Bekijk originele versie : ik ben het zat!!!!
iedereeen begint het echt leuk te vinden!!!!!!!!!!!!!
de jongens zijn dit en dat
en de meiden zijn dit en dat
ik zal maar niet zeggen doorwie dat komt
maar hebben jullie niet geleerd om respect voorelkaar te hebben en elkaar niet te veroordelen omdat men geen of juist wel een hoofdoekje heeft of etc.
hebben sommige van jullie echt nix beters te doen dan over elkaar lullen
toen ik 1 maand geleden hier kwam was het allemaal nog leuk maar nou zie ik alleen maar :
meiden zijn hoeren of juist te scheinheilig
en jongens zijn drugsdealers en players
weten we echt niets beters dan dit
ik heb ook mijn deel meegediscuseerd daar niet van
mnaar ik begin het zat te worden
we worden al vaak genoeg uitgescholden voor alles en nog wat en dan kunnen we met onze eigen landgenoten niet eens een normaal gesprek voeren
igzeneej
21-06-2002, 19:01
Hebt gij een oplossing dan ????
nee
ik wilde mijn hart alleen ff luchten
Ach, zie het als een uitdaging om een discussie te voeren. NA een poos is die discussie uitgekauwd voor jou maar vergeet niet dat je niet de enige bent op dit wereldje...
Er zijn kidz na jou die ook over dit soort onderwerpen gaan denken en daar dan ook een discussie over starten... en daarna weer... en weer... en weer...
Dus als je er genoeg van hebt, open een eigen nieuwe discussie, laat de anderen NA jou de door jouw al afgesloten discussie nog voeren en mocht er een eind aan komen aan discussieren... Neem een stap naar de volgende levensfase!!
Makkelijk he? :D
xx
dat weet ik maar er is absoluut geen respect meer voorelkaar
en ik hou daar niet van en het is moeilijk om zulke mensen te negeren en gewoon nix te zeggen want ik wil meestal het laatste woord
igzeneej
21-06-2002, 19:18
Jah het is wel zo !!! ...Vaak begin ik een pittige discusie aan te gaan , en na 2 reacties gaat het goed en dan oppeens hoor je van moet je een klap zemmer enz !!!
Vrij triest !! ...Wilt ie me slaan dan moet ie me vinden !!! :D
Boyfriend
21-06-2002, 19:18
ZEKER NIET LEUK
BIJNA ELK TOPIC BEGINT OVER JONGENS DOEN DIT MEIDEN ZIJN DAT. DAN KOMEN ER MISVERSTANDEN. ALTIJD DEZELFDE ZEVER
HATELIJK
ZE KENNEN NIETS ANDERS DAN DAT. IPV OVER IETS ANDERS TE DISCUSSIEREN
Ik heb een oplossing...
:D i'll be right back :D
igzeneej
21-06-2002, 19:20
chemie scheer niet iedereen over een kam !!! ..Er zijn degelijk wel mensen met respect !!! ...Kijk maar naar jou emshoom ike enz !!!
Ze moeten alleen nog leren wat discuseren is !!! ...en dat je aan schelden op het net niks hebt !!!
Origineel gepost door igzeneej
chemie scheer niet iedereen over een kam !!! ..Er zijn degelijk wel mensen met respect !!! ...Kijk maar naar jou emshoom ike enz !!!
Ze moeten alleen nog leren wat discuseren is !!! ...en dat je aan schelden op het net niks hebt !!!
ik had het niet over iedereen
er zijn degelijk mensen met respect
maar ik heb het over de respectloze
capice??
igzeneej
21-06-2002, 19:23
Schelden op het net kan je zo gek maken weet je vroeger toen ik het internet net had uitgevonden was ik ook zo een figuur !!!
...Maar het probleem is het doet je alleen pijn !!!
Want jij zegt jemek en je krijgt hem net zo hard terug !!! ...wat heb je eraan !!!
En ik denk dat er zeker we oplossingen zijn boyfriend !!! ...Je moet elkaar begrijpen en dus goed zeggen wat je bedoelt en vooral moet je,je mening niet als een feit presenteren !!! ...sommige vaten het verkeerd op !!! ...
juist
als je iemand terugscheld krijg ik het 10 keer zo hard terug
en dat is gelijk en straf van allah want ja wie zegt dat je op het gescheld moet ingaan
vind ik dan
en dat schelden doet zeker pijn
Boyfriend
21-06-2002, 19:26
Origineel gepost door igzeneej
Want jij zegt jemek !!!
DIT IS TYPISCH IETS VOOR OMAR
hij zit hier op deze topic maar hij zegt nix die omar!!
misschien leert hij manieren van ons??
Boyfriend
21-06-2002, 19:30
TIS TE HOPEN DAT DIE IETS LEERT HIER.
OF ZIT HIJ WEER ZON GROTE TEKST AAN HET VOORBEREIDEN
DAT KAN GOED ZIJN, MAAR DIE NEEMT WEL ZIJN TIJD WANT OMGAAN MET EEN KLAVIER KAN HIJ NOG NIET ZO GOED :D
:zwaai: SLUUUUUUUUUU
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.