Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wou dat ik jou was

Pagina's : [1] 2

SaMiax
27-06-2003, 13:12

Ik Ben Altijd De Schouder.. De Troost In Zekere Zin.. ZE Noemen Mij Wel Meer Dan Eens Een HarsVriendin.. Ik Ben Altijd maar Het Zusje.. Waarmee Ze Praten Kan.. Een Mattie, een Klankbord.. Maar Nooit de Geile Vrouw.. :maf: wie maakt em AF :giechel:

Lady_moi
27-06-2003, 13:45
want een geile vrouw sta achter de raam ze noemen haar een h*er jah wat heb je eraan :hihi:

SaMiax
27-06-2003, 13:49
:giechel: ga door

Lady_moi
27-06-2003, 13:56
dat vind ik nu echt maar flauw vind ik zielig ma kzoek iets gauw :D

SaMiax
27-06-2003, 14:01

Sanchez Jij zingt alleen troep dus aub: SKOET

Lady_moi
27-06-2003, 14:08
ik zal het zeggen tegen je vrouw en zij nog die u wou

SaMiax
27-06-2003, 14:11
oow wat jammer nou hij is haar niet trouw lady_moi zullen we haar bellen en haar het nieuws vertellen :stout:

SaMiax
27-06-2003, 14:15
Origineel gepost door Sanchez ik zing juist goed mijn woorden zijn zoet als ik 'm weer in douw dan weet je weer hoe het moet dus wees een gehoorzame vrouw :kwaad: als je nou wat te 'douwen' hebt dan moet je pas komen praten anders moet je het gewoaon uit je bolle kop laten :kwaad: ga iemand anders lastig vallen met je gore ballen :kwaad:

SaMiax
27-06-2003, 14:17
Origineel gepost door Sanchez natuurlijk is hij haar niet trouw wat moet je nou met zo'n stinkvrouw niet bellen en vertellen dat veroorzaakt alleem maar ellende dat ellende heb je zelf gemaakt en nou hebben we je geheim gekraakt :hihi: maar jongen treur niet we doen je geen verdriet dat heb jij enkel zelf gedaan door vreemd te gaan

Lady_moi
27-06-2003, 14:21
Origineel gepost door SaMiax oow wat jammer nou hij is haar niet trouw lady_moi zullen we haar bellen en haar het nieuws vertellen :stout: met alle plezier zou ik dat willen doen zodra hij haar ziet word hij groen :D

SaMiax
27-06-2003, 14:28
Origineel gepost door lady_moi met alle plezier zou ik dat willen doen zodra hij haar ziet word hij groen :D Hup yallah ziedie we gaan haar bellen en deze schandalige nieuws vertellen.. Hopelijk is ze wel thuis.. mijn ballen zijn net als juwelen die ik tegen een dure prijs met je wil delen je bent niet de eerste die de bed met me wil delen voor jouw waren er velen die ook graag mijn raket in hun mond willen nemen maar jij zal mij na een paar standjes wel vervelen het is geven en nemen maar ik geef meer dan ik neem ik deel nix met jou.. ik sta dan nog liever op de zuidpool in de kou.. jij bent nix anders dan een zielige mannetje dat niet aan zijn trekken kan komen.. dus stop effe op met dromen :zweep:

Pagina's : [1] 2