Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wajoooooo voorschut!!!

casaouia7
27-06-2003, 19:26

gewoon te errug maar ik vertel het toch... ik zat vandaag in de trein op weg naar het strand ( scheveningen) met een paar vriendinnen. toen ik in de trein zat , zat r zo een jongen tegen over mij met echt heleeeeeee mooie ogen!! dus wij allemaal flippen enzo. Wij dus ze3ma chanteren met hem , beetje praten je weet wel. aan +- einde van de rit had 1 meisje een zak met snoepjes dus zij geeft zo die zak snoepjes door . uit eindelijk kreeg ik die zak in me handen en ik wil ze3ma beleefd doen en vragen of hij ook snoepjes wilt maar ik had dus die zak (verkeerd) vast en vroeg of hij wilde maar tegelijkertijd kijk ik in z'n ogen en valt die hele zak snoep uit me handen. Al die snoepjes vielen op z'n broek dus hij lachen ( ik helemaal schamen ) en al me vriendinnen bleven maar lachen. gewoon te errug zo voor schut. ( sorry ik moest het ff kwijt:D ) laterz -x- (K)

mocro_souhaila
27-06-2003, 19:28
Origineel gepost door casaouia7 gewoon te errug maar ik vertel het toch... ik zat vandaag in de trein op weg naar het strand ( scheveningen) met een paar vriendinnen. toen ik in de trein zat , zat r zo een jongen tegen over mij met echt heleeeeeee mooie ogen!! dus wij allemaal flippen enzo. Wij dus ze3ma chanteren met hem , beetje praten je weet wel. aan +- einde van de rit had 1 meisje een zak met snoepjes dus zij geeft zo die zak snoepjes door . uit eindelijk kreeg ik die zak in me handen en ik wil ze3ma beleefd doen en vragen of hij ook snoepjes wilt maar ik had dus die zak (verkeerd) vast en vroeg of hij wilde maar tegelijkertijd kijk ik in z'n ogen en valt die hele zak snoep uit me handen. Al die snoepjes vielen op z'n broek dus hij lachen ( ik helemaal schamen ) en al me vriendinnen bleven maar lachen. gewoon te errug zo voor schut. ( sorry ik moest het ff kwijt:D ) laterz -x- (K) zozo jij hebt wat meegemaakt:D ik heb een ku.tdag achter de rug!!

Studje
27-06-2003, 19:30
Origineel gepost door casaouia7 gewoon te errug maar ik vertel het toch... ik zat vandaag in de trein op weg naar het strand ( scheveningen) met een paar vriendinnen. toen ik in de trein zat , zat r zo een jongen tegen over mij met echt heleeeeeee mooie ogen!! dus wij allemaal flippen enzo. Wij dus ze3ma chanteren met hem , beetje praten je weet wel. aan +- einde van de rit had 1 meisje een zak met snoepjes dus zij geeft zo die zak snoepjes door . uit eindelijk kreeg ik die zak in me handen en ik wil ze3ma beleefd doen en vragen of hij ook snoepjes wilt maar ik had dus die zak (verkeerd) vast en vroeg of hij wilde maar tegelijkertijd kijk ik in z'n ogen en valt die hele zak snoep uit me handen. Al die snoepjes vielen op z'n broek dus hij lachen ( ik helemaal schamen ) en al me vriendinnen bleven maar lachen. gewoon te errug zo voor schut. ( sorry ik moest het ff kwijt:D ) laterz -x- (K) :D ...................heb je wel die snoepjes opgerapen die gevallen zijn op zijn broek?

Miss_Honey
27-06-2003, 19:44
Hahahahahhaha...hij zal je niet snel vergeten meid! :D

casaouia7
27-06-2003, 19:47

hahahah ik schaam me nog steeds wahaha nee toen het gebeurde toen had ik me hand voor me gezicht gedaan want ik schaamde me natuurlijk kapot maar te gelijkerdtijd moest ik hard lachen :D, volgens mij hadden me vriendinnen al die snoepjes op geraapt. wajoo volgens mij kan ik eg nie slape vannacht ( haha okeej ik overdrijf een beetje, beetje TE veel :D )

farah77
27-06-2003, 20:14
Wat zei jij??.; Foutje Bedankt!!! :gniffel:

Miss_Honey
27-06-2003, 20:17
Kijk als JIJ nou was gevallen...dan had je kunnen zeggen: "tjah what can I say, ik ben voor je gevallen!" Maja je kan moeilijk zeggen: "tjah what can I say, me snoepjes zijn voor je gevallen!" :D :zwaai:

nour_el_3oejoen
27-06-2003, 20:20
..:maf:...

casaouia7
27-06-2003, 20:58
haaahh jammer dat ik de tijd nie trug kon draaien tjah what can I say, me snoepjes zijn voor je gevallen!" --->>>hij is leuk Miss honey;) hahaha