Bekijk originele versie : De Leuke & Lieve Mensen...
Als reactie op het bericht van CHEMIE hier een topic die nix anders dan positiveit zal uitstralen!!! :D
Ten eerste mijn complimenten voor de marokkaanse meiden van Hedendaags:
Ik complimenteer de meiden die hun normen en waarden hebben,
hun best doen en zich goed inzetten op school/werk met het oog op de toekomst,
die hun geloof niet in de steek laten/hebben gelaten/terugvinden/nog gaan terugvinden,
de meiden die respect hebben voor de mensen om zich heen, wie dat ook mag zijn,
die je met een lach begroeten op straat en je niet achter je rug om zwart maken, ookal ken je ze niet persoonlijk,
nog een persoonlijk complimentje voor de meiden die hun creativiteit gebruiken en hun hoofddoek zo leuk weten te dragen, ik vind het echt mooi staan,
de meiden die achter de kassa zitten bij Appie heyn of Dirk van den Broek, mijn complimenten,
De meiden die de slechte naam van marokkanen willen zuiveren door te spreken in de maatschappij en hun stem te laten horen...
BRAVO!!
De jongens, jullie krijgen mijn complimenten vanwege:
Jullie vriendschappelijk gedrag naar elkaar toe: het gaat er altijd hartelijk en vol vertrouwen aan toe,
jullie respect voor meiden,
jullie uitstekende smaak qua mode,
jullie inzet in de maatschappij,
elke vrijdag de moskee bezoeken,
jullie kracht die jullie van het slechte pad houdt,
de humor en de moppen die jullie altijd weten te vinden en zo goed weten te vertellen,
jullie houvast aan jullie achtergrond en cultuur,
de jongens van de schoonmakersbedrijven: Good work!
De jongens in pak op weg naar hun kantoor: Looking Great!!
LOVE U ALLL!!!
:zwaai:
Boyfriend
21-06-2002, 19:31
IK WIL ALS EERSTE JE BEDANKEN MEID!!!!!!!!!!!!
EUHM
THNXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX A LOT GIRL
:D
LOVE YA TOOO
zinalady
21-06-2002, 19:35
jah you go girl!!!!! ik vind dit een geweldige topic!!!!! en dit laat dus ook zien dat er zker wel goeie marokkanen zijn!!!!!!
'beslama :zwaai:
dikke zoen en veel knuffeltjes voor kentriya
Hugs & Kisses back 2 Y'All!!
:Iluvu:
igzeneej
21-06-2002, 19:41
Jullie vriendschappelijk gedrag naar elkaar toe: het gaat er altijd hartelijk en vol vertrouwen aan toe,
ELKE VRIJDAG DE MOSKEE BEZOEKEN !!!,
de humor en de moppen die jullie altijd weten te vinden en zo goed weten te vertellen,
Die vrijdaagse bezoek aan de moskee !! ...daar neem ik geen deelname aan !!! ...Krijg ik dan toch wel je complimentjes :D
Origineel gepost door igzeneej
ELKE VRIJDAG DE MOSKEE BEZOEKEN !!!,
Die vrijdaagse bezoek aan de moskee !! ...daar neem ik geen deelname aan !!! ...Krijg ik dan toch wel je complimentjes :D
van mij wel
igzeneej
21-06-2002, 19:45
soukran !!! ...en dan krijg jij deze van mij :duim: Dat zegt genoeg he !!!
zinalady
21-06-2002, 19:46
oh emsoom ik weet dat die er zeker zijn.......maar ik wou er alleen maar mee zeggen omdat ze hier alleen maar meestal met de negatieve dingen over de marokkanen komen dusss vandaar snappie!!!!
maar die zijn er zker wel...
beslama :zwaai:
Origineel gepost door igzeneej
soukran !!! ...en dan krijg jij deze van mij :duim: Dat zegt genoeg he !!!
???
igzeneej
21-06-2002, 19:50
oh shit dat smiltje is verandert !!! ...nou hier is ie dan !!!
:goedzo:
dulce_lamia
21-06-2002, 21:13
Hartstikke goed meid, EINDELIJK EEN KEER IETS POSITIEFS, mag ook wel een keer niet waar!? En laten we vooral de mensen die het wat minder voor elkaar hebben , of moeite hebben met het vinden van een doel in hun leven STEUNEN en STUREN in de juiste richting, in plaats van op hun af te geven, en ze af te stoten. Maar met zo veel positiviteit moet dat zeker lukken!
Origineel gepost door Kenitrya
Als reactie op het bericht van CHEMIE hier een topic die nix anders dan positiveit zal uitstralen!!! :D
Ten eerste mijn complimenten voor de marokkaanse meiden van Hedendaags:
Ik complimenteer de meiden die hun normen en waarden hebben,
hun best doen en zich goed inzetten op school/werk met het oog op de toekomst,
die hun geloof niet in de steek laten/hebben gelaten/terugvinden/nog gaan terugvinden,
de meiden die respect hebben voor de mensen om zich heen, wie dat ook mag zijn,
die je met een lach begroeten op straat en je niet achter je rug om zwart maken, ookal ken je ze niet persoonlijk,
nog een persoonlijk complimentje voor de meiden die hun creativiteit gebruiken en hun hoofddoek zo leuk weten te dragen, ik vind het echt mooi staan,
de meiden die achter de kassa zitten bij Appie heyn of Dirk van den Broek, mijn complimenten,
De meiden die de slechte naam van marokkanen willen zuiveren door te spreken in de maatschappij en hun stem te laten horen...
BRAVO!!
elke vrijdag de moskee bezoeken,
LOVE U ALLL!!!
haha ..dit lijkt net op zo'n reklame van achmea ..je weet wel : HELAAS BERUSTEN DEZE BEELDEN NIET OP DE WERKELIJKHEID .. :D
nee joh geintje ..thanks kenitra ..ik hou van mensen met een positieve instelling , en positiviteit werkt aanstekelijk :)
Hanaetje
25-06-2002, 01:38
Origineel gepost door remii
haha ..dit lijkt net op zo'n reklame van achmea ..je weet wel : HELAAS BERUSTEN DEZE BEELDEN NIET OP DE WERKELIJKHEID .. :D
nee joh geintje ..thanks kenitra ..ik hou van mensen met een positieve instelling , en positiviteit werkt aanstekelijk :)
Reclame jaa ?? als iemand allemaal positieve dingen vertelt over mij zou ik ook zeggen...."Ik hou van mensen met een positieve instelling":D
Hanaetje :boogie:
tha_lady
25-06-2002, 12:07
Origineel gepost door remii
haha ..dit lijkt net op zo'n reklame van achmea ..je weet wel : HELAAS BERUSTEN DEZE BEELDEN NIET OP DE WERKELIJKHEID ..
:hihi: :hihi: hahahaha die is leuk!!!
alleen berusten deze beelden (teksten) wel op de werkelijkheid.
laterZ :blauwkus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.