Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Man heeft enkel gebroken! En nu?

Pagina's : [1] 2

HoneyBee
14-09-2006, 13:46

:huil: Mijn man heeft z'n enkel gebroken tijdens het trainen en zit nu in het gips. Ik ben radeloos, want hij is mijn alles wat betreft hulp in huishouding en kinderen. Ik sta er nu een paar weken alleen voor. :huil: Maar gelukkig rijd hij nog wel met z'n gips om. :D Dus m'n zoontje wegbrengen heeft ie wel gedaan 's ochtends. Jah, kan niet alles doen in me eentje! :D Maar ik ben bang dat ik het niet alleen red met het huishouden. Hij loopt op krukken, dus dweilen, stofzuigen en keuken doen en koken gaat nu niet meer lukken. Wat moet ik doen??? :o Ik ben te afhankelijk wat betreft het huishouden. Is dat erg?

TemsoenT
14-09-2006, 14:04
:lol: hahahahaha meissie toggg ewa je zal wel moeten nu tis niet andersss ! lekker zo een man die in t huishouden helpt .. die van mij doet alleen iets als ik t vraag maar uit zichzelf :maf2:

trisinti
14-09-2006, 14:07
:huil: Mijn man heeft z'n enkel gebroken tijdens het trainen en zit nu in het gips. Ik ben radeloos, want hij is mijn alles wat betreft hulp in huishouding en kinderen. Ik sta er nu een paar weken alleen voor. :huil: Maar gelukkig rijd hij nog wel met z'n gips om. :D Dus m'n zoontje wegbrengen heeft ie wel gedaan 's ochtends. Jah, kan niet alles doen in me eentje! :D Maar ik ben bang dat ik het niet alleen red met het huishouden. Hij loopt op krukken, dus dweilen, stofzuigen en keuken doen en koken gaat nu niet meer lukken. Wat moet ik doen??? :o Ik ben te afhankelijk wat betreft het huishouden. Is dat erg? das stront aan de knikker:D

Romainna
14-09-2006, 14:09
Thuiszorg inschakelen!!!!!:D Beterschap meid en sterkte.

HoneyBee
14-09-2006, 14:16

:lol: hahahahaha meissie toggg ewa je zal wel moeten nu tis niet andersss ! lekker zo een man die in t huishouden helpt .. die van mij doet alleen iets als ik t vraag maar uit zichzelf :maf2: De mijne doet meer dan ik, dus vandaar dat ik het even niet zie zitten. :D

HoneyBee
14-09-2006, 14:17
allah jsafie7 inshallah... Hoe is het met aardbeitje en sharifje?? Incha'allah. Met aardbeitje en zoontje is alles goed. ;)

HoneyBee
14-09-2006, 14:18
Thuiszorg inschakelen!!!!!:D Beterschap meid en sterkte. Ik denk dat ik zelf nog maar voor thuiszorg moet spelen. :moe:

TemsoenT
14-09-2006, 14:24
De mijne doet meer dan ik, dus vandaar dat ik het even niet zie zitten. :D hahahahahaha se3detek :kus:

Nysha
14-09-2006, 14:33
eeeey ga je om je man bekommeren ipv om het huishouden.....:hadj:

HoneyBee
14-09-2006, 14:53
eeeey ga je om je man bekommeren ipv om het huishouden.....:hadj: Ik kan niet zonder hem...... :rolleyes:

noona
14-09-2006, 14:57
breek uit woede zijn andere enkel..... ne grapje, hihi je staat er echt even alleen voor inderdaad, geen zus ofzo in de buurt die kan bijspringen? anders zal alles een beetje op een zachter vuur moeten

HoneyBee
14-09-2006, 15:00
breek uit woede zijn andere enkel..... ne grapje, hihi je staat er echt even alleen voor inderdaad, geen zus ofzo in de buurt die kan bijspringen? anders zal alles een beetje op een zachter vuur moeten Helaas!!! Mijn familie woont 50 km verderop! Maar goed, je kan natuurlijk niet van je zus verlangen dat ze het huishouden voor je doet. Het belangrijkste is dat hij nog wel de kinderen weg kan bregen, want anders had ik echt een probleem. ;)

noona
14-09-2006, 15:02
ewa gelukkig kun je het glas ook halfvol zien, dat is belangrijk

fatt
14-09-2006, 15:04
Meid allah ie sjeffie rajlek.... Gewoon lekker rustig aan doen hoor.... en als hij genezen is, dan ben jij helemaal kapot en mag hij zijn werkjes weer inhalen :hih: meskiennnnn Groetjes Fat

HoneyBee
14-09-2006, 15:29

Meid allah ie sjeffie rajlek.... Gewoon lekker rustig aan doen hoor.... en als hij genezen is, dan ben jij helemaal kapot en mag hij zijn werkjes weer inhalen :hih: meskiennnnn Groetjes Fat :lol: Inhalen! haha, klinkt goed! :hihi:

Pagina's : [1] 2