:traan1: hoi mensen ik heb zwaar beschadigd haar over gehouden aan die maandje vakantie ,het pluist is droog onhandelbaar valt uit en zware uit groei ik word gekkkk:maf2: wie weet wat ik kan doen zodat me haar een beetje sneller gaat groeien waardoor die dooie haar kan af knippen of zeg maar gerust half van me haar:maf: helup pleaseeeeeeeeeeeeee:hadj:
lopezz1977
16-09-2006, 19:36
girl je bent niet de enigen! ik heb alles gedaan om mn haar te beschermen in maroc, maar heeft niet gebaat ,ik had haar tot mn kont, ik ging naar de kapper( yousra derkinderstraat) vroeg of ze mn dooie punten wou knippen, nou ze heeft de helft van mn haar geknipt ik was boos, lag het daar op de grond zeg ik tegen haar de helft van haar ligt daar ik zei alleen de punten die dood zijn, zij ze dat is allemaal dood wat moet je ermee! ik had zo van , ik kan het toch niet meer terug draaien dus hier kom ik noooiiiit meer, terwijl ze mn haar wel mooi kleurt maar knippen nevvvvvvvvver, echt sommige kappers zijn echt pG
Dolly_Italian
16-09-2006, 19:42
oei , ik weet niet hoor....
Maar denk wel dat Afrikaanse/surinaamse kappers daar wel raad mee weten
lopezz1977 :hihi: jah daar had ik ook een keertje mee gemaakt ,maar als je naar een kapper gaat en zegt dooie punte moeten eraf dan haalt ie bijna de helft eraf kappers houden nou enmaal van knippen beter doe je het zelf scheelt je een hoop elende en geld doe ik ook ,ik heb me haar ook proberen te beschermen in marokko maar ja de zon laat je haar niet met rust vooral als je je haar wel eens verft:maf2:
oooh dank je meid(casawia zina) ga het gelijk morgen proberen
khadija_oujda
17-09-2006, 23:47
:traan1: hoi mensen ik heb zwaar beschadigd haar over gehouden aan die maandje vakantie ,het pluist is droog onhandelbaar valt uit en zware uit groei ik word gekkkk:maf2: wie weet wat ik kan doen zodat me haar een beetje sneller gaat groeien waardoor die dooie haar kan af knippen of zeg maar gerust half van me haar:maf: helup pleaseeeeeeeeeeeeee:hadj:
pfff zeg mij wat, me haren waren zo droog toen ik van marokko kwam echt lelijk en dood en huiruitval niet normaal ik drufde neit eens te kammen was echt bang dat de haren van me hoofd zouden vallen.
dus toen ik terug was gekomen, heb ik er henna in gedaan 2 x en me haaar is zachter geworden en hamdoelilah geen haaruitval meer, en tis ook glad enzo het ruitk wel enzo de eerst paar dagen, maar tis zeker de meoite waard
asilahnaj
18-09-2006, 02:57
hey meiden ik had ook hetzeflde probleem
ik had lang haar maar door marokko is het beschadigd geworden dus ik heb dit gedaan ik heb gewoon toen ik terug kwam van marokko mijn haar kort geknipt dus carre volgens de kapper was het de beste oplossing
nu is mijn haar misschien kort maar gezond beter dan droog en pluizig haar hahaahahha
kusjes
Sugababe
18-09-2006, 10:10
dag dame,
dat was vorig jaar bij mij ook het geval, maar daar kwam het niet alleen door de zon, maar ook door het verven en fohnen en te vaak stijlen.
mijn haren waren zo dun geworden en ik had niet eens mijn mooie krullen meer. vond het zo erg dat ik ze toen donkerbruin heb geverfd, en de helft heb laten afknippen. vanaf toen heb ik ze nooit meer geverfd en ook nooit meer geknipt (dat moet onderhand wel weer gebeuren.)
daarnaast gebruik ik herbal essense voor droog, beschadigd en geverfd haar.
en daar ook het masker van. en mijn haar begint weer voller te worden, te glanzen en de krullen komen zelfs weer geleidelijk aan terug..
wat eigenlijk ook heel belangrijk is is er zo min mogelijk mee te doen dat houdt in zo min mogelijk fohnen en stylen. van welk merk een tang ook is het blijft slecht.
ik heb zelf ook de chi...
succes ermee
Tanjawia88
18-09-2006, 10:56
Sgat het best wat je kan doen als je op vakantie bent is ten eerste shampoo kopen van guhl die je haar beschermt tegen zon, zeewater en cloor daarnaast heb je ook een conditioner die je in de zon moet spuiten in je haar. Wil je je haar helemaal beschermen kan je je haar dan niet met het water uit de kraan in marokko wassen! maar dat is dan wel een dure grap. Wat je nu moet doen is gewoon dooie punten eraf knippen, doe 1 keer per week olijfolie erin en gebruik goeie shampoo voor droog haar en af en toe een haarmasker..ik hoop dat het helpt, want het probleem had ik ook!
Oh en gebruik geen GEL!!!!:jammer:
meknessia86
18-09-2006, 11:36
Salam alaikom dames
Als je haar 'dood' is dan is er maar 1 mogelijkheid, knippen! Want ook al ga je het daarna weer goed verzorgen, het zal er wel even goed uit zien...............maar niet langdurig, want het is al 'dood'
Ik weet dat het niet leuk is om je haren te knippen, maar daarna zal het wel weer gezond terug groeien denk ik.....................................:goedzo:
hoi oujdia het helpt wel ja maar van een stijltang krijg je weer later nog droger haar:maf2: pff
Spicegirl
19-09-2006, 20:46
Als je iets gebruikt voordat je het stylt zal het reuze meevallen, daar wor dje haar echt niet ineens superdroog van ofzo hoor, je moet wel zorgen dat je het goed wast en conditioner gebruiken is ook belangrijk je kan somstrouwens ook zelfs de puntjes knippe;)
hoi hoi asilahne heb ik ook gister gedaan en heb gelijk zo een maskertje bij de kapper laten doen voor droog en beschadigt haar moet zeggen dat het we zachtig is geworden maar het probleen aleen nu nog is het haar uit val wat ik wel ook doe is vitamine B gebruiken dat is goed voor het haar groei en nagel :goedzo: dat raad ik jullie wel aan want van fruit groeit je haar het snelst en vitamine B is voor mensen die weinig verandering hebben in het eet patroon:p
dank je tanjawia dats ook een goed idee van het olijf olie een keer per weer gebruiken,ga het doen
hoi casawia zina de shampo heb ik geprobeerd en de masker :wow: die zijn echt goed joh...:goedzo: maar die ene die je bij de kapper heb ik nog niet gehaald had er nog geen tijd voor maar die lijkt me ook wel goed vooral omdat ze het bij de kapper verkopen daar hebben ze vaak van die goeie produckten:D ik laat je gauw nog weten groetjes:banana:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.