Bekijk originele versie : Afdingen in Marokko.
Ik vind dat zooooo moeilijk, dat laat ik liever aan m'n vader over :D
Wie is er goed in afdingen?
samiratjee
27-06-2003, 16:15
Ik niet...die verkopers lachen me gewoon uit...en geef net een dirham korting...kan ik weer een lekkere sfenz van kopen :D
praatjes
27-06-2003, 16:16
Meteen 50% eraf halen en zeg waarom, geef een reden op.Dreig dan om weg te gaan en wedden dat je het voor ongeveer 60% mee mag nemen. Wel heeft hij je alsnog opgelicht.
Volgens mij zijn mannen er beter in dan vrouwen :hihi:
ik had een keer ook een schande gevangen :o
ik was zo in de stad met mijn nicht.. zij woont gewoon daaro.. ik wou wahed fles parfum hebben en ik vond het wat te duur dus ik wou het voor een lagere prijs hebben.. mijn nicht waarschuwde me.. ze zei: Samia laat mj het liever voor je doen.. ik heb er ervaring mee.. Maar nee hoor SAmia natuurlijk weer eigewijs.. ewa ik zei zo: ewaa a ben 3ami.. verkooop het voor een lagere prijs.. hij zei zo: eeeyy je moet niet denken je komt uithet buiten land en klaar je krijgt alles wat je wilt! kopen of opdonderen!!
waajouww.. wallah ik ging rennend wegg. en mijn nicht mij uitlachen :auw:
Origineel gepost door SaMiax
ik had een keer ook een schande gevangen :o
ik was zo in de stad met mijn nicht.. zij woont gewoon daaro.. ik wou wahed fles parfum hebben en ik vond het wat te duur dus ik wou het voor een lagere prijs hebben.. mijn nicht waarschuwde me.. ze zei: Samia laat mj het liever voor je doen.. ik heb er ervaring mee.. Maar nee hoor SAmia natuurlijk weer eigewijs.. ewa ik zei zo: ewaa a ben 3ami.. verkooop het voor een lagere prijs.. hij zei zo: eeeyy je moet niet denken je komt uithet buiten land en klaar je krijgt alles wat je wilt! kopen of opdonderen!!
waajouww.. wallah ik ging rennend wegg. en mijn nicht mij uitlachen :auw:
Meskiena :hihi:
wallah nooit meer man!!
mijn nicht regelt het wel lekker af met ze :engel:
nour_el_3oejoen
27-06-2003, 16:26
haha samiax erg voor je....
ik ben helmaaaaaallll niet goed in afdingen..:(..ze fleshen me daar altijd..mn vader is pas goed..:D...hahahah een keer probeerde hij af te dingen..die man wilde niet..mn vader werd alsmaar bozer..hahah de man bang natuurlijk...uiteindelijk kreeg mn vader korting..als hij dat niet had gekregen zou mn vader dat ding in zn face hebben gegooid..:D
haha joke..
romaisa81
27-06-2003, 16:32
mij fleshen ze echt niet hihihi in tanger en tetouan dan he.
mn ma neemt mij altijd mee als ze inkopen gaat doen. ze willen niet dan ga ik weg en roepen ze me terug haha.zoals al eerder is gezegd gewoon de helft eraf!
Afdingen is mijn ding :) Als ik het niet voor lager dan de helft krijg dan hoef ik het niet.
Mijn beste koop tot nu toe is een hele grote spiegel voor 750, die ik voor 320 gekregen heb.
Origineel gepost door Fous
Afdingen is mijn ding :) Als ik het niet voor lager dan de helft krijg dan hoef ik het niet.
Mijn beste koop tot nu toe is een hele grote spiegel voor 750, die ik voor 320 gekregen heb.
Jou neem ik mee op vakantie :D
Ik MaroCCo moet je wel afdingen want als ze zien dat je van t buitenland komt gaat de prijs toch sowieso 500% omhoog dus ze naaien je sowieso :maf:
SaraZena
27-06-2003, 21:03
ik kan dat echt niet.
daar heb ik me mensen voor :hihi:
Origineel gepost door Cina
Ik vind dat zooooo moeilijk, dat laat ik liever aan m'n vader over :D
Wie is er goed in afdingen?
Ik vind dat ook moeilijk.
Mijn moeder en pa doen het ALTIJD ze lopen gewoon weg om niet dat dinGentjUh te kopen omdat de verkoper het niet wil afdinGen maar af en toe wil ik het gewoon hebben en dan interesseert het me niet of het afgedinGt is of niet!
Pfff dat is sjo irritant.
Ik altijd teGen me ma : Yemma Yemma kom we gaan terug ik MOET die jurk hebben ik moetttttttttttttt ik hoef niet af te dinGen plzzzz koop voor me.:huil:
hahahhhaa k kan der echt waloe van ...........toch weer m`n oom of pa ofzo iets hehehe
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.