Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat is het ergste wat je je ouders geflikt hebt!

Pagina's : [1] 2 3 4

Bintje
15-09-2006, 21:56

Wat vonden je ouders echt een vreselijke actie van je waar ze zich voor je schaamden :D ik zal maar beginnen met een actie van 8 jaar geleden ofzo :hihi: Nou ja ik kon er eigenlijk niets aan doen maar we hadden in marokko een doofstomme buurjongen (iets van 18 jaar ofzo toen) die deed best wel vaak plakken. De broer van mijn vader gaf een feest en ik moest er effetjes naar toe in de middag, kwam ik die jongen tegen loopt ie uit het niets mee, nou ja ik dacht niets aan de hand, die raak ik vast wel kwjt onderweg, niet dus.... Kom ik aan bij mijn oom, staan en zitten weet ik hoeveel mannelijke familieleden (ooms, verre ooms, neven en weet ik veel wie allemaal) voor de garagedeur INCLUSIEF MIJN VADER! waaaaaaaaaaaa3 ik kon wel door de grond zakken oh mijn Allah.....ik probeerde mijn oom nog duidelijk te maken dat het een doofstomme jongen was maar anywayz.... mijn pa was best wel boos hahaha....nu moeten jullie weten hij is echt een hele makkelijke man en als hij me alleen had gezien hij niets gezegd zou hebben maar uhm die moment was effe te veel met al zijn familie. Toen later op de dag lag ik in een kamer en hoorde mijn vader...ik deed maar alsof ik sliep maar ik hoorde hem praten tegen mijn moeder, die effe zijn boosheid moest aanhoren...hij heeft er nooit met mij over gehad maar ik weet wel dat het hem boos heeft gemaakt who's next?

Bintje
15-09-2006, 22:24
oh mijn god waren jullie allemaal lieverdjes :rolleyes: (en ik vond mijn verhaal amper schokkend)

lilchakir
15-09-2006, 22:49
niks kan niks bedenken :o wel wat mijn ouders mij hebben geflikt :confused: mijn lieve hondje naar het asiel gebracht ,toen ik nog op school zat :confused: en hun maar beweren dat hij was weg gelopen en misschien wel weer eens terug zo komen erg he :moe:

Bintje
15-09-2006, 22:56
niks kan niks bedenken :o wel wat mijn ouders mij hebben geflikt :confused: mijn lieve hondje naar het asiel gebracht ,toen ik nog op school zat :confused: en hun maar beweren dat hij was weg gelopen en misschien wel weer eens terug zo komen erg he :moe: had je een hondje je bent de tweede marokkaan van wie ik hoor dat ze een hondje hadden maar wel zielig dat ze dat gedaan hebben, je was er vast kapot van

faiza24
15-09-2006, 22:58

niks kan niks bedenken :o wel wat mijn ouders mij hebben geflikt :confused: mijn lieve hondje naar het asiel gebracht ,toen ik nog op school zat :confused: en hun maar beweren dat hij was weg gelopen en misschien wel weer eens terug zo komen erg he :moe: hahahahahahah sorry hahahahahah:D

mis_soheila
15-09-2006, 23:08
nou niet mijn ouders maar mijn zus! ze had 1 week volgehouden om mij wijs te maken dat zij niet mijn zus was en mama niet mijn mama was :( ik geloofde eerst niet maar toen ze heelde week dat bleef zeggen enzo geloofde ik het en ik was zo verdrietig :( whahahahaha als ik er terug denk maar toen ze dat zag zei ze eeY maak maar grapje en me moeder zij dat ook enso whahaha ik zo Ja Ja :maf: whahaha Grtz.S :o

toureloer
15-09-2006, 23:52
een jaar of 14 geleden kwam er een lieve tante op bezoek, ze zat met mijn moeder in de woonkamer en ik zat met de deur te spelen (deur op slot, deur open, deur op slot deur open) toen ik dat spelletje dus zat was, deed ik de deur op slot, nam de sleutel mee en ging lekker buiten spelen........... jullie raden het al............. ze zaten dus opgesloten in de woonkamer (mijn moeder had dus indie tijd 7 jonge kinderen die bijna allemaal buiten aan het spelen waren............. tante had ook nog jonge kinderen die ze thuis had achter gelaten............. ............ ............. .............. ................ na een paar uur kwam mijn vader gelukkig thuis (de sleutel was ik ondertussen kwijt geraakt :kweetnie: ) en moest hij de hele deur eruit halen :maf2: uiteindelijk.......... deur gesloopt, mama boos, tante boos, iedereen boos....... ik kreeg zeker een week de zwijg straf (als jullie begrijpen wat ik bedoel) niemand mocht tegen mij praten, inclusief ouders........... vergeet ik nooit meer................ de ergste straf die je iemand aan kan doen......... maar gelukkig is iedereen dat nu wel weer vergeten :D ik kan er nu wel om lachen :hihi:

toureloer
15-09-2006, 23:54
trouwens.......... ik heb nu twee kleintjes........ ben benieuwd wat ze mij allemaal aan gaan doen!!!! :hihi: wat je je ouders hebt aangedaan krijg je namelijk terug van je eigen kinderen......:o

