Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : scheinheilig

jaliel
14-09-2006, 19:20

iedereen die op deze forum komt en ziet of leest iets wat een anderen is aangedaan of mee gemaakt heeft denkt gelijk van yep eigenschuld en begint dan praatjes te hebben en anderen te kleineren ,mensen begin na te denken niemand is heilig en niemand leeft volgens islam maar dat wel niet zegen dat hy of zy minder is dan jij laat iedereen in zijn waarde kan je helpen doe dat dan bedachtzaam en met wijsheid kan je niet helpen ga dan geen verhalen rond halen want dat doen die oudjes van ons genoeg in buurthuizen en cafe's waar ik het meest kwaad van wordt is dat men niet eens weet wat liefde is en denkt savie meisje heeeft sex gehad omdat ze gewoon geil is of wat dan ook als jullie eens wisten wat liefde is dan zouden jullie weten dat men soms een relatie aangaat in hoop die gene de ware is .er is geen enkele meisje die zegt van he ik was geooon geil en heb het gedaan maar zo wordt wel elke meisje behandeld hier besef wel wat jullie zegen mensen tegen een andere en VEROORDEEL EEN ANDERE NIET DIE ANDERS HEEFT GELEEFD OF WIL LEVEN .BREKEN IS MAKELIJK MAAR STEUN EN BEGRIP ZIJN MOOISTE IN LEVEN DAT JE KAN AANBIEDEN AAN EEN ANDERE .

Sofia223
14-09-2006, 19:25
Helemaal mee eeenss,,, werd eens tijd dat iemand zo'n topic neerzet;) Subhana wa3tala is de enige die oordelen kan op een eerlijke en rechtvaardige manier,,, mensen komen hier alleen om advies vragen,, wees dan ook zo aardig om dan normale advies te geven aan je broeder/zuster. En als je dat niet kunt, moet je ook niet doen alsof je allless van de Islam weet.. want als dat zo was dan zou je je broeder/zuster wel een goed advies te geven zonder te beoordelen.

jaliel
14-09-2006, 19:27
Helemaal mee eeenss,,, werd eens tijd dat iemand zo'n topic neerzet;) Subhana wa3tala is de enige die oordelen kan op een eerlijke en rechtvaardige manier,,, mensen komen hier alleen om advies vragen,, wees dan ook zo aardig om dan normale advies te geven aan je broeder/zuster. En als je dat niet kunt, moet je ook niet doen alsof je allless van de Islam weet.. want als dat zo was dan zou je je broeder/zuster wel een goed advies te geven zonder te beoordelen. thnx :goedzo:

Besla
14-09-2006, 19:29
iedereen die op deze forum komt en ziet of leest iets wat een anderen is aangedaan of mee gemaakt heeft denkt gelijk van yep eigenschuld en begint dan praatjes te hebben en anderen te kleineren ,mensen begin na te denken niemand is heilig en niemand leeft volgens islam maar dat wel niet zegen dat hy of zy minder is dan jij laat iedereen in zijn waarde kan je helpen doe dat dan bedachtzaam en met wijsheid kan je niet helpen ga dan geen verhalen rond halen want dat doen die oudjes van ons genoeg in buurthuizen en cafe's waar ik het meest kwaad van wordt is dat men niet eens weet wat liefde is en denkt savie meisje heeeft sex gehad omdat ze gewoon geil is of wat dan ook als jullie eens wisten wat liefde is dan zouden jullie weten dat men soms een relatie aangaat in hoop die gene de ware is .er is geen enkele meisje die zegt van he ik was geooon geil en heb het gedaan maar zo wordt wel elke meisje behandeld hier besef wel wat jullie zegen mensen tegen een andere en VEROORDEEL EEN ANDERE NIET DIE ANDERS HEEFT GELEEFD OF WIL LEVEN .BREKEN IS MAKELIJK MAAR STEUN EN BEGRIP ZIJN MOOISTE IN LEVEN DAT JE KAN AANBIEDEN AAN EEN ANDERE . Idd iemand steunen in iets goeds! Iemand steunen die iets moois wil bereiken in zijn leven. Maar nee iemand steunen om door te gaan met het hebben van sex met een persoon waarvan hij/zij houd? DUS NIET! Sorry maar ga jij dan maar lkkr verder steunen k doe dan wel niet aan dat soort 'moois' volgens mij is het toch echt juist goed om je broeders en zusters op hun fouten te wijzen:confused: En nee ik beoordeel niemand ik noem meisjes geen **** geen niks... Want zo zie ik ze niet maar ik vertel ze wel dat ze niet slim bezig zijn. En daarom opent men hier een toppic;) Gheer Inca allah

