Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : geld wisselen

agadira
27-06-2003, 13:32

hallo allemaal Ik ga binnenkort naar marokko en vroeg me af of ik beter daar mijn geld kan wisselen of hier in nederlanb bij gwk. Wat is het goedkoopst?

GLOSSY
27-06-2003, 13:35
marokko he, hier krijg je extra bijbetalen maar veel egt veel scheelt het niet

juno
27-06-2003, 13:59
:confused: Kun je hier in Nederland dan Marokkaans geld krijgen??????? Bij de bank in Marokko is er niemand die je oplicht, zijn gewoon vaste koersen en altijd om het bonnetje vragen. ;)

Ciham
27-06-2003, 14:25
In Nederland betaal je het verschil in wisselkoersen, plus administratie en dat soort dingen, ik wissel altijd in Marokko m'n geld. Op het moment is 1 euro -- 10,75 dirham Prettige vakantie, :zwaai:

agadira
27-06-2003, 15:08

bedankt voor de tips allemaal

mimi_tangaouia
27-06-2003, 15:22
ik zou je aanraden om een klein bedrag hier te wisselen, zodat je de eerste dag wel wat hebt mocht je het nodig hebben ofzo en de rest daar want daar is het goedkoper succes en een fijne vakantie

romaisa81
27-06-2003, 15:41
ik wissel altijd in marokko. nooit opgelicht! mijn broers kennen de persoon die voor ons wisselt. beter dan bij de bank. maar ja ieder zn ervaring he

House
27-06-2003, 16:14
Origineel gepost door agadira hallo allemaal Ik ga binnenkort naar marokko en vroeg me af of ik beter daar mijn geld kan wisselen of hier in nederlanb bij gwk. Wat is het goedkoopst? Het beste wat je kan doen is op de boot je geld wisselen.

elmoemien
27-06-2003, 16:53
Origineel gepost door House Het beste wat je kan doen is op de boot je geld wisselen. Dat moet je dus absoluut niet doen!!!! Dat zijn nl 1e klas oplichters.........

House
27-06-2003, 17:03
Origineel gepost door elmoemien Dat moet je dus absoluut niet doen!!!! Dat zijn nl 1e klas oplichters......... Is dat zo, mij hebben ze in ieder geval nooit opgelicht.

elmoemien
27-06-2003, 17:06
Origineel gepost door House Is dat zo, mij hebben ze in ieder geval nooit opgelicht. Mij ook niet hoor. Ik kijk soms wel eens naar die wisselkoersen die ze op de boot hanteren, nou das een en al oplichterij................mensen moeten echt gek zijn om in de boot te wisselen (kijk 100 euro ofzo voor bij aankomst ok, maar niet je hele vakantiegeld).

House
27-06-2003, 17:07
Origineel gepost door elmoemien Mij ook niet hoor. Ik kijk soms wel eens naar die wisselkoersen die ze op de boot hanteren, nou das een en al oplichterij................mensen moeten echt gek zijn om in de boot te wisselen (kijk 100 euro ofzo voor bij aankomst ok, maar niet je hele vakantiegeld). Je moet zeker niet je hele vakantiegeld in één keer wisselen, vooral niet op de boot.