gezeur van mn pa of ma
bye bye see you in safir,touilaa,saniadermel
HoceimaChick
23-06-2002, 17:35
Salaam allemaal ik ga dit jaar wel naar Maroc.
Ik ga naar AL HOCEIMA.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.