Bekijk originele versie : vraag voor de dames
ben een nederlandse moslim en nog niet getrouwd. (zoek hier geen vrouw hoor)
wat ik van de dames wil horen is of zij ooit een nederlander zouden willen trouwen als hij moslim is.
ik vraag niet het waarom of waarom niet maar ik zou gewoon eens willen weten OF jullie marokkaanse dames wel een kaaskoppie zouden willen.
er worden wel eens topics geopend over marokkaanse dames met negers of marokkaanse heren met hollandse grietjes maar velen trouwen met mensen uit eigen cultuur.
ik vind dat dat eens afgelopen moet wezen, we kunnen zo veel leren van andere culturen (of stammen).
wel dames??.
SaraZena
28-06-2003, 00:48
ik zou wel met een nederlander trouwen als ie moslim is :)
trouwen achmad? :D
ik heb in mn familie een aantal Nederlanders. Aangetrouwde dus.
Meryam20
28-06-2003, 00:53
We moeten zeker meer van elkaars cultuur leren en begrijpen!!! Maar dat kan op verschillende manieren!!! Buren, collega's ect.
Maar samen een huwelijk ingaan, is best een grote stap!!! (heb echt niks tegen Nederlanders) Aangezien we twee grote verschillende culturen hebben, gaat het botsen.
Ik heb een oom die met een nederlandse moslim is getrouwd!!!Ze hebben veel tegenslagen moeten verwerken!!! En onvoorwaarderlijk voor elkaar gaan!!! Het is echt daar extra respect en begrip hebben voor elkaar!!! Je hebt daar de extra downs dan ups!!! Het kan zeker maar het is en blijft moeilijk!!! Maar ze zeggen dat liefde alles overwint!!!!
Maar willen??? Nee, schilt minder hoofdpijn denk ik!!!
s_soumaya18
28-06-2003, 01:01
ALS IK VERLIEFD OP M WAS EN HIJ OPP MIJ EN WE HOUDEN VAN ELKAAR EN HIJ IS NOG MOSLIM OOOOKKKK SSAAAAA K ZOU ZEKER MET M TROUWEN , NOU JAH ZEG WAAROM NIET?
ENNE TROUWENS K HEB EEN HELE MULTICULTURELE FAMILIE MET NEDERLANDERS, BELGEN, TURKEN SPANJAARDEN EN GA ZO MAAR DOORR
Zonder meer!
De dien bij Nederlandse Moslims is vaak sterker dan bij van geboorte-moslims!
Nieuwe Moslims moeten er voor knokken Moslim te zijn en te blijven, en ze zijn vaak bewuster van hun geloof!
Origineel gepost door s_soumaya18
ALS IK VERLIEFD OP M WAS EN HIJ OPP MIJ EN WE HOUDEN VAN ELKAAR EN HIJ IS NOG MOSLIM OOOOKKKK SSAAAAA K ZOU ZEKER MET M TROUWEN , NOU JAH ZEG WAAROM NIET?
ENNE TROUWENS K HEB EEN HELE MULTICULTURELE FAMILIE MET NEDERLANDERS, BELGEN, TURKEN SPANJAARDEN EN GA ZO MAAR DOORR
zo leuk:goedzo: xxx~Hilke~
s_soumaya18
28-06-2003, 01:54
yah he :bril:
just_fouad
28-06-2003, 02:02
slaat nergens op
imanexxx
28-06-2003, 02:15
Tuurlijk zou ik met een nederlandse moslim willen trouwen!!! CHiquee toch??? en zoals cutey al zei: Nederlandse moslims zijn idd sterker in hun dien !!!Dus why the hell not???? :Iluvu:
miriammetje
28-06-2003, 09:06
Origineel gepost door achmad
ben een nederlandse moslim en nog niet getrouwd. (zoek hier geen vrouw hoor)
wat ik van de dames wil horen is of zij ooit een nederlander zouden willen trouwen als hij moslim is.
ik vraag niet het waarom of waarom niet maar ik zou gewoon eens willen weten OF jullie marokkaanse dames wel een kaaskoppie zouden willen.
er worden wel eens topics geopend over marokkaanse dames met negers of marokkaanse heren met hollandse grietjes maar velen trouwen met mensen uit eigen cultuur.
ik vind dat dat eens afgelopen moet wezen, we kunnen zo veel leren van andere culturen (of stammen).
wel dames??
salaam alikoem...
kijk jij bnet al bekeert dus ja ik zou welmet ene persoon al sjoukunne trouwen....maar wat jij zegt over di etopic met erders etc dat gaat over relaties en omgaan ...met hun....zoals iedere moslim weet is het verafschuwd om een relatie te beginnen of met jongens om t egaan zelfs....als di emeiden dan lopen te flirten met negers nederlanders voor mij part marokaan dan iriteerd mensen dat want een moslima zou dat nooit doen....begrijp je....
inshallah vind jij je vrouw....en mashalllah dat j ebekeert ben je weet niet ho eblij je me maakt met dit bericht in de ochtend....moge inshallah alemaal doorgroeien tot nog betere moslims amien....
beselmma mir
Lady_moi
28-06-2003, 11:04
ik zou wel met een nederlandse moslim trouwen
enne tbarakallah alik :goedzo:
hmm k zou t niet gauw doen ......
Ben k ook niet van plan :)
SweetRose
28-06-2003, 12:09
Ik zou het wel willen maar niet mogen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.