Sofia223
14-09-2006, 19:34

Beste besla, Je kunt ook iemand advies geven zoals jij al zei, over dat het niet goed is om seks te hebben voor het huwelijk, maar je kunt die gene tegerlijker tijd ook steunen in het goed doen..

jaliel
14-09-2006, 19:39
wanneer je echt molima of moslim bent dan is begrip en vergevenis een must in het leven , maar denk ook aan dit een boom groeit niet in 1 dag het heeft geduld nodig en steun en daar draait het leven om .

Besla
14-09-2006, 19:43
Beste besla, Je kunt ook iemand advies geven zoals jij al zei, over dat het niet goed is om seks te hebben voor het huwelijk, maar je kunt die gene tegerlijker tijd ook steunen in het goed doen.. Wat hij doet is het goedkeuren... Fouten zijn menselijk absoluut fouten zijn er om gemaakt te worden ook mee eens. Maar van fouten moet je dan ook daadwerkelijk leren. En als je s bij sommige toppic's kijkt dan krijg je gewoon letterlijk de schrik van je leven! En het is algemeen bekend dat marokkaanse jongens om de sec het woordje **** gebruiken... Dus dat soort reactie's moeten maar gewoon genegeert worden;)

Besla
14-09-2006, 19:46
wanneer je echt molima of moslim bent dan is begrip en vergevenis een must in het leven , maar denk ook aan dit een boom groeit niet in 1 dag het heeft geduld nodig en steun en daar draait het leven om . Tuurlijk kan je een persoon steunen maar die gene moet dan natuurlijk wel zijn of haar fouten inzien. En niemand is een perfecte moslim(allah o e3lem) .

jaliel
15-09-2006, 14:41
De weg van liefde is vol bezaaied met verdriet en pijn Maar de weg naar ware liefde is nog zwaarder en kent veel bochten en trannen mag allah swtl ieder die onder weg is naar zijn ware geliefde beschermen mensen . allah swtl kent als geen andere vergevenis laten we dan ook elkaar vergeven en elkaar een kans geven en steunnen .

SweetTangaouia
18-09-2006, 00:45
De weg van liefde is vol bezaaied met verdriet en pijn Maar de weg naar ware liefde is nog zwaarder en kent veel bochten en trannen mag allah swtl ieder die onder weg is naar zijn ware geliefde beschermen mensen . allah swtl kent als geen andere vergevenis laten we dan ook elkaar vergeven en elkaar een kans geven en steunnen . Masha allah!!!!zolang een moslim/moslima berouw toont aan allah swt dan zal men insha allah worden vergeven.En wij moslims onder elkaar horen elkaar te steunen en te verhelderen in ons geloof maar helaas is daar weinig sprake van hoop echt dat wij mosims onder elkaar meer naar elkaar zullen toe trekken om elkaar dingen bij te leren van het geloof en elkaar steunen te geven en natuurlijk te hervatten van onze fouten......

