Bekijk originele versie : Excuses Topic
Salaam Mensen..
Iedereen maakt fouten..wij zeggen soms iets, waar we achteraf spijt van krijgen..maar vinden het heel moeilijk om met ons schudlgevoelings om te gaan..
daarom heb ik deze topic geopend..om iedereen de kans te geven zijn of haar excuses aan de rechthebbende over te maken..
Misschien is die persoon een hele tijd aan het wachten..laat die persoon niet langer wachten..en toon je respect en geef je fout toe..
Ik wil aan twee mensen nogmaals mijn excuses aan bieden en mijn fout toegeven...aan 100% en justsomebody
Ik hoop dat ze mij vergeven..Thanks girls
Nu is het aan jullie..
ik wil mijn excuses aanbieden aan iedereen hier op marokko.nl waartegen ik dom heb gedragen ofzo
ik weet niet meer wie en wie er is begonnen maarja a boeit niet
ik bied mijn excuses aan
dat is een goed begin en ik ga "proberen" niet meer dom te doen en als ik toch dom doe spreeek mij erop aan
oke nou jullie
oja en aan mijn ouders omdat ik me soms nogal "puberig" gedraag
Mijn Excuses...
als ik me hier en daar in verkeerde woorden heb uitgedrukt,
als ik iemand heb gekwets hier,
mijn excuses aan de mensen die ik pijn heb gedaan op de basisschool :mijn excuses aan jou: Y. en R. en D. uit A.
Zoiets n beetje :)
MissBlaBla
21-06-2002, 22:37
Mijn excuses en oprechte spijt aan Allah voor alles wat ik ooit fout heb gedaan...
BlaBla
just-somebody
24-06-2002, 20:02
he mohammed Justice
je excuses zijn aanvaard hoor... ik zeg altijd beter laat dan nooit....
fouten maken is menselijk.. maar vergeven is godelijk....
groetjes,
just-somebody
Origineel gepost door just-somebody
he mohammed Justice
je excuses zijn aanvaard hoor... ik zeg altijd beter laat dan nooit....
fouten maken is menselijk.. maar vergeven is godelijk....
groetjes,
just-somebody
Thank you..just-somebody :goedzo:
En 100%..ben je nog boos op mij :rolleyes:
GoudenGids
24-06-2002, 20:48
Mama sorry dat ik me soms idioot gedraag en ik je maar niet kan begrijpen.
Papa sorry dat ik niet helemaal de dochter ben die je wenstte.
Grote broer sorry dat je altijd maar met mij wordt vergeleken.
Kleine zusje sorry voor alle dingen die ik in woede heb gezegd.
;)
Origineel gepost door MissBlaBla
Mijn excuses en oprechte spijt aan Allah voor alles wat ik ooit fout heb gedaan...
BlaBla
Miss..betekent dit dat je nu geen fouten meer maakt..want je hebt ooit wel fouten gemaakt, en je biedt daarvoor je excuses aan Allah (swt)..
Sarahsalima
24-06-2002, 20:55
STROZI het spijt me !!!!!
je bent een EX-forumlid, maar toch wil ik mijn oprechte excusses aanbieden, ik ben niet helemaal zo aardig tegen je geweest, maar ik had destijds een andere naam, je weet wel welke dat was, doei doei
ik bied mijn excuses aan aan iedereen op deze hele aardbol...ik kon er ook niks aan doen dat ik geboren was :( ik ben een onhandelbare mislukkeling...ps: mohammed justice ik sta keer op keer versteld :goedzo: ...echt een topper ben je xxx Chaimaa
Origineel gepost door Chaimaa
ik bied mijn excuses aan aan iedereen op deze hele aardbol...ik kon er ook niks aan doen dat ik geboren was :( ik ben een onhandelbare mislukkeling...ps: mohammed justice ik sta keer op keer versteld :goedzo: ...echt een topper ben je xxx Chaimaa
Gelukkig ben jij geboren Chaimaa..je bent Top zo :goedzo:
hey mojo (mj)
hoe ist met het "bewust eten"
MissBlaBla
24-06-2002, 21:19
Origineel gepost door Mohammed Justice
Miss..betekent dit dat je nu geen fouten meer maakt..want je hebt ooit wel fouten gemaakt, en je biedt daarvoor je excuses aan Allah (swt)..
Dit betekent niet dat ik nooit meer fouten zal maken, want NOOIT een fout maken is TE volmaakt en dat is niemand. Maar misschien dat je je best zult doen om het beter te doen dan voorheen... Laten we het daar maar op houden ;)
BlaBla
Origineel gepost door chemie
hey mojo (mj)
hoe ist met het "bewust eten"
Chemie please..je plaagt mij, je doet het weer..
kijk, nu is mijn naam veranderd in mojo..wat is dat voor een naam aub :(
Bewust eten..tja, vandaag heb ik lekker gegeten (bewust)..vis en veel groenten + salade..euuhhh..maar ik denk dat ik teveel van gegeten heb, heb een beetje last van de maag..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.