Bekijk originele versie : Meelopers
Waarom is als de een pro-gay is ineens de ander ook pro-gay en heeft dat een domino effect. Durven ze niet eens hun echte mening over dit soort walgelijke mensen te uitten. Ik heb een slechte ervaring met dit soort mensen, ik wordt misselijk als ik ze hoor praten. Het klopt niet, je ziet daar een manelijk lichaam met een vrouwlijk gedrag eeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhggggggggg
en die mensen die beweren dat Gays goed zijn!!!!!!!!! Kijk in de koran. Het lijken hierwel christenen te worden. Discusieren over dat ranzige dingen eigenlijk wel mogen. ECht te ziek hoor ECHT>
En nu ineens alle anti-gays voor gek beschouwen en zeggen dat ze niet modern zijn. Een aantal jaren geleden was t nog strafbaar om Gay te zijn, what s next pedofilie mag ook omdat ze modern zijn??????
IK walg ervan
Moezhint
27-06-2003, 21:57
allemaal hypocrieten!
op mijn werk zitten ze ook allemaal te roepen dat ze homo's normaal vinden terwijl ze achter hun rug flink kunnen roddelen en neerbuigende doen over hen! dus dan weet ik hoe laat het is en neem die dan echt niet meer serieus als ze beweren dat ze goed staan tov homo's!
allemaal hypocrieten dus....
Ach laat die mensen met rust!
We zijn Moslims, en geen vervloekte nazi's.
chimenne
28-06-2003, 00:33
Origineel gepost door _CUTEY_
Ach laat die mensen met rust!
We zijn Moslims, en geen vervloekte nazi's.
:goedzo:
BeautifulLady
28-06-2003, 10:41
Origineel gepost door achmad
dat noemen ze nu gay pride :D
maar hee, wat maak je je druk man, de islam verbied homosexualiteit en dat zal altijd zo blijven.
denk dat homo sexualiteit................
ach weet je, als hun lekker willen sterretje prikken gaan ze hun gang maar maar niet daar waar ik het zie.
voor de rest, allah weet wel raad met hun
Vind ik ook
hhtWillem
28-06-2003, 10:46
Origineel gepost door Kami
. Een aantal jaren geleden was t nog strafbaar om Gay te zijn.
IK walg ervan
strafbaar om gay te zijn??
Uit welke grot kom jij gekropen?
ben je sinds de 2de wereldoorlog niet meer buiten geweest of zo? :rolleyes:
Lekker op vakantie naar Marokko jij, ik heb begrepen dat de kans om daar tegen een paal aan te lopen groter is dan hier.
Have a nice vacation :D
:cool:
Origineel gepost door vikker
Je moet de boel omdraaien ukkie, de meeloper ben jij en je onverdraagzame tot zichzelf verklaarde Allah's.
Laat alles maar aan Hem over, en tracht jij maar je eigen leven in wat meer beminnelijkheid te leven...welk zijn eigenlijk jou zonden...of ben jij vrij van zonde?
O ja, jij bent waarschijnlijk de uitverkorene van Allah..sorry, kon ik niet weten he.. ;)
Waar heb jij het in godsnsaam over?????
saida_marokko
28-06-2003, 11:38
spot niet met uitverkorne... v.likker. damz
Assalaamoe Alaikum wa Rahmatullahi wa Barakatuhu,
de Lezer zij Gegroet.
Pff.. wat word ik hier moe van... Lieve Broeders en Zusters..
de Profeet Mohamed vrede zij met hem zei:
Behandel goede mensen met goedheid, en behandel slechte mensen met goedheid. Zo ontstaat er Broederschap.
Daar willen we toch naartoe? Deze mensen zijn afgedwaald. We MOETEN een dialoog blijven voeren, Broeder en Zusters van me! Dat is mijn visie hierover. En ik respecteer al jullie visie's hierover. Maar allemaal zullen we voor onze eigen daden moeten verantwoorden, inshaAllah.
En Allah weet het Best.
Wa Alaikum Salaam wa Rahmatullahi wa Barakatuhu,
Umm Aqeelah
imanexxx
28-06-2003, 13:58
Origineel gepost door Kami
Waarom is als de een pro-gay is ineens de ander ook pro-gay en heeft dat een domino effect. Durven ze niet eens hun echte mening over dit soort walgelijke mensen te uitten. Ik heb een slechte ervaring met dit soort mensen, ik wordt misselijk als ik ze hoor praten. Het klopt niet, je ziet daar een manelijk lichaam met een vrouwlijk gedrag eeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhggggggggg
en die mensen die beweren dat Gays goed zijn!!!!!!!!! Kijk in de koran. Het lijken hierwel christenen te worden. Discusieren over dat ranzige dingen eigenlijk wel mogen. ECht te ziek hoor ECHT>
En nu ineens alle anti-gays voor gek beschouwen en zeggen dat ze niet modern zijn. Een aantal jaren geleden was t nog strafbaar om Gay te zijn, what s next pedofilie mag ook omdat ze modern zijn??????
IK walg ervan
Me tooo, echt walgelijk is dat hé, ik ben het 100% met je eens!! Zitten ze het homo-zijn hier allemaal goed te praten !! ppffff
Goedpraten?
Of iemand homo wil zijn is zijn verantwoordelijkheid. Op de Dag des Oordeels zullen we alleen voor onze eigen daden moeten verantwoorden.
De Profeet Mohamed vrede zij met hem zei in zijn laatste preek op de berg Arafat dat wij mensen allemaal gelijk zijn. Alleen qua daden verschillen we. Allemaal zullen we op dezelfde manier berecht worden, ongeacht huidskleur, sociale status en sexuele geaardheid. Wie zijn wij dan om onderscheid tussen elkaar te maken?
Wat voor een baat hebben we erbij als wij deze mensen belachelijk en zwart maken? We doen onszelf er alleen tekort mee. Zo zie ik het althans..
Wa Alaikum Salaam wr wb,
Umm Aqeelah
chimenne
28-06-2003, 14:16
Origineel gepost door Sensje
Goedpraten?
Of iemand homo wil zijn is zijn verantwoordelijkheid. Op de Dag des Oordeels zullen we alleen voor onze eigen daden moeten verantwoorden.
De Profeet Mohamed vrede zij met hem zei in zijn laatste preek op de berg Arafat dat wij mensen allemaal gelijk zijn. Alleen qua daden verschillen we. Allemaal zullen we op dezelfde manier berecht worden, ongeacht huidskleur, sociale status en sexuele geaardheid. Wie zijn wij dan om onderscheid tussen elkaar te maken?
Wat voor een baat hebben we erbij als wij deze mensen belachelijk en zwart maken? We doen onszelf er alleen tekort mee. Zo zie ik het althans..
Wa Alaikum Salaam wr wb,
Umm Aqeelah
:goedzo:
:o Djazakkallaahoe Ghairan (Moge Allah swt je rijkelijk belonen)
ibtisamc
28-06-2003, 15:06
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb
ik denk eerder dat anti-gay mensen meelopers zijn omdat ze geen eigen mening hebben maar elkaar na lullen.
wel ikben zeker geen meeloper en ik heb mijn eigen meningen en mijn menig is die verdomde HOMOS verdienen de doodstraf ze verzieken het milieu!!!!!!!!!!!!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.