Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat vinden jullie van de marokkaanse jongens in nederland

LZN
21-06-2002, 15:11

Tot nu toe hebben we het over meisjes in nederland gehad. Mag ik jullie reactie over de jongens. Dit weer eens voor de verandering..

Chaimae
21-06-2002, 15:14
nou ze zijn niet allemaal hetzelfde maar ik heb een grote hekel aan die jongens die alleen maar buiten rondhangen en andere meiden zitten af te zeiken en zichzelf moslims te noemen terwijl ze onder het goud zitten en een bmw verdiend van drugsgeld maar zoals ik zei ze zijn niet allemaal zo

xxxxxx
21-06-2002, 15:15
heel veel PLAYERS!! JE KAN NOOIT XEKER ZIJN OF EEN JONGE NOU EEN PLAYER IS OF GEWOON EEN SERIEUS IS!! EN DAAROM NEEM IK NOOIT VERKERING MET EEN MAROKAANSE JONGEN! IK WA8 EN HET STAAT GESCHREVEN......... EN OJA IK BEDOEL NIET ALLEMAAL HOOR ALLEEN VOOR DE PLAYERS ER ZITTEN HEUS WEL GOEDE TUDSSEN MAAR JE WEET NOOIT HE??

Boyfriend
21-06-2002, 15:22
Ik ken ze niet zowww goeedd :D

alhouceimacity
21-06-2002, 15:26

sommige jongens van tegenwoordig zijn oke, maar niet allemaal, als je gaat kijken op scholen en zo heb je zat jongens die serieus zijn en die een doel voor ogen hebben maar als je in barren of discotheken gaat kijken is de kans groot dat je die jongens vind die zichzelf te bom vinden en zo. dus het ligt eraan in welke omgeving je jezelf bevind. :D xxx anissa :zwaai:

soussiasaida
21-06-2002, 15:30
Hey wacht ik ga ze niet afkraken natuurlijk zitten er wel rotte appels in de mand maar die heb je bij de nederlanders ook. Ik vind de mgarba er over het algemeen wel goed uitzien, ik merk ook dat ze steeds meer zich hoger laten scholen etc. Ik vind wel dat jullie in plaats van steeds afkraken, juist trots mogen zijn op jullie "volk"

sonya24
21-06-2002, 15:33
Ik word langzamerhand helemaal gek van zulke topics: WAt VINDEN JULLIE VAN JONGENS DIE.. ..., WAT VINDEN JULLIE VAN MEISJES DIE....!!!! Laat iedereen toch lekker doen waar hij of zij zin in heeft!!!! Wat ik ervan vind hou ik voor mezelf en dat moesten jullie ook maar eens doen in plaats van dat geroddel de hele tijd. :verdomme:

Boyfriend
21-06-2002, 15:35
IEDEREEN WORDT HIER AFGEKRAAKT :kwaad: :zwaai:

Chaimae
21-06-2002, 15:41
en dan begint het leuk te worden dan halen ze de topic weg

nadia523
21-06-2002, 15:45
ik zie niet echt de goede kanten van marokkaanse jongens. Ik heb er nog nooit eentje ontmoet die ok was. Voor mij is het echt een pot nat. Ze tonen totaal geen respect voor vrouwen of ouderen ( behalve hun papa en mama, anders worden ze gewoon naar maroc gestuurd). hangen maar wat op straat rond meisjes lastig te vallen alsof die geinteresserd zijn in loosers. Er zullen heus wel goede tussen zitten maar die ben ik nog niet tegen gekomen dat komt zeker omdat die zich niet zoveel op straat vertonen.

Boyfriend
21-06-2002, 15:47
IK DENK DAT ZE ZICH PROBEREN TE VERSTOPPEN :D

Boyfriend
21-06-2002, 15:49
WEE WEEE GOEIE VRAAG

Boyfriend
21-06-2002, 15:57
Origineel gepost door Roosje Dus de jongens die cel in en uit gaan en meisjes lastig vallen want voor dat je het weet worden we het land uitgegooit. BEGRIJPEN JULLIE CELL ??????????

Boyfriend
21-06-2002, 16:18
Origineel gepost door Roosje BEGRIJP JE HET NIET "CEL" GEVANGENIS WEET JE WEL AHHH DATTE OK OK SOLLYYYYYYYYYYYYYY :D IK DACHT IES ANDERSSS EUHM CEL. HMM NOOIT BINNEN GEWEEST :D