Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vind ik vreemd van jongens.....

Pagina's : [1] 2 3

romaisa81
27-06-2003, 11:10

waarom?zitten jullie in NL achter meiden aan die vol plamuurverf zitten, uitdagend gekleed gaan etc.... en in marokko zoeken jullie meiden op die er naturel uitzien en gewoon leuk gekleed gaan? ben ik wel benieuwd naar. sorry als ik iemand beledig, bedoel er verder niks mee, just a question

just_fouad
27-06-2003, 11:11
ja dat vraag ik me ook af :kwaad:

Saidat0en
27-06-2003, 11:16
Jah hé .. :kwaad: Dat snap ik nou ook niet .. Saïda :zwaai:

just_fouad
27-06-2003, 11:18
:kwaad: wij willen UITLEG :kwaad: ik sluit me aan bij de dames van marokko.nl :hihi:

SaMiax
27-06-2003, 11:20

ZE eten van twee walletjes mischienn :confused:

just_fouad
27-06-2003, 11:21
stelletje hypothekers :kwaad: la hawala wakla qawata ilia bilahhie 3adiem

romaisa81
27-06-2003, 11:28
hm ja dat zou kunnen ja...van 2walletjes eten. een voor hun plezier en een om aan hun ouders voor te stellen etc? fouad?je bent t wel nogal vaak eens met de dames he...ben je op zoek? hihi

SaMiax
27-06-2003, 11:29
ja toch :kwaad:

elmoemien
27-06-2003, 11:30
die gasten zoeken 'slachtoffers' om hun hormonale frustraties op te botvieren, en in marokko zoeken ze iemand om zehma een gezinnetje mee te stichten.

SaMiax
27-06-2003, 11:33
je zegt het zelf.. :hihi:.. 'zehma'

Hbilaatje
27-06-2003, 11:35
Origineel gepost door elmoemien die gasten zoeken 'slachtoffers' om hun hormonale frustraties op te botvieren, en in marokko zoeken ze iemand om zehma een gezinnetje mee te stichten. wuhahahahah niechen!

romaisa81
27-06-2003, 11:43
ewa goed dan is dat duidelijk, meiden! oppassen dus...

latifa_zina
27-06-2003, 11:54
Wallah jullie hebben gelijk jongens eten van twee walletjes!!! Mescha zo zijn ze niet allemaal je hebt ze die met de islam bezig zijn en meisjes niets boeien!!!..... :rolleyes: ..... ;) ..... :bril: ..... En je hebt ze die elke meisje versiert die ze zien!!!..... :kwaad: ..... :confused: ..... :eek: ..... Maar ook de meesten mannen van tegenwoordig zijn erg de enne man laat zijn vrouw thuis en gaat naar andere vrouwen en de andere loop met zijn vrouw en kijkt andere gewoon aan tfoe a3leik die mannen!!!..... :kwaad: ...... WALA GAWLA WALA QOUATA BILLAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar ja beslamma mensen ..... :zwaai: ..... Latifa

Najib26
27-06-2003, 11:59
Veel Marokkaanse jongens gebruiken de meiden met strakke kleren. Ze zeggen dat ze met ze gaan trouwen, maar vanaf dag 1 weten ze dat ze dat niet willen. Ze willen haar overal aanraken, gebruiken, en na een paar weken of maanden dumpen. En als ze daar genoeg van hebben, halen ze een nette meid uit Marokko. Dus samengevat: Meiden met strakke kleren: voor kort gebruik. Meiden met wijde en nette kleren: om mee te trouwen. Als dit soort mannen nou praktiserend zouden zijn, dan zouden ze gelijk voor de laatste meid kiezen. Als die meiden met strakke kleren geen aandacht krijgen, dan zullen ze wel inzien dat ze verkeerd bezig zijn. Maar nu wordt dat moment uitgesteld. Sommigen zien het in nadat ze een keer zijn gebruikt en gedumpt. Anderen stoten zich een paar keer aan dezelfde steen. En sommigen zullen het nooit leren en zichzelf altijd pijn blijven doen.

elmoemien
27-06-2003, 11:59

Niet alle jongens (je zegt jongens en daarmee wek je de indruk alsof alle jongens zo zijn) zijn zo hoor, er zijn zat goede jongens (zoals moi bijvoorbeeld)............

Pagina's : [1] 2 3