Bekijk originele versie : Kunnen koken voor het trouwen?
Classy_Mami
14-09-2006, 18:57
Wie van jullie dames kon al koken voor ze ging trouwen en wat vond je man van je kookkunst??
Wie van jullie heeft pas 'echt' leren koken na getrouwd te zijn?
Moslima27
14-09-2006, 19:03
ik kon pas koken toen ik trouwde.ervoor werkte ik en had geen tijd:hihi:
Classy_Mami
14-09-2006, 19:05
ik kon pas koken toen ik trouwde.ervoor werkte ik en had geen tijd:hihi:
:hihi:
Maar hoe heb je dat geleerd dan?
Op eigen houtje of schakelde je je moeder elke keer in???
lilchakir
14-09-2006, 19:05
ik kon ook al heel jong koken ,ik bakte brood met nog geen 12jaar:moe: mijn man vondt het geweldig ,en helaas de vuilnis bak ook :jammer: ik kookte voor een hele leger .omdat we thuis met velen waren ,en ik gewend was om voor meerder te koken .
Classy_Mami
14-09-2006, 19:10
ik kon ook al heel jong koken ,ik bakte brood met nog geen 12jaar:moe: mijn man vondt het geweldig ,en helaas de vuilnis bak ook :jammer: ik kookte voor een hele leger .omdat we thuis met velen waren ,en ik gewend was om voor meerder te koken .
Tbarkallah aliek.. het is inderdaad wel zonde van alles dat weg gegooid wordt maar jij kunt tenminste koken!!! ;)
Farah_18
14-09-2006, 19:16
Ik kookte wel voor dat ik ging trouwen. Maar toen ik getrouwd was deed ik het echte werk en heb ik veel meer geleerd.
Classy_Mami
14-09-2006, 19:18
Ik kookte wel voor dat ik ging trouwen. Maar toen ik getrouwd was deed ik het echte werk en heb ik veel meer geleerd.
Van wie ben je dat toen gaan leren?
hounaidatje
14-09-2006, 19:31
k kon standaard dingen voordat ik trouwde
nadat ik getrouwd ben leerde ik het 'echte' werk
soms mama inshakelen..
soms beetje surfen..
soms eigen inbreng..
moslimmagirl
14-09-2006, 19:40
ik heb echt goed kunnen koken tot ik pas getrouwd was!!!
voordat ik trouwde kon ik wel wat maar echt lekker eten pas na dat ik getrouwd was!!!
maar mijn man zegt altijd je heb vandaag lekker gekookt ookal is het niet zo...hij heeft nooit laten blijken dat het eten niet lekker is....:Iluvu:
Voorbijgangster
14-09-2006, 19:41
Ik kan koken en hij is gedwongen het lekker te vinden :gniffel:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=L8MW333W
safia_magrabia
14-09-2006, 19:44
sellem aleikom,
Ik kon al standaard eten (brood, (marka) marmita, soep) koken toen ik 14 jaar was zo bouwde ik het op me man vind het lekker en tjsa sommige dingen vind ie niks want het liefst eet hij elke dag (marka) marmita.
En ik heb veel van internet van de keukenprincessen geleerd:D en leer iedere keer wat bij :goedzo:
Farah_18
14-09-2006, 19:50
Van wie ben dat toen gaan leren?
Van mijzelf..:)
Nee het is gewoon zo van als je iets maakt en het smaakt niet, Nou en je bent toch maar met je man volgende keer beter. En soms moet je ook wat dingen weggooien omdat het gewoon TE is om op te eten.
Maar ze zeggen als je alleen bent ken je beter leren want zoals ik al zei als iets niet goed is dan kan je het altijd weggooien en opnieuw maken. Wie ziet je nou ewa van fouten leer je eh..:)
Farah_18
14-09-2006, 19:51
k kon standaard dingen voordat ik trouwde
nadat ik getrouwd ben leerde ik het 'echte' werk
soms mama inshakelen..
soms beetje surfen..
soms eigen inbreng..
Ik heb ook af en toe mijn moeder moeten bellen.
blauwe_hemel
14-09-2006, 19:53
Ik kan koken en hij is gedwongen het lekker te vinden :gniffel:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=L8MW333W
Nou ja, veel keus zal ie niet hebben :hihi: En of ik kan koken? Niemand zal aan mij kunnen tippen :D Das althans wat men verloofde denkt. Hij zou eens moeten weten :o
Ik kon al koken voor ik trouwde.Maar nog leer ik iedere x niewe dingen :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.