Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Marokkaanse Consulaat

Pagina's : [1] 2

salimma19
27-06-2003, 23:49

Als je jezelf kwaad wil maken :kwaad: of echt goed pissig :verdomme: dan is dit the place to be. Ik was er vandaag EN gisteren. Je moet uren wachten, tientallen foto's schieten, handenvol geld kwijt aan parkeren en als je denkt dat je eindelijk klaar bent zetten ze ergens een stempel neer moet je weer een paar uren wachten en dan weer foto's maken en dan maken ze weer fouten en dan moet je weer wachten en dan moet je de volgende dag trugkomen en dan moet je.......... Need I say more..........het is gewoon zwaar klote daar. Wat te zeggen van de drukte, de hygiene, de stank daar, stomme ezels die je lastig vallen (ja ja waar je pa bij staat) enz. kortom..............GADVERDAMME ps. de consulaat himself voert ook geen ene fl*kker uit. Dat moest ik ook effe kwijt.

salimma19
28-06-2003, 00:02
so shit geen hond die hier ervaring mee heeft???? tazzzzzzzz ik dacht ik ga effe mijn hart luchten met mensen die dit ook kennen. goed ik ben dus de enige hahaha. TRIEST :(

Fruitje
28-06-2003, 00:24
Origineel gepost door salimma19 Als je jezelf kwaad wil maken :kwaad: of echt goed pissig :verdomme: dan is dit the place to be. Ik was er vandaag EN gisteren. Je moet uren wachten, tientallen foto's schieten, handenvol geld kwijt aan parkeren en als je denkt dat je eindelijk klaar bent zetten ze ergens een stempel neer moet je weer een paar uren wachten en dan weer foto's maken en dan maken ze weer fouten en dan moet je weer wachten en dan moet je de volgende dag trugkomen en dan moet je.......... Need I say more..........het is gewoon zwaar klote daar. Wat te zeggen van de drukte, de hygiene, de stank daar, stomme ezels die je lastig vallen (ja ja waar je pa bij staat) enz. kortom..............GADVERDAMME ps. de consulaat himself voert ook geen ene fl*kker uit. Dat moest ik ook effe kwijt. :haha: Ik ben er een keer geweest twas gelijk de laatste keer! :o

Meryam20
28-06-2003, 00:31
Moet binnenkort weer, kijk er tegen op!!! Laatste keer dat ik daar was werd ik weggesleurd door me broer anders was het echt verkeerd afgelopen daar!!! Had er echt bijna eentje geslagen!!!! :stomp: Als ik er alleen maar aan denk word ik :boos:

BennY_D
28-06-2003, 00:43

Origineel gepost door Meryam20 Moet binnenkort weer, kijk er tegen op!!! Laatste keer dat ik daar was werd ik weggesleurd door me broer anders was het echt verkeerd afgelopen daar!!! Had er echt bijna eentje geslagen!!!! :stomp: Als ik er alleen maar aan denk word ik :boos: :hihi: Wallah je krijgt daar echt moordneigingen man tfooeeee :D

Meryam20
28-06-2003, 00:44
Origineel gepost door BennY_D :hihi: Wallah je krijgt daar echt moordneigingen man tfooeeee :D stelletjes sukkels daar met hun verrote zerma geweldige pakken!!!! :kwaad:

Heiba
28-06-2003, 01:15
Het is daar walgelijk!!! De toiletten zijn diep smerig!!! Geen toletpapier heb ik me laten vertellen, moest er laatst wezen, en die gasten hadden 10.000 papieren van me nodig, ik zei "Weet al waarvoor je die papieren nodig hebt... Jullie hebben geen toiletpapier" :hihi:

AlMoet-Oukil
28-06-2003, 10:56
hwhahaha 3ala schande !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2003 en nog steeds achterstand...ik ging echt stukkkk he Maar gelukkig hebben me ouders daar connexties en was ik na ander half uur klaar ,eigenlijk hsouma voor de rest van de mensen maarjah... kwam eigenlijk wel goed uit !!! :D Er werd zelfs bijna gevochten...rare shitttt daaarzo Maar wel leuk!!! :zwaai:

GangstaLovin
28-06-2003, 11:32
Ewa ja ....mijn marokkaanse paspoort is allaaaaaaaaaaaaaaaaaang verlopen :D Dat zegt genoeg ....

meryema
28-06-2003, 11:47
hahaha vooral die van DEN BOSCH bah bah!

mussie
28-06-2003, 12:14
wahaha ik was een keer met me zus gegaan,echt schande daar man,die stoelen dan hahahhaha hihihihihhih echt lelijk.maar goed zij was best snel klaar,ze was 3e dus dat scheelt :) beslamma

meryema
28-06-2003, 12:25
hmmmm ja inderdaad mussie maar jaaaaaa je hoeft er tenslotte niet elke dag heen! hihi

elmoemien
29-06-2003, 11:46
wat kost tegenwoordig een marokkaans paspoort verlengen?

AlMoet-Oukil
29-06-2003, 11:48
Origineel gepost door elmoemien wat kost tegenwoordig een marokkaans paspoort verlengen? 60 EURO...........

elmoemien
29-06-2003, 11:55

In Amsterdam praten die medewerkertjes zogenaamd frans met elkaar.............

Pagina's : [1] 2