Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hebben jullie gtst gesien?

Pagina's : [1] 2

LZN
27-06-2003, 20:35

nou dat was weer wat he... dus mensen jullie moeten weer toto 1 september w8en voor het vervolg :D.

Miss_Honey
27-06-2003, 20:44
Hahahahaha...jij bent gemeeeeeeen!!! Ik kijk niet naar gtst hoor...maar als ik dat wel zou doen zou ik je eentje geven ;) :zwaai:

Miss_Honey
27-06-2003, 20:50
Origineel gepost door faatje1983 enna gemeen? ben het liefste wat er is :D Ik had het niet tegen jou lieverd...ik weet toch dat je lief bent! :D

Miss_Honey
27-06-2003, 20:51
Origineel gepost door Angel_eyz Nee joh, mij toch niet!!! ;) Ik kan het jullie beter nu vertellen, anders moeten jullie tot 1 september wachten.............en die kwelling gun ik jullie niet!!!hahahahah :zwaai: Weet ik wel...was ook maar een grapje lieverd :D

meryema
27-06-2003, 22:24

hmmmmmmmmm gtst is niks as the world turns is relaxxxxx hehe

RiFFia_GirLie
27-06-2003, 22:57
Origineel gepost door kofferbakmoord SHIT dames ik heb het gemist wat is er gebeurt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik moest werken! :( :eek: :eek: :eek: het WAS ECHT SPANNEND Valerie had besloten het tegen Charlie te vertellen dat zij haar moeder is ze was dus naar Barbara geweest, Barbara vond dat natuurlijk helemaaaal niet goed ze was woedend op der ze was haar zelfs aan het bedrijgen zodat ze het niet ging vertellen aan Charlie..... . Pascale zat op die kameel en toen was er weer een bloemetje en er was ook een discman bij. Toen ze ging luisteren wat voor muziek het was, bleek het iets te zijn wat Ray en zij altijd luisterde. dus toen had ze het door dat dat briefje niet van Benjanim was maar dus van Ray. Benjamin was Pascale aan het zoeken.. en zoeken... hij vond niks toen zag hij dat briefje liggen, hij wis al meteen dat dat briefje van Ray was. hij was gaan vragen aan die mensen daar van "hebben jullie een meisje gezien die er zo en zo uitziet" hun hadden haar dus niet gezien die andere man wel en vertelde waar ze was..... blablabla eindelijk daar aangekomen was hij haar aan het zoeken hij ging berg op en zag daar een tafel staan, die tafel is waar Ray Pascale ten huwelijk wou vragen. Banjanim en Ray zagen elkaar.... ... Dennis belt Robert hij zei door de telefoon dat het heel dringent was geloof ik dus Robert helemaal geschroken onderweg in zijn auto had hij nog naar Dennis gebelt daarna werd hij weer gebelt door die Marvin van werk dus Robert begon helemaal scheef te rijden. Barbara belde Charlie op en vroeg waar ze was enz. maar Charlie zei het niet ze was met de fiets en achter haar reed dus Robert hij reed dus tegen Charlie aan echt erg man hoe Charlie zo neerknalde, Barbara was helemaal in paniek....... en uhhhhh wat was er nog allemaal??????? ik hoop dat ik het beetje duidelijk heb vertelt :D

Nadia_
27-06-2003, 23:01
Origineel gepost door RiFFia_GirLie :eek: :eek: :eek: het WAS ECHT SPANNEND Valerie had besloten het tegen Charlie te vertellen dat zij haar moeder is ze was dus naar Barbara geweest, Barbara vond dat natuurlijk helemaaaal niet goed ze was woedend op der ze was haar zelfs aan het bedrijgen zodat ze het niet ging vertellen aan Charlie..... . Pascale zat op die kameel en toen was er weer een bloemetje en er was ook een discman bij. Toen ze ging luisteren wat voor muziek het was, bleek het iets te zijn wat Ray en zij altijd luisterde. dus toen had ze het door dat dat briefje niet van Benjanim was maar dus van Ray. Benjamin was Pascale aan het zoeken.. en zoeken... hij vond niks toen zag hij dat briefje liggen, hij wis al meteen dat dat briefje van Ray was. hij was gaan vragen aan die mensen daar van "hebben jullie een meisje gezien die er zo en zo uitziet" hun hadden haar dus niet gezien die andere man wel en vertelde waar ze was..... blablabla eindelijk daar aangekomen was hij haar aan het zoeken hij ging berg op en zag daar een tafel staan, die tafel is waar Ray Pascale ten huwelijk wou vragen. Banjanim en Ray zagen elkaar.... ... Dennis belt Robert hij zei door de telefoon dat het heel dringent was geloof ik dus Robert helemaal geschroken onderweg in zijn auto had hij nog naar Dennis gebelt daarna werd hij weer gebelt door die Marvin van werk dus Robert begon helemaal scheef te rijden. Barbara belde Charlie op en vroeg waar ze was enz. maar Charlie zei het niet ze was met de fiets en achter haar reed dus Robert hij reed dus tegen Charlie aan echt erg man hoe Charlie zo neerknalde, Barbara was helemaal in paniek....... en uhhhhh wat was er nog allemaal??????? ik hoop dat ik het beetje duidelijk heb vertelt :D Thanx :goedzo: Ik heb het ook niet gezien :D

RiFFia_GirLie
27-06-2003, 23:11
Origineel gepost door sweet_nadia Thanx :goedzo: Ik heb het ook niet gezien :D ohh gelukkig je hebt het begrepen :D ik was maar aan het typen en typen ik volgde mezelf niet eens :maf: en had geen zin om mijn fouten te verbeteren :D

Nadia_
27-06-2003, 23:19
Origineel gepost door RiFFia_GirLie ohh gelukkig je hebt het begrepen :D ik was maar aan het typen en typen ik volgde mezelf niet eens :maf: en had geen zin om mijn fouten te verbeteren :D Ma3liesh ik heb het begrepen :blauwkus: :D

RiFFia_GirLie
27-06-2003, 23:35
Origineel gepost door sweet_nadia Ma3liesh ik heb het begrepen :blauwkus: :D :D :kusgrijs:

hasna_the_best
27-06-2003, 23:43
was egt spannend eh en hebben julie gehoord toen die egyptenaar tege Benyamin zei SMOKE, SMOKE TEHSJIEST (HASJ) toen hij dat zei moest ik egt lache

RiFFia_GirLie
27-06-2003, 23:46
Origineel gepost door hasna_the_best was egt spannend eh en hebben julie gehoord toen die egyptenaar tege Benyamin zei SMOKE, SMOKE TEHSJIEST (HASJ) toen hij dat zei moest ik egt lache hahahaha dat heb ik jammer genoeg niet gehoord:D maar wel dat smoke smoke:D :zwaai:

Pagina's : [1] 2