Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jacht op mededader steekpartij agent gaat door

Pagina's : [1] 2

spoorloos_1
27-06-2003, 19:10

DEN HAAG | Een motoragent heeft vanmorgen (vrijdag) op de Nachtegaallaan in de Haagse Vogelwijk een jongen op een scooter doodgeschoten. De man trok zijn wapen nadat hij door de jongen met een mes in zijn been was gestoken. Volgens omstanders betrapte de agent de twee jongens, onder wie het dodelijke slachtoffer, op heterdaad bij een auto-inbraak. Daarop zou een handgemeen zijn ontstaan waarbij de agent in zijn been werd gestoken. De motoragent trok vervolgens zijn dienstpistool en zou gericht op het lichaam van zijn belager hebben geschoten. De jongen was op slag dood. Zijn maat ging er volgens de omstanders rennend vandoor. Hij droeg een zwarte integraalhelm. De politie begon direct een grootscheepse klopjacht, waarbij onder meer twee helikopters werden ingezet. De gewonde motoragent is opgenomen in het Rode Kruis Ziekenhuis. Buurtbewoners verklaarden dat de jongens al de hele ochtend op de scooter door de wijk reden. Wedden dat het om Marokkanen gaat !! Let maar op .....

spoorloos_1
27-06-2003, 19:13
http://www.haagschecourant.nl/gfx/gfx_nieuw/kranten/HC/artikelvisuals/1666054-167208.jpg Het dodelijke slachtoffer en de scooter liggen op het trottoir van de Nachtegaallaan.

rkajed.ainzora
27-06-2003, 19:18
Erg dom van die jongen, maar hij is nou dood(allah i rahmoe), maar die Politie-agenten kunnen er ook wat van hoor.... Ik woon in Kanaleneiland, maar als ik soms zie wat voor vieze racisten er daar in het politie korps zitten , dan denk ik net goed , voor die motherfuc.kers, sommige die werken eerst ergens anders en omdat ze weten dat er veel marokanen in kanaleneiland wonen , komen ze hier werken (ze vragen overplaatsing aan)om de jongeren hier hard aan te pakken (ze3ma).....

spoorloos_1
27-06-2003, 19:26
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb je kan ze dan goed terug pakken door te leren wat je rechten zijn. Wat heb je daar nou aan als je vol gepomt wordt met lood.

spoorloos_1
27-06-2003, 19:28

Origineel gepost door Mr_LeQwaleb dan ha je geweten dat je hem niet had moeten steken of uit andermans auto blijven. Jij snoept van 2 kanten .

spoorloos_1
27-06-2003, 19:36
Origineel gepost door Nawera Ik vind het helemaal nie erg dat er wat "harder" wordt opgetreden tegen Marokkaanse criminele jongens!....Ze verpesten het voor de goeien.....Vind het niks vreemd dat Nederland zukke jongens echt beu is!.....Zelfs ik als Marokkaanse schaam me weleens voor mn eigen landgenoten!....Het zijn meestal altijd Marokkaanse jongens die bij velen criminele activiteiten betrokken zijn, das gewoon de waarheid!..... :zwaai: En wie heeft beslist dat jij een oke Marokkaan bent !!! :kwaad: :kwaad:

spoorloos_1
27-06-2003, 19:39
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb wellahilla wat doen ze in die auto... en dan nog zo brutaal zijn om een agent te steken... tbarkellah. Dus dan mag je iemand dood schieten yek a moesiba.....

spoorloos_1
27-06-2003, 19:43
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb Nee dan buk je even en vraag je of hij je lever met dat mes kan raken :wat?!: "De man trok zijn wapen nadat hij door de jongen met een mes in zijn been was gestoken"

spoorloos_1
27-06-2003, 19:44
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb Nee dan buk je even en vraag je of hij je lever met dat mes kan raken :wat?!: Het zal je broedtje maar zyn ......

spoorloos_1
27-06-2003, 19:45
He Mr_LeQwaleb jij bent echt zo'n typen die samen met tatta's Marokkanen af gaat zitten kraken.

rkajed.ainzora
27-06-2003, 19:46
Origineel gepost door Nawera Ik vind het helemaal nie erg dat er wat "harder" wordt opgetreden tegen Marokkaanse criminele jongens!....Ze verpesten het voor de goeien.....Vind het niks vreemd dat Nederland zukke jongens echt beu is!.....Zelfs ik als Marokkaanse schaam me weleens voor mn eigen landgenoten!....Het zijn meestal altijd Marokkaanse jongens die bij velen criminele activiteiten betrokken zijn, das gewoon de waarheid!..... :zwaai: Ja ,ik vind het ook niet erg dat ze harder optreden , maar je hebt er agenten tussen , die het zelf uit lokken(machts-misbruik), gewone normale marokaanse jongens worden ook door de politie scheef aangekeken en worden voor niks geslagen of opgepakt......, omdat je verdacht was........., waneer ben je verdacht????? Als je zwarte krullen hebt , een leren jas draagt en nikes, als je licht getint bent en vermoedelijk van n-afrikaanse afkomst bent, dan ben je al verdacht , en dan mogen ze je in elkaar slaan, of in een cel gooien voor 3 dagen, omdat je er als een marokaan uit ziet!!!! bahh, vieze kan..ker.lijers, ze zijn niet allemaal zo, gelukkig heb je er ook nog een paar agenten tussen zitten , die hun baan serieus nemen .... :(

spoorloos_1
27-06-2003, 19:49
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb ja so??? Ja so ../ Je weet helemaal niet wat R echt gebeurt is . Ik weet niet waar jij vandaan komt maar hier zyn het echte JODEN.

spoorloos_1
27-06-2003, 20:04
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb zoals de berichtgeving nu is is het gewoon de schuld van die jongen. hypotheses hebben we hier ook. Marokkanen worden voor alles aangehouden zelfs als je auto niks mankeert maar zodra ze zien dat je mondig genoeg bent en weet wat je rechten zijn en dat op een intelligente manier duidelijk maakt is het al gauw prettige reis verder mijnheer. Ja op Schiermonik-oog ja ......

spoorloos_1
27-06-2003, 20:05
Wat d8 je van 6 uurtje celletje 4 voor niets....

rkajed.ainzora
27-06-2003, 20:13

Origineel gepost door spoorloos_1 Wat d8 je van 6 uurtje celletje 4 voor niets.... Wat dacht je van 3 dagen cel voor niks..... :(

Pagina's : [1] 2