Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : je huwlijks aanzoek word ahgewezen

Pagina's : [1] 2

NOURD1N
27-06-2003, 17:41

ik weet niet stel je voor je kent een leuke meid en je wilt haar een huwlijks aanzoek doen maar ze wijst je af :( :( volgens mij word je depri en alcholist ofso :D ik had het er over in mn andere topic maar goed deze topic is eiglijk voor de boyz bedoeld maar dames zijn ook welkom ;)

EMIEN
27-06-2003, 17:46
Ik zou zo een aanzoek pas durven te maken als ik zeker wist dat et wederzijds was...:) Als ik da niet weet ben ik kenker chicken-tonight..:) Zou niet eens durven.. EN als ze dan alsnog afwijst..:) Dan word ik beroeps-stalker...:)

xberbersroosjex
27-06-2003, 17:47
Origineel gepost door EMIEN Ik zou zo een aanzoek pas durven te maken als ik zeker wist dat et wederzijds was...:) Als ik da niet weet ben ik kenker chicken-tonight..:) Zou niet eens durven.. EN als ze dan alsnog afwijst..:) Dan word ik beroeps-stalker...:) :goedzo: je moet pas een aanzoek doen als je cker weet dat ze je ook wilt ;)

juno
27-06-2003, 17:48
De heren hoeven niet zo snel bang te zijn te worden afgewezen. :rolleyes:

xberbersroosjex
27-06-2003, 17:48

Origineel gepost door temsamni Ik word niet afgewezen! :D :rolleyes:

NOURD1N
27-06-2003, 17:51
kzou denk ik wel gek worden ofso maar ik zou het ook nooit als ik het niet cker weet :)

EMIEN
27-06-2003, 17:53
Origineel gepost door xberbersroosjex :goedzo: je moet pas een aanzoek doen als je cker weet dat ze je ook wilt ;) Pcies..:) Anders breng ik haar ook in een nare positie..:) Dats ook niet leuk..

miriammetje
27-06-2003, 18:00
salaam alikoem... nee zij mag het niet wetn!!! volgens d eislam moet hij het aan haar ouders vragen en dan mag hij haar bij haar thuis met hem praten erover...nir eerst aan haar vragen ...dat is echt westers.... mirtje

EMIEN
27-06-2003, 18:01
Origineel gepost door miriammetje salaam alikoem... nee zij mag het niet wetn!!! volgens d eislam moet hij het aan haar ouders vragen en dan mag hij haar bij haar thuis met hem praten erover...nir eerst aan haar vragen ...dat is echt westers.... mirtje Op welke reactie reageer jij? :)

miriammetje
27-06-2003, 18:24
Origineel gepost door temsamni Ben ik niet met je eens! :) weet k en niemand hier zal hetydenk ik met me eens zijn...sta er alleen voor hihih en emien ja je hebt gelkijik ik las fout... :o ...mirtje

EMIEN
27-06-2003, 18:28
Okeej...;)... Geeft niet...:)

miriammetje
27-06-2003, 18:35
Origineel gepost door EMIEN Okeej...;)... Geeft niet...:) bedankt dat j ezo op me let hihih ...maare nee ik laat alter inde gaten dat ik niet eragerrde op de discusei maar op een reaties....

SweetRose
27-06-2003, 18:39
Nu je het erover hebt! Ik wil ook graag weten wat die mannen dachten of deden toen m'n pa hen vertelde dat ik niet wilde trouwen. Ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht :rolleyes:

EMIEN
27-06-2003, 18:52
Origineel gepost door miriammetje bedankt dat j ezo op me let hihih ...maare nee ik laat alter inde gaten dat ik niet eragerrde op de discusei maar op een reaties.... Maar goed.. Wat je zei was ook wel weer leerzaam..:)

EMIEN
27-06-2003, 18:54

Origineel gepost door zin 'n midar Nu je het erover hebt! Ik wil ook graag weten wat die mannen dachten of deden toen m'n pa hen vertelde dat ik niet wilde trouwen. Ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht :rolleyes: We hebben speciaal vandaag 5 van uw ex-aanzoekers uitgenodigd... Wejow ik ruik een gat in de markt..:) Een nieuwe show... kzie et al helemaal voor me...:Iluvu: Beter dan Oprah..:cool:

Pagina's : [1] 2