Vlampje
16-09-2006, 11:18
Nou er schiet me wel een grappig verhaal binnen, wel een beetje vies. Het gaat over een neefje van mij. Zijn vader was aan het eten met een aantal familileden die waren uitgenodigd. Maar dat jochie was irritant aan het doen, hij kroop onder de tafel en dan weer eronder uit en dan weer rennen. Zegt zn vader:Ayoub, arrahed atteshed. ( ayoub, kom nou eten.) Hij: La, wazoeg she( neehee ik wil niet.) Vader:Hie mien getheshed? Wat wil je dan eten Zoon:Ethesheg akkeloo. Ik ga eeb lul eten. Hahahaha, echt een irritant ventje is dat. Klein maar echt irritant.

dessert.roosje
28-09-2006, 15:03
Nou er schiet me wel een grappig verhaal binnen, wel een beetje vies. Het gaat over een neefje van mij. Zijn vader was aan het eten met een aantal familileden die waren uitgenodigd. Maar dat jochie was irritant aan het doen, hij kroop onder de tafel en dan weer eronder uit en dan weer rennen. Zegt zn vader:Ayoub, arrahed atteshed. ( ayoub, kom nou eten.) Hij: La, wazoeg she( neehee ik wil niet.) Vader:Hie mien getheshed? Wat wil je dan eten Zoon:Ethesheg akkeloo. Ik ga eeb lul eten. Hahahaha, echt een irritant ventje is dat. Klein maar echt irritant. OMG :wow: IK zou nooit meer daar op bezoek gaan.....Ppffttttt

Nysha
28-09-2006, 17:35
ergste wat men moeder mij geflikt heeft? uuuffftttt lang nadenken hoor wat ik me nu kan herinneren is dat ik naar men allerlaatste schoolfeest wou...mijn moeder moest er nix van weten en aangezien ik nog nooit was geweest wou ik perse gaan. ik dus mijn broer bellen of ik mocht gaan...dat mocht dus ik begon mij klaar te maken....opeens hoor ik mijn moeder: AAAIII MIJN HART < MIJN HOOFD>>>>jullie kinderen maken mij dood AAAIII en gaat op de bank liggen MIJN HART uuufftt en aii .......nouh goed dat ging dus effe door....ik WIYUUW MAM als je ziek word omdat ik naar een schoolfeest ga dan blijf ik wel thuis.....jij bent mij veel meer waard.... dus ik ga mara voor de tv zitten ...zie ik na 5 minuten mijn ma opstaan en zeggen dat ze naar mijn tante gaat. :moe: mijn ma is nummer 1 in manipuleren!

Shifae
28-09-2006, 17:43
ergste wat men moeder mij geflikt heeft? uuuffftttt lang nadenken hoor wat ik me nu kan herinneren is dat ik naar men allerlaatste schoolfeest wou...mijn moeder moest er nix van weten en aangezien ik nog nooit was geweest wou ik perse gaan. ik dus mijn broer bellen of ik mocht gaan...dat mocht dus ik begon mij klaar te maken....opeens hoor ik mijn moeder: AAAIII MIJN HART < MIJN HOOFD>>>>jullie kinderen maken mij dood AAAIII en gaat op de bank liggen MIJN HART uuufftt en aii .......nouh goed dat ging dus effe door....ik WIYUUW MAM als je ziek word omdat ik naar een schoolfeest ga dan blijf ik wel thuis.....jij bent mij veel meer waard.... dus ik ga mara voor de tv zitten ...zie ik na 5 minuten mijn ma opstaan en zeggen dat ze naar mijn tante gaat. :moe: mijn ma is nummer 1 in manipuleren! Hahaha, you've been punked!! :haha:

xerxes
28-09-2006, 19:38
Mijn broertje had met een stel vrienden xtc in een taart gestopr en aan de leraren aangeboden. Taart was in de lerarenkamer en was opgegaan. Stonden een paar leraren te stuiteren. Toen is hij voor de 3e en laatste keer gekickt van die school. Wel grappige actie. Ik heb zelf op die school alle stoppen uit de kast getrokken. De reserve lagen ernaast, ook meegenomen. Alles in het water verderop gekeild. Niet gepakt. Mijn moeder had ooit mijn pinpas opnieuw aangevraagd, de brief onderschept, en later de brief met pincode. Rekening leeg. Ze had €1000,- gebruikt voor schulden. Was best boos. Ze zou het binnen 6 maanden terugbetalen. Nu 5 jaar later en nog cent gehad. En ze had 2 nieuwe 450Gb Sata harde schijven kapot laten flikkeren. Ik ben er nog steeds niet uit hoe "per ongeluk" dat was. Mijn vader is dit jaar voor de 3e keer op rij mijn verjaardag vergeten, mijn moeder voor de 2e keer. Ik ben bang dat binnenkort mn vaders laptop niet meer start door gebrek aan harde schijf, kado voor mezelf. En mn moeder verliest een van de 2 harde schijven. Die kan ik nog wel gebruiken.

xerxes
28-09-2006, 21:12
Pfff. Ik mag zelf weten hoe laat ik thuis kom. Al vanaf 14 jaar oud. Kwam wel eens Zondagmiddag 4 uur thuis van stappen. Alleen ik ging vrijdagavond om een uur of 6 weg. Had toen ook een alcoholvergiftiging opgelopen. Krijg je de zetpillen van een verpleegster met handen als een oost-duiste kogelstootster en bodybuilder. Die douwt die duim er wel in. Mama werd eerst boos en heeft me toen hard uitgelachen. HAHAHHAH

cateraar
28-09-2006, 21:16

niks, ik was braaf

Pagina's : [1] 2 3 4