Bekijk originele versie : Solden in Nederland .....
Salaam
Wanneer beginnen de solden in Nederland ..... want kan geen dure kledij permiteren :) :)
SaraZena
28-06-2003, 00:20
is al begonnen
Origineel gepost door SaraZena
is al begonnen
Sinds wanneer dan? Bij ons nog niet ... maar vertel tot wanneer .... is het solden bij jullie ... ik denk dat ik eens naar Nederland ga dan ;)
Origineel gepost door Miekatoen
Salaam
Wanneer beginnen de solden in Nederland ..... want kan geen dure kledij permiteren :) :)
Solden??? wasda....
Origineel gepost door achie25
Solden??? wasda....
Dat is kaka :D solden jij kenne??? Uitverkoop daar zijn de marokkanen als de kippen erbij ... maar vertel geirige hollander sinds wanneer is dat begonnen en tot wanneer duurt dat thanks voor je hulp :rolleyes:
SaraZena
28-06-2003, 00:36
ik heb geen flauw idee van wanneer het begonnen is en ik weet ook niet waneer het einde is.
Origineel gepost door SaraZena
ik heb geen flauw idee van wanneer het begonnen is en ik weet ook niet waneer het einde is.
Ooooh is dat de Belgische uitverkoop... Ik weet niet wanneer het is, ben geen vrouw :D :D Zal het aan mijn zussie vragen, die zal het vast wel weten :D :D
kan niemand mij helpen ...
Bent_Fes
28-06-2003, 15:36
Uit verkoop is al een tijdje begonnen, hoe lang het duurt...don't know! :confused:
elmoemien
28-06-2003, 15:38
sale heet zoiets hier.........duurt tot eind augustus
beppie_truus
28-06-2003, 16:55
is alweer bijna afgelopen :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.