Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik droomde...

ellae
17-09-2006, 00:42

[dat ik voor de tweede keer trouwde dus mijn 2de man:maf: in mijn droom voelde ik me heeeel schuldig tegenover mijn eerste man en vond hem ook zielig...en het was zoo raaar ik had een trouwjurk aan iedereen was aan t voorbereiden enzo en raad wie mijn man was:rolleyes: miss dat de meeste dames onderons hier hem kenne van atwt???? Rafael e3ibadallah:maf::maf: ja ik weet tis belachelijk... maar wat zou die droom ongeveer kunnen betekenen:confused: :o:o:o:o:o]

missy_metalsia
17-09-2006, 00:45
ze zeggen weleens als je droomt dat iemand trouwt, dat iemand dan dood gaat... maar ALLAH ouglem kuss..beslemma

ellae
17-09-2006, 00:46
ze zeggen weleens als je droomt dat iemand trouwt, dat iemand dan dood gaat... maar ALLAH ouglem kuss..beslemma ga ik dood:confused:

Insania
17-09-2006, 01:00
:lol: Hahhaha rafael die bokser":lol: Insania

alhoceima_boy_
17-09-2006, 01:08

ga ik dood:confused: nee niet jij zelf maar een bekende van jou ,,

ffeiza
17-09-2006, 10:00
jah k droomde laatst ook Miceal Scofield van Prison Break, hij was Moslim geworden :hihi: Ik lag in een deuk toen ik wakker werd :stoned:

Doenya25
17-09-2006, 10:30
Een droom hoeft niet altijd iets te betekenen. Het kan zijn dat je deze man gisteren op televisie hebt gezien of erover hebt gepraat met je familie/vrienden... Of sheytaan komt je in je dromen lastig vallen kan ook.... Maak je geen zorgen, insha Allah ga je niet dood zoals missy metalsia zegt ;)

Doenya25
17-09-2006, 10:32
jah k droomde laatst ook Miceal Scofield van Prison Break, hij was Moslim geworden :hihi: Ik lag in een deuk toen ik wakker werd :stoned: :lol: Maar misschien heb je gelijk, is hij moslim geworden of denkt hij erover na.. :hihi: