Bekijk originele versie : Hoe vertel ik mijn ouders.........
Dat ik op vakantie ga met mijn vriend volgende week.......
Mijn ouders gaan deze week naar marokko maar ik blijf hier in nl en ga volgende week naar frankrijk samen met mijn vriend en daarna willen we naar Italie of Griekenland gaan voor een paar dagen.
Ik wil het wel mijn moeder vertellen maar durf niet....
Heeft iemand een tip hoe ik ze het duidelijk moet maken?
Je zegt het of je zegt het niet. Klaar
Origineel gepost door temsamni
HEB JE HET NOU NOG NIET VERTELD!!!! :kwaad:
Nee...durf niet :tranen:
miriammetje
28-06-2003, 00:00
waarom moet j ehet vertellen doe kouffer toch ook niet of wel!!je hebt het toch al besloten of niet j evraagt toch niks..leg gewoon een briefj eneer doen de nederlanders ook....pff ahodo bielahie mien sjitan rajiem kam me hier zo boos om maken pffff....
beslemam
miriammetje
28-06-2003, 00:02
Origineel gepost door M1noes
Nee...durf niet :tranen:
allah swtr ziet het toch of je het vertelt of niet....
Studentmet5cent
28-06-2003, 00:02
Dat ik op vakantie ga met mijn vriend volgende week.......
Mijn ouders gaan deze week naar marokko maar ik blijf hier in nl en ga volgende week naar frankrijk samen met mijn vriend en daarna willen we naar Italie of Griekenland gaan voor een paar dagen.
Ik wil het wel mijn moeder vertellen maar durf niet....
Heeft iemand een tip hoe ik ze het duidelijk moet maken?
Zeg het tegen je ouders..
Maar voordat je het zegt.. stuur in een pm welke ziekenhuis dicht bij je huis is..
Ik kom dan daar de tickets ophalen. ;)
Origineel gepost door miriammetje
waarom moet j ehet vertellen doe kouffer toch ook niet of wel!!je hebt het toch al besloten of niet j evraagt toch niks..leg gewoon een briefj eneer doen de nederlanders ook....pff ahodo bielahie mien sjitan rajiem kam me hier zo boos om maken pffff....
beslemam
Wie moet dat briefje lezen.....de muizen?!
ze zijn dan in marokko als ik ga en ik kom ook eerder terug dan hun.
hahahahahaha ben je marokaanse?
Zema geeintergreerd ze gaat met haar vriend op vakantie...
alhoceimagirly
28-06-2003, 00:04
als je het niet verteld en het zal verzwijgen zal het toch boven water komen en dan zal het nare gevolgen hebben :hihi: want inderdaad Allah swt ziet je wel en omdat je gaat zonder toestemming dan zal allah je hiervoor straffen door meer problemen of zow!
dus beter zeggen meid! :hihi:
Liefs alhoceimagirly...:zwaai:
Origineel gepost door Studentmet5cent
Maar voordat je het zegt.. stuur in een pm welke ziekenhuis dicht bij je huis is..
Jah de tickets ga ik morgen ophalen...vandaar dat ik het ze wil vertellen maar ziekenhuis in de buurt :confused:.......Gooi-Moord is dicht bij
Studentmet5cent
28-06-2003, 00:06
Jah de tickets ga ik morgen ophalen...vandaar dat ik het ze wil vertellen maar ziekenhuis in de buurt :confused:.......Gooi-Moord is dicht bij
Jij snapt em niet.. Maar doenja henja.. :p
Origineel gepost door Studentmet5cent
:haha: wollah je bent echt grappig man!
Origineel gepost door Sfenza
hahahahahaha ben je marokaanse?
Zema geeintergreerd ze gaat met haar vriend op vakantie...
Jah ben marokkaans en ik ga trouwen met een nederlander mijn ouders hebben het na een tijdje toch goedgekeurd omdat Bas moslim is geworden maar ik denk dat ze dit niet goed keuren samen met hem op vakantie.....
Toch nix mis mee, als ze zooooo geintegreerd is.... Zou ik ook wel willen!
Studentmet5cent
28-06-2003, 00:12
Origineel gepost door Fruitje
:haha: wollah je bent echt grappig man!
Dank je! :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.