Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Krullen hoe houdt je ze mooi?

KLEINEAAP
17-09-2006, 14:26

:) haaai lady's Ik had een vraagje over krullen. Ik begrijp maar als maar niet waarom mijn krullen op begin van de dag zo mooi zijn en later op de dag pluizig worden en inzakken :maf2: :rolleyes: Wordt er gek van. Ik heb van alles geprobeerd. Anderlon tot john frieda. Kruidvat cremevoeding.. Ik was ze iedere morgen. doe er wat krulenmouse in en wat creme dan zitten ze mooi.. paar uur later wordt het weer zo lelijk. Wie heeft er tIps..?Who can help me? Groetjes Dena:hihi: ik zal foto plaatsen van me krullen.. krullen :wow:

k_megrabia
17-09-2006, 14:29
:) haaai lady's Ik had een vraagje over krullen. Ik begrijp maar als maar niet waarom mijn krullen op begin van de dag zo mooi zijn en later op de dag pluizig worden en inzakken :maf2: :rolleyes: Wordt er gek van. Ik heb van alles geprobeerd. Anderlon tot john frieda. Kruidvat cremevoeding.. Ik was ze iedere morgen. doe er wat krulenmouse in en wat creme dan zitten ze mooi.. paar uur later wordt het weer zo lelijk. Wie heeft er tIps..?Who can help me? Groetjes Dena:hihi: ik zal foto plaatsen van me krullen.. krullen :wow: alstu http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1108613