Bekijk originele versie : wie oh wie, zeggen jullie het maar!!!
negaffa farida uit drunen of negaffa kamalia??
wie vinden jullie nou de beste??
kom op dames!! ik heb jullie adviezen nodig..
Ja de 1 is duurder en de andere wat goedkoper...dat is sowieso 1 duidelijk verschil tussen Kamalia en Farida! Ook smaak voor ieder is anders...dus wat de 1 mooi vindt, kan jij minder mooi vinden..
ik zelf vindt hafida uit maarssen het beste tot nu toe.:)
tempted_2_touch
17-09-2006, 02:22
sorry geen van beiden
sallywoman
17-09-2006, 08:38
Heb kamalia meegemaakt de bruid zag er wel mooi uit :)
sorry geen van beiden
bedankt voor je reactie, kan je mij ook uitleggen waarom? of is het puur jouw smaak niet..
tempted_2_touch
17-09-2006, 15:40
bedankt voor je reactie, kan je mij ook uitleggen waarom? of is het puur jouw smaak niet..
het is gewoon puur omdat smaken verschillen ... heb respect voor ieder zijn smaak:goedzo: ... farida leuke vrouw vriendelijk sommmige van haar jurken zijn heel mooi... maar niet mijn smaak... kamalia had ik meer verwacht na alle comotie nav negaffa award enzo... haar stoffen zijn echt niet qua kwaliteit mooi... ik heb gewoon taft stof gezien die je op de markt kan kopen dat vind ik echt niet kunnen bij een negaffa die 375 euro per jurk is... haar stoelen vind ik ook erg duur terwijl ik die ook bij andere negaffa's gezien heb etc etc... qua style zijn het gewoon niet mijn keuzes ... maar daar bedoel ik verder niets mee hoor:) ieder gewoon zijn smaak
het is gewoon puur omdat smaken verschillen ... heb respect voor ieder zijn smaak:goedzo: ... farida leuke vrouw vriendelijk sommmige van haar jurken zijn heel mooi... maar niet mijn smaak... kamalia had ik meer verwacht na alle comotie nav negaffa award enzo... haar stoffen zijn echt niet qua kwaliteit mooi... ik heb gewoon taft stof gezien die je op de markt kan kopen dat vind ik echt niet kunnen bij een negaffa die 375 euro per jurk is... haar stoelen vind ik ook erg duur terwijl ik die ook bij andere negaffa's gezien heb etc etc... qua style zijn het gewoon niet mijn keuzes ... maar daar bedoel ik verder niets mee hoor:) ieder gewoon zijn smaak
Welke negaffa's zijn wel aan te raden?
Cacharel
17-09-2006, 19:59
Ja de 1 is duurder en de andere wat goedkoper...dat is sowieso 1 duidelijk verschil tussen Kamalia en Farida! Ook smaak voor ieder is anders...dus wat de 1 mooi vindt, kan jij minder mooi vinden..
ik zelf vindt hafida uit maarssen het beste tot nu toe.:) Heeft hafida ook een website?
tempted_2_touch
18-09-2006, 00:35
Welke negaffa's zijn wel aan te raden?
ik zelf zou dan voor nadia uit maasticht gaan ... zij heeft mijn smaak gewoon ... Klassiek, Stijlvol maar toch Modern...
anders zou ik zelf voor touria gamar gaan :goedzo:
haha, nee dat weet ik, ben juist blij dat je zo eerlijk bent joh!! daar hou ik van!
ik weet het zelf ook nog niet hoor, daarom ga ik eerst maar es langs..en dan zie ik het wel, gelukkig hoef ik maar 1 jurk te kiezen, want de andere zijn mijn eigen jurken die ik heb laten maken. dus dat scheelt! haha :maf2:
tis meer dat ik benieuwd ben naar andermans reactie en mening! dus bij deze bedankt meid!! :goedzo:
ik zelf zou dan voor nadia uit maasticht gaan ... zij heeft mijn smaak gewoon ... Klassiek, Stijlvol maar toch Modern...
anders zou ik zelf voor touria gamar gaan :goedzo:
heb je ook een website van nadia en/of touria? :p
tempted_2_touch
18-09-2006, 12:07
heb je ook een website van nadia en/of touria? :p
nadia heeft er geen touria wel www.touriagamar.nl ... ik vind de website niet mooi in het echt veeeeeeeeel mooier... maar dan heb je een beetje een in druk:goedzo:
nadia heeft er geen touria wel www.touriagamar.nl ... ik vind de website niet mooi in het echt veeeeeeeeel mooier... maar dan heb je een beetje een in druk:goedzo:
okay thanks!
heb nu 2 afspraken gemaakt, bij farida en Miryam uit utrecht...ben benieuwd! :maf2:
OemAymaan
18-09-2006, 15:56
Kamalia.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.