Bekijk originele versie : Jahjah een leugenaar
http://www.knack.be/Belga/BelgaNieuws.asp?ArticleID=40540&SectionID=2
Abou Jahjah (AEL) gelogen tijdens asielprocedure
Bron: Belga
27/6/2003 9:9
BRUSSEL 27/06 (BELGA) = AEL-leider Dyab Abou Jahjah is tegen de scheiding van religie en staat, is voorstander van de doodstraf voor zware misdadigers en heeft vanuit ethisch standpunt geen probleem met het afhakken van handen van dieven. De Nederlandse televisiezender KRO bracht donderdagavond in haar programma 'Reporter' een opmerkelijk portret van de in Belgiƫ omstreden voorman van de Arabische-Europese Liga. In het interview geeft Jahjah toe dat hij gelogen heeft tijdens zijn asielprocedure, waarin hij zich uitgaf voor Hezbollah-leider in de hoop op die manier als vluchteling erkend te worden. "Daar klopte niets van", stelt Jahjah. "The usual stuff voor asielzoekers, zou ik zeggen." Zijn asielaanvraag werd overigens geweigerd. "Ze (de Belgische autoriteiten, nvdr) geloofden mij niet. En terecht", voegt hij er aan toe. Inzake justitie is Jahjah voorstander voor de invoering van de "doodstraf voor zeer zware criminelen". Of hij dan ook voorstander is van het afhakken van handen van dieven, vroeg de KRO-reporter. Het antwoord luidde: "Praktisch ligt dat moeilijk, maar als ethisch standpunt heb ik daarmee geen problemen". Voorts is Jahjah geen voorstander van de scheiding tussen kerk en staat. Religie kan een inspiratie zijn om een staat te regelen, aldus de AEL-voorman. (LVR)
Belga ()
Jahjah suc.ks :auw:.
Zie ook -klik hier- (http://zone.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=110560)
Moezhint
27-06-2003, 17:30
Origineel gepost door Quest
Ach ja, ware het niet dat er door een paar doorgeslagen bandieten, ook wel zionisten genoemd, zijn land aan puin geslagen was, dan had hij met zijn intelligente ook niet weggehoeven. Dan had hij in zijn thuisland uitzicht kunnen hebben o een veelbelovende toekomst.
inderdaad!
zijn land ooit het paradijs van het MiddenOosten genoemd, helemaal verwoest. hij is een oorlogskind geweest, heeft ellendige tijden ervaren, heeft de dood herhaaldelijk voor zich gehad!
en dan durven karakterloze schepsels die lijden aan luxeproblemen, zich over hem uitspreken!
ik vind hem een uitermate intelligente man die daarbij heel integer en emotioneel heel open is dus...verder is hij een bewondernswaardige idealist die zich niet laat intimideren. vele van onze marokkanen zouden eens een voorbeeld nemen aan hem. echt het enige wat hij nodig heeft is mensen die hem begrijpen opdat zijn ideologie verder ook een ernstige uitwerking zal hebben.
Desiree_H
27-06-2003, 18:28
Wat is nou in Godsnaam het nut, van het roepen dat JahJah een leugenaar is, op Marokko.nl ?
Hobby van je, om met jouw 'gelijk' zoveel mogelijk mensen te irriteren, of zo ??
Als ze hiero de nederlandse mening willen horen over JahJah, dan kunen ze echt Ov-e-r-a-l terecht hoor: TV, kranten, tijdschriften, radio, internet.
Hoef jij ECHT geen stukje op marokko.nl te zetten.
Zeker jouw ideale nederland: waar marokkanen / moslims 60 minuten per uur, 24 uur per dag, 7 dagen per week, 12 maanden per jaar overal ongevraagd de Eerlijke Mening en het Grote gelijk van de Nederlander in het gezicht krijgen geslingerd.
Nee, ZIJ mogen van jou niet bepalen wat ze waar willen doen, en welke standpunten en invalshoeken ze gaan lezen, dat bepaal JIJ, als een soort Internet God.
Het is gewoon te TRIEST voor woorden.
Open de aanval, en duw ze hier lekker de verdediging in.
En het is niet eens een Nederlander, maar een Belg !
Desiree_H
27-06-2003, 20:37
Origineel gepost door vikker
Leve de Belgen..vooral de oude..
Je kan misschien een lijstje maken van wat wel en niet mag geplaatst worden..
Ik zal me er toch niet aan storen, dus verloren moeite op voorhand. :belgie:
Je leest wel veel dingen die ik nergens geschreven heb, heb jij juist een visioen gehad. :D
En het agentschap Belga heb je waarschijnlijk ook nog nooit van gehoord. :rolleyes:
Mvg
Pista
Jij leest ookl dingen die ik nergens geschreven heb: ik vroeg wat het nut was, niet dat het Niet Mocht en dat het niet op Mijn Lijstje stond of dat ik de Illusie had dat je je eraan zou Storen.
