Bekijk originele versie : dames suc6 met het weigeren van de huwlijks aanzoeken komende zomer in marokko
suc6 ik lees hiero dat bijna geen 1 met iemand uit marokko wilt trouwen maar de jongens willen julie graag hebben dus bij deze suc6 :D
ik vraag me af hoe een jongen zich zal voelen de eerste paar uur dat hij is geweigerd door een meisje :confused: kdenk wel focked up ik wil het ook niet mee maken eiglijk geweigerd worden is een soort psygische klap voor je persoonlijk heid :o
maar any way suc6 :zwaai:
ThnX...het afwijzen is een week begonnen bij mij. Al 2 aanzoeken gehad deze week :jammer:
Hoe halen ze het in hun botte kop te denken dat we om ze zitten te springen. Het is gewoon een beleding voor onze intelligentie, denken ze werkelijk waar dat wij niet doorhebben dat ze alleen papieren willen hebben?
:kwaad:
Origineel gepost door Fous
ThnX...het afwijzen is een week begonnen bij mij. Al 2 aanzoeken gehad deze week :jammer:
wat was mis met die jongengs mischien zijn ze heel lief je weet het niet he :confused:
mischien zoeken ze geluk wat ze daar niet hebben kan ook he papieren zijn niet alles
nour_el_3oejoen
27-06-2003, 17:13
..ik ga trouwen met een jongen uit marokko..:D
fatimaatjee
27-06-2003, 17:13
ja thnxxxx....................ze zijn gewoon slangen vind ik wollah!!
ik noem ze altijd snakes omdat ze van die lelijke verrotte tanden hebben!!
en ze hebben meestal meer tandvlees dan tand :rolleyes:
wajaw bij ons ze vroegen het weeeeeeeeer zoals gewoonlijk en men pa zo boos men dochters trouwen niet ze gaan tenslotte nog naar school geloof mij maar 3 op 4 mannen daar willen gewoon PAPIEREN wij zijn hun toegang tot het buitenland en je mag aardslelijk zijn en je hangt een papiertje rond je nek namelijk de visa wajaw je hebt de helft van marok achter je en dat meen ik
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
..ik ga trouwen met een jongen uit marokko..:D
mabrouk :zwaai: ik wens je het beste :)
nour_el_3oejoen
27-06-2003, 17:14
Origineel gepost door NOURD1N
mabrouk :zwaai: ik wens je het beste :)
haha geloof je het....:D..was een joke......
Ik vind die moeder altijd zo vreselijk. "Als je deze niet wilt, kun je mijn andere zoon krijgen"....
haha geloof je het....:D..was een joke......
toch wens ik je het beste :D lief he :p
nour_el_3oejoen
27-06-2003, 17:17
Origineel gepost door NOURD1N
toch wens ik je het beste :D lief he :p
achhhhh wat lief....:D
achhhhh wat lief....:D
das mn zwake punt kben te lief :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.