Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : PraktijkExamen Auto..!!

Pagina's : [1] 2 3

Nogatlady
13-09-2006, 22:12

Voor de mensen die al een Rijbewijs hebben. Is het beter om je RijIntructuur mee te laten gaan..?? Groetjes Nogatlady.

anisaleila
14-09-2006, 11:44
Hoi hoi zelf vind ik van niet...ik heb t dan ook niet gedaan. Rijinstructeur zit dan stil achter, mag niks zeggen of iets,,,,daar zou ik alleen zenuwachtiger van worden en wetend dat hij op dingen let die je voorheen niet goed deed. En als exminator iets door de vinger wil zien,,,kan dat niet als instructeur erbij is,,,:) maar dat is mijn mening.... Succes!

maroc_187
14-09-2006, 13:09
het is juist beter om je rij instructeur mee te laten gaan, want die weet hoe je rijdt en dergelijke. stel dat je ineens vet slecht rijdt ofzo, dan kan hij nog een goed woordje voor je doen. naar mijns inziens is het beter om je rijinstructeur mee te laten gaan!

amiraatje20
14-09-2006, 14:06
ik zelf heb em de eerste keer wel meegenomen,maar ik werd er alleen maar nog zenuwachtiger van....dus meid ik raad je aan om het niet te doen..

maroc_187
14-09-2006, 14:12

je moet niet naar meisjes luisteren, jongens zijn slimmer hihihihi, dus meenemen!!!!

Nogatlady
14-09-2006, 18:23
je moet niet naar meisjes luisteren, jongens zijn slimmer hihihihi, dus meenemen!!!! Ik had het erover met mij instructeur vandaag, ik vroeg naar zijn mening... Hij zo tegen mij.. of je me nou mee neemt of niet het zal geen toegevoegde waarde hebben op het resultaat.. dus ik weet niet..!! Ik denk zelf dat het beter is .. beetje klessebesse met die Extriminator, Zodat hij een beetje afgeleid wordt :rolleyes: ....Het is toch niet zo ..dat die Rijinstructeur hele rit zijn mond dicht houd kan die net zo goed voor het CBR wachten jah . Ik twijfel nog steeds... :o ??

Nogatlady
14-09-2006, 18:25
ik zelf heb em de eerste keer wel meegenomen,maar ik werd er alleen maar nog zenuwachtiger van....dus meid ik raad je aan om het niet te doen.. Kan ik me voorstellen steeds in die binnenspiegel die rare hoofd van hem te zien..:jammer: ..!!

Nogatlady
14-09-2006, 18:30
Hoi hoi zelf vind ik van niet...ik heb t dan ook niet gedaan. Rijinstructeur zit dan stil achter, mag niks zeggen of iets,,,,daar zou ik alleen zenuwachtiger van worden en wetend dat hij op dingen let die je voorheen niet goed deed. En als exminator iets door de vinger wil zien,,,kan dat niet als instructeur erbij is,,,:) maar dat is mijn mening.... Succes! Jahh. Ik denk er ook zo Over.. misschien is dat wel het beste om hem niet mee te nemen....Maar dan moet ik wel voor goede gesprekstof zorgen ....pfffffffff ..irriteer me eraan.. als ze van alles gaan vragen tijdens het rijden ....:maf: ..!! Bedankt voor je advies.!!

thamza_riffia
14-09-2006, 18:40
ik zou hem zeker meenemen. straks heb je een rot examinator en telt hij de kleinste foutjes als een grote fout. jou rij-instructeur kan altijd een goed woordje voor je doen. jou rij instructeur kan af en toe je examintor afleiden :haha: door flink met hem te gaan babbelen.laat hem meegaan.

anisaleila
14-09-2006, 20:13
de rijsinstructeur hoort zeker zn mond te houden als hij meerijdt tijdens examen! is niet toegestaan...ze zijn bang voor afgesproken 'hints' tijdens t rijden...hahah voordat ik ging afrijden heb ik dat soort dingen allemaal gevraagd....niet dat ik weet wat er afgesproken KAN worden ,,,maar goed :hihi: Vragen stellen over t rijden, theorie of de auto doen ze niet tijdens examen. Die examinator maakt gewoon een babbeltje met je over koetjes en kalfjes....ondertussen rij jij gewoon en hij let op. De examinator geeft zelf ook wel ns hints....als ik instructeur bij me had.....had hij dat denk k niet gedaan:) En alle examinatoren zijn t zelfde....ze kunnen echt aan je zien of je slecht rijdt door zenuwen of dat je er echt gewoon niks van bakt. Meid maar 1 tip: als examinator zegt wat je net deed is fout of hoe hard mag je hier nou? NIET gelijk denken dat je gezakt bent en dat je t opgeeft ,,,zeker niet!!! Ga gewoon door...fouten maken is menselijk,,,dat weten zij ook,,,als t maar niet extreme fouten zijn! so een heel verhaal:hihi:

