Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Film op ned 3

GangstaLovin
27-06-2003, 13:43

Wie had em geizen gister avond (en er was net weer een herhaling)? Ging over een marokkaanse meid die geld leende van een marokkaanse ******. Hij wilt het geld terug hebben en zij kan het niet terug geven. Ewa ja vader komt erachter ...ruzie met die ****** en slaat het meisje in mekaar. :rolleyes:

xberbersroosjex
27-06-2003, 13:44
Origineel gepost door GangstaLovin Wie had em geizen gister avond (en er was net weer een herhaling)? Ging over een marokkaanse meid die geld leende van een marokkaanse ******. Hij wilt het geld terug hebben en zij kan het niet terug geven. Ewa ja vader komt erachter ...ruzie met die ****** en slaat het meisje in mekaar. :rolleyes: jah ik heb em gezien echt gare film eigen schuld van dat meisje

GangstaLovin
27-06-2003, 13:47
Ow dus jij vindt dat iemand in mekaar wordt geslagen normaal ...Normale ouders die steunen hun kind ...nemen het voor hun dochter of zoon op en zorgen ervoor dat die uit de problemen komt.

xberbersroosjex
27-06-2003, 13:58
Origineel gepost door GangstaLovin Ow dus jij vindt dat iemand in mekaar wordt geslagen normaal ...Normale ouders die steunen hun kind ...nemen het voor hun dochter of zoon op en zorgen ervoor dat die uit de problemen komt. nee hoor ik zeg niet dat het normaal is maar dat meisje zei tegen iedereen ik weet wat ik ga doen ze had eerder moeten bedenken wat ze ging doen waarom gaat ze geld lenen van die ******:jammer:

GangstaLovin
27-06-2003, 13:59

Ja dat is zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeker dom! Waarom gaat ze uberhaupt geld lenen van een jongen! (tenzij het haar neef of broer is dan mag het wel vind ik)

Ciham
27-06-2003, 14:03
Ik vond het een domme film, slaat nergens op.

xberbersroosjex
27-06-2003, 14:04
jah haar arabisch was echt slecht

GangstaLovin
27-06-2003, 14:08
Haar arabisch was sleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeecht! Nee maar die ouders van haar en die andere mensen ...ze denken alleen maar aan wat andere mensen van hun zouden denken. Who caaaaaaaaaares!!! Ik snap dat echt niet ... Ik als Marokkaanse schaamde mij voor deze mensen. Vooral toen die vrouwen in de keuken zaten te roddelen. MY GOOOOOOOOOOD wat kunnen mensen vies praten zeg.