rabia1935
12-09-2006, 21:32
Beste Dames, In amsterdam nieuw west beginnen er aantal projecten waar alle vrouwen aan mee kunnen doen. Het eerste project is Mode dat al a.s vrijdag om 9.00 uur begint. in deze cursus Mode kunnen vrouwen zich ontwikkelen en krijgen ze de gelegenheid om verschillende invalshoeken op het gebied van mode te onderzoeken en zich hierin verder te ontwikkelen. In de komende lessen zulen wij ook werken aan een product dat gepresenteerd zal worden in de Meervaart. Deze project wordt in het Ontwikkelingscentrum Vrouw en Vaartgegeven onder een ervaren docent mode. De cursus is gratis en er is ook kinderopvang aanwezig. De cursus duurt 7weken. Het 2 project is:Wat wens ik voor mijn kind. Het is de bedoeling dat alle vrouwen 4 bijeenkomsten bij elkaar komen om te praten over de ontwikkeling in de opvoeding in het verleden tot aan het heden.Dit zal worden gehouden in het Amsterdams Historisch Museum. Ook hiervoor kan je je aanmelden bij Vrouw en Vaart in Amsterdam. De eerste bijeenkomst is a.s Maandag 25 september om 9.30 Leerdoel van deze module tot ouders gericht: Verschillen en overeenkomsten Verdere ontplooiing van kunst en culturele vaardigheden. Verder komen er in de loop van tijd nog meer cursussen onder Kunst en Cultuur vallen. Dat kan echt heel breed zijn . Voor verder informatie verwijs ik jullie naar Vrouw en Vaart.