ilhame1987
14-09-2006, 22:41
Ik heb mijn rijbewijs nu al 3 maanden bijna de eerste keer gehaald :banana: :banana: :banana: maar mijn rijsinstructeur is niet meegegaan omdat ik het niet wilde wordt allleen maar zenuwachtig van hem er zijn vooroordelen en nadelen vooroordelen als je zakt dan weet hij wat je min punten zijn en kan je daar aan gaan werken nadelen misschien matst die eximinator je met een fout maar als je rijsinstructeur er bij is dan kan de gene het niet doen volgens mij was dat het geval:o

miss_yosraahhh
14-09-2006, 22:56
Je kan hem beter meenemen, want zenuwachtig ben je toch al ;) Achteraf kan hij je altijd vertellen wat er wel/ niet goed ging :goedzo: PS:Tijdens je examen niet teveel denken, gewoon doen :) Focus je op de weg, en niet op de heren (examinator, instructeur) :D Suc6 met het afrijden :kus:

Nogatlady
15-09-2006, 00:32
Je kan hem beter meenemen, want zenuwachtig ben je toch al ;) Achteraf kan hij je altijd vertellen wat er wel/ niet goed ging :goedzo: PS:Tijdens je examen niet teveel denken, gewoon doen :) Focus je op de weg, en niet op de heren (examinator, instructeur) :D Suc6 met het afrijden :kus: Bedankt voor je adviesjes ..:goedzo: !! Meningen zijn er nogal over verdeeld,ik denk wel dat het beter is om hem mee te nemen..Puur om die afleiding ... en ik denk dat ik minder zenuwachtig ben als er twee heren zijn hahah.. heb en soort van voorgevoel...Maar goed!! Ik zal me maar niet te druk maken, en inschallah komt het goed !! :kus:

Nogatlady
15-09-2006, 00:37
de rijsinstructeur hoort zeker zn mond te houden als hij meerijdt tijdens examen! is niet toegestaan...ze zijn bang voor afgesproken 'hints' tijdens t rijden...hahah voordat ik ging afrijden heb ik dat soort dingen allemaal gevraagd....niet dat ik weet wat er afgesproken KAN worden ,,,maar goed :hihi: Vragen stellen over t rijden, theorie of de auto doen ze niet tijdens examen. Die examinator maakt gewoon een babbeltje met je over koetjes en kalfjes....ondertussen rij jij gewoon en hij let op. De examinator geeft zelf ook wel ns hints....als ik instructeur bij me had.....had hij dat denk k niet gedaan:) En alle examinatoren zijn t zelfde....ze kunnen echt aan je zien of je slecht rijdt door zenuwen of dat je er echt gewoon niks van bakt. Meid maar 1 tip: als examinator zegt wat je net deed is fout of hoe hard mag je hier nou? NIET gelijk denken dat je gezakt bent en dat je t opgeeft ,,,zeker niet!!! Ga gewoon door...fouten maken is menselijk,,,dat weten zij ook,,,als t maar niet extreme fouten zijn! so een heel verhaal:hihi: Thanxx Meid ik zal de tips meenemen :kus: ..!!

Nogatlady
15-09-2006, 00:42

Ik heb mijn rijbewijs nu al 3 maanden bijna de eerste keer gehaald :banana: :banana: :banana: maar mijn rijsinstructeur is niet meegegaan omdat ik het niet wilde wordt allleen maar zenuwachtig van hem er zijn vooroordelen en nadelen vooroordelen als je zakt dan weet hij wat je min punten zijn en kan je daar aan gaan werken nadelen misschien matst die eximinator je met een fout maar als je rijsinstructeur er bij is dan kan de gene het niet doen volgens mij was dat het geval:o GOED ZEG MEID IN 1 KEER :goedzo: ..!!! Vertel,vertel.. wat waren je fouten..? Waar moet ik zeer goed opletten ..??

Pagina's : [1] 2 3