FadmaTakeshat
26-09-2006, 12:14
Simple life, wejoew dat vind ik echt erg!! Wollah, dat is juist. Je moet nooit kijken wat iemand aanheeft, strak of niet strak. De meesten mensen zijn schijnheilig. Dus waarom moet je nog moeten doen om iemand beter te leren kennen, als ze toch 2 gezichten hebben.

nazihaaa
26-09-2006, 12:23
Simple life, wejoew dat vind ik echt erg!! Wollah, dat is juist. Je moet nooit kijken wat iemand aanheeft, strak of niet strak. De meesten mensen zijn schijnheilig. Dus waarom moet je nog moeten doen om iemand beter te leren kennen, als ze toch 2 gezichten hebben. hahahaha mijn takeshat tog alles goed. hahahahaha serieus:likje:

nazihaaa
26-09-2006, 12:28
iedereen die op deze forum komt en ziet of leest iets wat een anderen is aangedaan of mee gemaakt heeft denkt gelijk van yep eigenschuld en begint dan praatjes te hebben en anderen te kleineren ,mensen begin na te denken niemand is heilig en niemand leeft volgens islam maar dat wel niet zegen dat hy of zy minder is dan jij laat iedereen in zijn waarde kan je helpen doe dat dan bedachtzaam en met wijsheid kan je niet helpen ga dan geen verhalen rond halen want dat doen die oudjes van ons genoeg in buurthuizen en cafe's waar ik het meest kwaad van wordt is dat men niet eens weet wat liefde is en denkt savie meisje heeeft sex gehad omdat ze gewoon geil is of wat dan ook als jullie eens wisten wat liefde is dan zouden jullie weten dat men soms een relatie aangaat in hoop die gene de ware is .er is geen enkele meisje die zegt van he ik was geooon geil en heb het gedaan maar zo wordt wel elke meisje behandeld hier besef wel wat jullie zegen mensen tegen een andere en VEROORDEEL EEN ANDERE NIET DIE ANDERS HEEFT GELEEFD OF WIL LEVEN .BREKEN IS MAKELIJK MAAR STEUN EN BEGRIP ZIJN MOOISTE IN LEVEN DAT JE KAN AANBIEDEN AAN EEN ANDERE . heb een gelijk aardig reactie hier neer gezet!!!!!!!!!! en de reactie daarop was! "wat doe je hier dan".

FadmaTakeshat
26-09-2006, 12:29
hahaha, ewa ja a moebisch inoe je weet toch, die mensen zijn erg hier!!! Ewa heb je die dikke wortel al op, hahahah :D

foreigner
26-09-2006, 21:43

iedereen die op deze forum komt en ziet of leest iets wat een anderen is aangedaan of mee gemaakt heeft denkt gelijk van yep eigenschuld en begint dan praatjes te hebben en anderen te kleineren ,mensen begin na te denken niemand is heilig en niemand leeft volgens islam maar dat wel niet zegen dat hy of zy minder is dan jij laat iedereen in zijn waarde kan je helpen doe dat dan bedachtzaam en met wijsheid kan je niet helpen ga dan geen verhalen rond halen want dat doen die oudjes van ons genoeg in buurthuizen en cafe's waar ik het meest kwaad van wordt is dat men niet eens weet wat liefde is en denkt savie meisje heeeft sex gehad omdat ze gewoon geil is of wat dan ook als jullie eens wisten wat liefde is dan zouden jullie weten dat men soms een relatie aangaat in hoop die gene de ware is .er is geen enkele meisje die zegt van he ik was geooon geil en heb het gedaan maar zo wordt wel elke meisje behandeld hier besef wel wat jullie zegen mensen tegen een andere en VEROORDEEL EEN ANDERE NIET DIE ANDERS HEEFT GELEEFD OF WIL LEVEN .BREKEN IS MAKELIJK MAAR STEUN EN BEGRIP ZIJN MOOISTE IN LEVEN DAT JE KAN AANBIEDEN AAN EEN ANDERE . het is allemaal heel mooi wat je schrijft en ook wel waar. maar iets wat nie goed is en je doet het met n goede intentie in dit geval uit liefde n vertrouwe etc.....dan mag je intentie nog zo goed zijn maar het betekent nie dat t in de praktijk voor jou goed zal uitpakke, vandaar de reacties......wat ook wel weer logisch is want meestal prate mense fout en wreed over dinge als ze geen details erover wete.......maar iedereen over 1 kam schere dat is FOUT jah