Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat doen jullie tegen ingegroeide haartjes?

hollow
14-09-2006, 18:31

heb gehoord dat er een voedende creme bestaat voor zoiets. want ben het beu om het te zien op mijn benen. ik vind het zo lelijk en moet het altijd uit doen met een pincet.

jannet
14-09-2006, 18:55
jaah vind het ook zo lelijk maar weet er geen middelje voor

hollow
14-09-2006, 19:01
mijn zus heeft gezegd dat het bij haar gestopt is maar weet niet hoe het komt

bentoujda00
14-09-2006, 19:23
Het spul werkt. (Skindoctors Ingrow Go) KAN JE HIER BESTELLEN.. http://www.vitaminstore.nl/ maar je dept 't erop en binnen 24 uur duwt 't de ingegroeide haartjes eruit! En de prijs valt ook wel mee (rond de vijftien euro). Het zegt ook preventief te helpen . MAAR DIT HEB IK NIET GEPROBEERD DUS DAT SPUL MAAR HOOR DAT HET EEN GOED PRODUCT IS..... Maar ik merk toch wel dat scrubben helpt hoor, want dat voorkomt van die hele dikke bulten Wat OOK GOED werkt is na het scheren of epileren je huid insmeren met Tea Tree Oil (gewoon die van de Kruidvat) en een paar dagen daarna ook nog. De olie ontsmet en verzacht de huid, waardoor de haartjes niet ingroeien en ook niet gaan kriebelen Je kan ingegroeide haartjes voorkomen om altijd in de zelfde richting te scheren. Dus niet de ene keer met de haargroei richting mee en de andere keer weer tegen de haargroei richting in. Eigenlijk moet je altijd zorgen dat je met de haargroeirichting mee scheert. Als er dan toch ingegroeide haartjes ontstaan kan je evt met een zachte scrubcreme ( een scrub voor het gezicht is fijnkorrelig dus geschikt voor de gevoelige huid )de opperhuid scruben. Hierdoor verwijder je de dode huidcellen van de opperhuid, en gaan tevens de poriën open staan. Meestal zie je dan dat de ingegroeide haartjes na verloop van een aantal dagen meer naar de oppervlakte komen. Dus af en toe scrubben ( niet vlak na het scheren ) en je zult zien dat het minder wordt bron http://forum.fok.nl/topic/829732/1/50

MOcROzINA
14-09-2006, 19:33

Ja sommige hebben egt een paar ingegroeide haartje ik heb er egt veel weet egt niet hoe het komt maar ben egt vaak naar de dokter geweest ze kon nix misschien ga ik dat proberen en 16 euro is ook niet veel thanx :goedzo:

patr0na
14-09-2006, 19:40
Bij de nubian queen verkopen ze de scrub gel is donkergroen wanabe tube voor 15 euro Myn zus heeft het gebruikt dus tijdens het douche binne 1 week is het weg wel goed scrubbe .. nubian queen is in de 2 de etage dikke koes patr0na

hollow
14-09-2006, 19:52
ik wil niks bestellen via internet want vertrouw het niet echt

hollow
14-09-2006, 19:53
Bij de nubian queen verkopen ze de scrub gel is donkergroen wanabe tube voor 15 euro Myn zus heeft het gebruikt dus tijdens het douche binne 1 week is het weg wel goed scrubbe .. nubian queen is in de 2 de etage dikke koes patr0na nubien queen ken ik niet. ik woon in antwerpen.