Enne ... mijn visioen is inmiddels zo'n beetje uitgekomen :o
Ga vooral door hoor, ieder z'n hobby zal ik dan maar zeggen he.
Toedeloetjes en de groetjes, IK heb verder wel wat beters te doen dan dit soort discussies te voeren.
(en weet je waarom volgens mij, veel marokkanen zo gek zijn op JahJah: omdat ie sommige nederlanders bang maakt .. dat ie er ooit de baas wordt ... en daar kickt die sicke JahJah gewoon op .. en met hem een stel marokkanen .. die te vaak naar praatjes van jouw kaliber hebben moeten luisteren .. en daarom zo staan te juichen om die JahJah, die ze niet eens zelf serieus nemen, doen ze alleen maar om jouw soort een beetje te narren.
Desiree_H
28-06-2003, 19:06
Veel Marokkanen :confused: droom gerust verder hoor..en diegenen die achter jaja lopen zijn meestal een stel gefrustreerde jongeren die zich voor de kar van deze demagoog laten spannen..trouwens, zijn partijtje betekent net zoveel als de vissen in mijn aquarium, zij blazen ook bellen en zijn met niet teveel.
En zo'n sukkels zullen veel problemen hebben om mij te narren met hun simplistische haat tegen alles wat beter is dan zij..
Toedeloetjes en de groetjes... :zwaai: :belgie:
geen vrouw
geen huis
geen geld
geen auto
geen baan
geen democratie
geen problemen !!!!!!!!
Bekijk de geschiedenis van Libanon nog maar eens zeer goed.
En abu is als een kruiperige asielzoeker met valse voorwendsels Belgie binnengekomen...jist voor zijn uitwijzing is hij dan maar hehuwd met een belgische, kwam toevallig wel goed uit voor deze held van het 7e knoopsgat.
De helden zitten in Libanon...
Hi hoefde niet eens te vluchten, hij kwam gewoon als economisch vluchteling naar hier..verhaaltjes vertellen kan ie goed, dat is zeker, zijn bijdrage aan de strijd in Libanon zal men ook wel kunnen beperken tot een dikke pan spek...wat een giller. :lol:
De geschiedenis van Libanon is mij bekend, ik vraag me af of jij wel weet waar het ligt. Jahia is iemand die geinspireerd is door grootheden zoals Martin Luther King e.a., iemand die zijn eigen strijd voor gelijkheid vecht..
Jij bent simpelweg een schijnbaar bijdehand kereltje dat net zoals Dick Cheney, om maar een van jouw idolen erbij te halen, erg veel moeite heeft met vrijheidsstrijders.
Ik wist niet dat yasmina.nl ook een uitlaatklep voor opgekropte frustraties is, maar als jij ervoor zorgt dat jouw frustraties, haat, onkennis en wanhoop mij in de toekomst eenzelfde hoeveelheid leedvermaak als al je vorige losse flodders blijven bezorgen dan vind ik het best.
:zwaai:
Moezhint
29-06-2003, 12:21
Frustraties... :confused: waar? Haat ...heb ik al helemaal niet.
En mijn toekomst ziet er hoe langer hoe beter uit
bejaarde travo's kunnen geen toekomst meer voor zich hebben. ze hebben slechts een verleden en een weinig heden dat daarenboven decadent wordt beleeft!!
dus wat brabbel je nou? is het zo erg gesteld met je dementie?
Ik vindt ook dat Vikker hem beter met Pim had kunnen vergelijken. Maarja Vikker komt uit belgie.
trabandou
29-06-2003, 15:10
Hey Vlikker. Wat doet het feit dat hij gelogen (als dat al zo is) heeft bij zijn asielprocedure af dan wel bij aan hetgeen hij nu politiek te zeggen heeft.
NB: huh asielprocedure? Hij heeft toch dankzij een huwelijk met een Belgische zijn verblijfsstatus gekregen? Geldt dan niet een andere procedure?
trabandou
29-06-2003, 15:11
Sorry, ik bedoelde Vikker.
en diegenen die achter jaja lopen zijn meestal een stel gefrustreerde jongeren die zich voor de kar van deze demagoog laten spannen..:zwaai: :belgie:
Kun je nagaan hoeveel gefrustreerde autochtone Belgische volwassenen er achter Filip de Winter aanlopen. Dat maakt Antwerpen tot een stad met een nog groter deel aan aan autochtone Belgische ansthazige sukkels die hun heil zoeken bij het Vlaams Blok. Om over de andere delen van Vlaanderen maar te zwijgen:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.