Bekijk originele versie : Wie heeft weleens slakken op?
Wie heeft weleens slakken gegeten? ik hoor verhalen van iedereen dat ze zo lekker zijn. Maar als ik eraan denk krijg ik rillingen door mn lichaam. Ik ben in marokko een keer bijna door een vriend van me overgehaald om slakken te gaan eten, toen we bij dat karretje waren rende ik snel weg. :(
FATOUSHA
27-06-2003, 18:24
Origineel gepost door Zietoen
Wie heeft weleens slakken gegeten? ik hoor verhalen van iedereen dat ze zo lekker zijn. Maar als ik eraan denk krijg ik rillingen door mn lichaam. Ik ben in marokko een keer bijna door een vriend van me overgehaald om slakken te gaan eten, toen we bij dat karretje waren rende ik snel weg. :(
slakken zijn lekker vooral als je slakkensap eruit slurpt :)
Origineel gepost door temsamni
:rolleyes: Lok ze! :D
Hahahahaha.... Kawoad!!!! :D
rkajed.ainzora
27-06-2003, 18:27
Origineel gepost door FATOUSHA
Idd, ze zijn echt heerlijk....hmmmmmmm.....,vooral die sap
Yieeeeggggggggggggggg!!!!!! :eek:
rkajed.ainzora
27-06-2003, 18:28
Origineel gepost door Zietoen
Waar ??, zeker in al-hoceima , bij perkie :p
Origineel gepost door rkajed,ain zora
Waar ??, zeker in al-hoceima , bij perkie :p
HAHAHAHAHAHA.... iNDERDAAD!!!
Vroeger was ik er dol op. Ik rende altijd met mijn bekertje het karretje achterna.
Maar nu, ieeew..alleen bij de gedachte al moet ik kokhalzen.
Ghzelaa_Hbiba
27-06-2003, 18:41
Slakken eten?? :schrik2:
aaaahhhh slakken dat is het als laatste wat ik niet eens zou doen!!! gatver haal je die slijm- blebber geval eruit met een naaldje en drillen maar in die mond,, brrrrr ik krijg kippevel als ik er aan denk!! Yakkes en vooral die sap,,,,gggggggggg,,, ik snap niet dat sommige mensen dat door hun strot kunnen krijgen!! Brr,,,
Nou ieder zijn eigen smaak toch??
Eet smakkelijk (niet smakelijk) maar smakken die slakken Hiihih,, :lekkerpuh:
:zwaai: :zwaai:
doeiiiii kuzziesssss
Tarifith25
27-06-2003, 19:35
Vroeger in rkempoe gingen we ze zelf zoeken...lekker vers :)
Ik heb ze nog nooit op en dat blijft voorlopig ook zo. Het lijkt me 100 keer niX.
AbaHoeCh
27-06-2003, 19:42
ieuwwwwwww
nour_el_3oejoen
27-06-2003, 20:09
..ik heb hier op het forum ooit gelezen dat slakken eten
haramm is..:(..............
Slakken zijn overheerlijk, het heeft een zoutige smaak. Het is net zo lekker als zeitoen ;)
Origineel gepost door Fruitje
Slakken zijn overheerlijk, het heeft een zoutige smaak. Het is net zo lekker als zeitoen ;)
geloof er geen snars van!! niets is lekkerder dan Zietoen :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.