Bekijk originele versie : betrouwbaarheid op dit forum
HoneyBee
15-09-2006, 16:44
Ik heb het gevoel dat ik niets meer moet geloven op dit forum. Of het is een grap of gelogen etc...
Hoevaak open jij een topic die niet op de waarheid is gebasseerd en alleen maar sensatie moet trekken.
Shereen23
15-09-2006, 16:46
hey meid ben je nog op werk, ik ga om 17.00 uur naar huis effe lekker genieten van mn weekend!!!
ontopic: ik neem alles met een flinke korrel zout!!
HoneyBee
15-09-2006, 16:48
hey meid ben je nog op werk, ik ga om 17.00 uur naar huis effe lekker genieten van mn weekend!!!
ontopic: ik neem alles met een flinke korrel zout!!
Maar is toch ook wel leuk als we serieus blijven. Kijk grapjes vind ik best en lollige topics ook, want daar komen we ook voor, maar wel serieus en realistisch blijven. ;)
badparel
15-09-2006, 16:51
Ik heb op nooit gestemd,want dat ligt niet in mijn aard,ik open sowieso zelden een topic.
HoneyBee
beter neem je het met kilo's zout:hihi:
:lol:
badparel
Ps;maar ben geneigd snel anderen te geloven,alleen als ik denk van tsjee dat kan nooit waar zijn!
HoneyBee
15-09-2006, 16:55
34 keer gelezen, maar niemand die stemt. Hello!!!! The truth please!!!
Er word zoveel gelogen ,mensen leven vaak in hun eigen droomwereld dus maak ze liever niet wakker mseken.Er komt een tyd dat ze vanzelf worden wakker geschud. :jammer:
Als iemand liegt liegen ze ook tegen zichzelf en tegen allah(swt)..
En waar was jij een tijd?
Oh ja, ik open bijna nooit topics en reageer zelfs zelden. Ik weet onderhand wel wie ik wel moet geloven.
chahidaatje
15-09-2006, 16:56
Ik heb gekozen voor nooit, maar dat betreft durf ik het wel, maar heb het behoefte er niet toe...
Ik vind het leuker naar iemand anders zijn topic te gaan....
Ene die topic met sensatie die moet er af en toe wel tussen denk ik dan maar!!!
badparel
15-09-2006, 16:59
[QUOTE=Zina-Sabrina]Er word zoveel gelogen ,mensen leven vaak in hun eigen droomwereld dus maak ze liever niet wakker mseken.Er komt een tyd dat ze vanzelf worden wakker geschud. :jammer:
Als iemand liegt liegen ze ook tegen zichzelf en tegen allah(swt)..[/[QUOTE]
:goedzo:
HoneyBee
15-09-2006, 16:59
Ik heb gekozen voor nooit, maar dat betreft durf ik het wel, maar heb het behoefte er niet toe...
Ik vind het leuker naar iemand anders zijn topic te gaan....
Ene die topic met sensatie die moet er af en toe wel tussen denk ik dan maar!!!
Jah tuurlijk, das ook leuk, maar niet gebasseerd op leugens. Toch?
Heb je me gemist wella:rolleyes:
Heeeeeeeeeel erg:kus:
achermijnpc
15-09-2006, 17:01
badparel en rotterdamse, iemand van jullie beiden moet echt een andere avater nemen :moe: ik vergis me elke keer weer.
Maar goed ik neem hier veel met een korrel zout maar toch betrap ik mezelf erop soms dat ik dingen ga geloven en dan achteraf blijkt het een grap te zijn, daar gaat mijn goedgelovigheid dan.
Dus vanaf nu geloof ik niets en niemand meer hier, zo simpel :D
hanane_13
15-09-2006, 17:49
ik heb op de eerste gestemdt.
Doenya25
15-09-2006, 18:56
Ik heb het gevoel dat ik niets meer moet geloven op dit forum. Of het is een grap of gelogen etc...
Hoevaak open jij een topic die niet op de waarheid is gebasseerd en alleen maar sensatie moet trekken.
Ik open ook niet zo veel topics maar als ik er een open dan is het de waarheid. Ik zou niet weten waarom ik iets zou zeggen wat helemaal niet waar is...
Dan klopt er iets niet daar boven bij de hersenen (sorry dat ik het zeg) :o
Maar de laatste tijd lees ik topics dat ik denk ? :confused: "moet ik dit nu gaan geloven"
Maar alhamdoulillah door mijn mensenkennis heb ik nu heel snel door of iemand het meent of niet en dan bedoel ik in het echt, hier op het forum zet ik soms (on) zichtbare vraagtekens, via letter en woordgebruik kan ik helaas niet altijd lezen of het nu waar is of niet....
Allahoe a'lem :kweetnie:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.