Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn hart HUILT.

LZN
27-06-2003, 10:50

Was gisteren in de V&D. Stap ik op de roltrap, zie ik een vrouw haar tas dicht tegen zich aan trekken. :tranen: Ik ga naar de Praxis in Rotterdam. Loop even wat door de winkel, ga naar buiten. Komt er zo'n beveiligingsventje (de l u l): "Meneer, bent u wat vergeten af te rekenen. Ik kreeg een tip van een klant dat u wat meegenomen heeft." Ik maak mijn zakken leeg en er zit niets in natuurlijk. Maar waarom. Waarom vraag ik je? Ik doe niemand kwaad, heb nog nooit iets gestolen in mijn leven. Dingen zoals dit maken me verdrietig. :huil: :huil:.

Trebendo
27-06-2003, 10:52
Origineel gepost door Arab_Grote_Neus Was gisteren in de V&D. Stap ik op de roltrap, zie ik een vrouw haar tas dicht tegen zich aan trekken. :tranen: Ik ga naar de Praxis in Rotterdam. Loop even wat door de winkel, ga naar buiten. Komt er zo'n beveiligingsventje (de l u l): "Meneer, bent u wat vergeten af te rekenen. Ik kreeg een tip van een klant dat u wat meegenomen heeft." Ik maak mijn zakken leeg en er zit niets in natuurlijk. Maar waarom. Waarom vraag ik je? Ik doe niemand kwaad, heb nog nooit iets gestolen in mijn leven. Dingen zoals dit maken me verdrietig. :huil: :huil: Ik snap niet dat jij je nog inhoudt e sahbi :D

Saidat0en
27-06-2003, 10:53
Ze denken je bent Marokkaan, Meteen crimineel ofzo .. :jammer: Tazzzzzzzzzzzzzzzz.... :boos:

just_fouad
27-06-2003, 10:54
Origineel gepost door Arab_Grote_Neus Was gisteren in de V&D. Stap ik op de roltrap, zie ik een vrouw haar tas dicht tegen zich aan trekken. :tranen: Ik ga naar de Praxis in Rotterdam. Loop even wat door de winkel, ga naar buiten. Komt er zo'n beveiligingsventje (de l u l): "Meneer, bent u wat vergeten af te rekenen. Ik kreeg een tip van een klant dat u wat meegenomen heeft." Ik maak mijn zakken leeg en er zit niets in natuurlijk. Maar waarom. Waarom vraag ik je? Ik doe niemand kwaad, heb nog nooit iets gestolen in mijn leven. Dingen zoals dit maken me verdrietig. :huil: :huil: tazzzz als ik jou was die bewaker helemaal in mekaar gebeukt :) dat maakt de dag weer goed

Ciham
27-06-2003, 10:58

Komt denk ik door de tijd, er is op het moment zoveel negativiteit dat men je al bevooroordeeld heeft eer je de kans hebt gekregen het tegendeel te bewijzen :(

romaisa81
27-06-2003, 11:01
ewa maak ik ook mee hoor. pas nog. rwina ou safi, dat is wat ik heb achter gelaten hihi. n keer zat n oudje naast me in de tram. pakt ze haar tas en drukt ze t tegen haar aan. ik keek r aan pakte mijn tas en drukte die tegen me aan hihihi. je had r moeten zien!! laatst werd ik nie geholpen in blokker!!!wahda tfoe, echt n racist. ze keek me vies aan en zei: ik ben bezig! ikke: 3la klantvriendelijkheid!! als je geen zin hebt moet je hier niet komen werken enz enz.... heb n klacht ingediend, ga strax ff langs kijke wat die chef te zegge heeft. later die dag kreeg ik bonje met n andere racist; wahed bierbuik, bah! heb m verrot uitgescholden. iedereen kijke hihihi hij werd ROOD wist niet meer wat te zeggen

xberbersroosjex
27-06-2003, 11:13
Origineel gepost door Arab_Grote_Neus Was gisteren in de V&D. Stap ik op de roltrap, zie ik een vrouw haar tas dicht tegen zich aan trekken. :tranen: Ik ga naar de Praxis in Rotterdam. Loop even wat door de winkel, ga naar buiten. Komt er zo'n beveiligingsventje (de l u l): "Meneer, bent u wat vergeten af te rekenen. Ik kreeg een tip van een klant dat u wat meegenomen heeft." Ik maak mijn zakken leeg en er zit niets in natuurlijk. Maar waarom. Waarom vraag ik je? Ik doe niemand kwaad, heb nog nooit iets gestolen in mijn leven. Dingen zoals dit maken me verdrietig. :huil: :huil: omdat je een marokkaan bent tfoee ik haat dat ik zou me echt nie inhouden :auw:

SaMiax
27-06-2003, 11:16
Ik zou me ook niet kunnen inhouden :wat?!: