Bekijk originele versie : Nu.....Pas begrijp ik de Marokkaanse meisje die met negers om gaan...!
Morokhen
27-06-2003, 22:47
Salaam Oulikom,
Hoi...NU pas begrijp ik de Marokkaanse meisjes die met negers om gaan.....Want hun krijgen aandacht alleen maar van Negers......En Mocros gegeven nooit aandacht aan...marokaanse meisje maar aan hollandse meisje he...voor F.ack F.ack.... nou niet te geloven..... :idee: ik denk dat ik hun advies ook ga volgen..........
:D..... :lol:
Ciao.... :zwaai:
Ga leven zoeken...................
SaraZena
27-06-2003, 22:53
slaat nergens op!! :rolleyes:
Waar maak je je druk om...?!
Morokhen
27-06-2003, 22:57
Sfenza....ga jij Sfenz eten.....a ghaloefa
praatjes
27-06-2003, 22:57
Luister goed, waarom een Marokkaans meisje met een Negermateriaal omgaat is om het feit dat het meisje ongestoord zonder dat enig marokkaan er achterkomt dat zij verkering neemt.
Wanneer een Marokkaans meisje verkering neemt met een marokkaanse jongen. Speelt die zelfde jongen alle informaties aan zijn vrienden. Marokkaanse jongens praten alles door. ( niet altijd )
In de ogen van zo 'n verwarde Marokkaanse, praten Negers niks door aan Marokkanen want ze hebben geen Marokkaanse vrienden, dat lijkt zo. Ik heb negers in mijn vriendengroep, ik luister dagelijks gesprekken mee die de meisjes voeren met negers. Gewoon in mijn carkit.
Dit is de reden waarom die meisjes met negermateriaal omgaan :)
Morokhen
27-06-2003, 22:59
Meryema...als je het niet boeiend vind dan moet je zeker niet hier op kliken
Morokhen
27-06-2003, 23:02
ewa je hebt wel veel praatjes maar je hebt wel gelijk.... :hihi:.....Maar wollah je hebt gelijk............................................ ..........:D....
:rolleyes: oke meisje :p :giechel: :wat?!: :ego:
miriammetje
27-06-2003, 23:11
Origineel gepost door tetouania1000
GET A LIVE!!!!!! Jij bent duidelijk verbitterd, als je een meid met class was dan zou je die aandacht wel krijgen, maar uit je reactie kunnen we inderdaad concluderen, dat je absoluut geen aandacht waard bent!!!!!!!
salaam alikoem...
waarom zrg je dit tegen haar meid...waarom ben je onaardig tegen haar zuster wat heeft ze jou aangedaan ze was nieuwsgierig na reacties en plaats een topic....wie ben jij om te zeggen dat dit schepsekl van allah geen aandacht nodig heeft..elke schepsel van allah swt gheeft aandachtnodig lieverd.....
beslemma mir
hebben jullie ooit wel is gehoord dat er ook liefde kan bestaan tussen mensen die een ander ras/ geloof hebben, moet dit gelijk om het ****en van nederlandse meisjes gaan dan?
Iedereen over een kant strijken is wel heel makkelijk he, maar als mensen jouw zo omschrijven vanwege wat je ben, niet iedereen is hetzelfde zowel jongens als meisjes niet, het is je eigen mening en zeg er verder niks van maar naar mijn idee zie je het wel heel zwart wit.
Ik kan niet goed keuren wat sommige meisjes of gasten doen maar dat is hun keuze, ,maar oordeel niet te snel over dat iedereen hetzelfde doet en er dan gelijk bij iedere gozer die niet op een marokaans meisje vallen het alleen voor de seks doen met ned meisjes, en daarom geen aand8 krijgen bij marokaanse meiden, want ik volgens mij zijn er genoeg marokaanse meiden die wel aan seks doen voor t huwelijk, kijk maar is goed rond, zeg niet dat ik het goed keur en respecteer je mening, is verder geen aanval op je maar wou de mijne ook geven, want van die vele vooroordelen word ik echt ziek, accepteer iedereen want dit is ook een gedeelte van het geloof....
wejaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw aje ma inoe wawa inoe ... bestaat deze topics nog?????? :eek: Hebben jullie een LEVEN of hebben jullie een LEVEN !!!! :rolleyes:
Wat zijn zwarte mensen .... aliens or what :rolleyes: kijk eerst naar jullie eigen zwarten dit zwarten dat ... ga een leven zoeken ...
Mijn buren zijn ook zwart en komen van Marokko ... ze zijn nu ook slecht ook jek .... :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.