Bekijk originele versie : Smerige J.O.O.D.
Bericht
Saima
Junior Lid
Offline Lid sinds: 20-05-2003
Aantal berichten: 230
Smerige Jood
Beste Grendel,
Je onvoorwaardelijke steun naar Pista toe noodzaakt mij weer om mijn oorlog met jou te te straten. Dit keer ga ik het zeer hard spelen dat je net zoals Pista, van ellende en verdriet een paar dagen van het scherm verdwijnt.
Ik hoef maar 1 pmtje naar mijn zusters en broeders te posten dat jij mij in het nauw heb gedreven, wat natuurlijk gelogen is en je wordt door 10 man/vrouw hiero haard aangepakt!
Staakt jou onvoorwaardelijike steun aan Pista of je wordt keihard aangepakt. Capito!
Gisteren 15:06
----------
Soulgirl,
Ik hou van je.
Maar ik heb je reeds gewaarschuwL:
don't send me PM's :D
Ik gooi alles op het forum, dat weet je.
:D
--------
Dit bewijst nogmaals eens dat je als Marokkaan blijkbaar ook een gratis abonnement krijgt op een soort schapen-rittenkaart.
Sorry,
Maar Grendel pakt liever zijn eigen trein ;)
en ik stap uit waar IK wil......... ;)
Moezhint
27-06-2003, 06:29
en?? :confused: wat wil je hiermee bewijzen?? wat moeten we ermee :confused: :confused:
chimenne
27-06-2003, 11:34
[QUOTE]Origineel gepost door grendel
[B]Bericht
Saima
Junior Lid
Smerige Jood
Beste Grendel,
Je onvoorwaardelijke steun naar Pista toe noodzaakt mij weer om mijn oorlog met jou te te straten. Dit keer ga ik het zeer hard spelen dat je net zoals Pista, van ellende en verdriet een paar dagen van het scherm verdwijnt.
Ik hoef maar 1 pmtje naar mijn zusters en broeders te posten dat jij mij in het nauw heb gedreven, wat natuurlijk gelogen is en je wordt door 10 man/vrouw hiero haard aangepakt!
Staakt jou onvoorwaardelijike steun aan Pista of je wordt keihard aangepakt. Capito!
27-06-2003, 11:38
En grendel blijf vikker vooral steunen, daar heeft niemand wat over te zeggen , laat ze maar lekker dreigen, lager kunnen ze niet zinken.
Soms schaam ik me echt voor mijn volk, en dat noemt zich een moslim
Dat moet je niet doen.
Ieder weldenkend mens weet hoe de scheldpartijen e.d. geinterpreteerd moeten worden.
En ga dus ook niet je excuus voor hun gedrag aanbieden, niet dat je dat doet maar het zou de volgende stap kunnen zijn.
Origineel gepost door Moezhint
en?? :confused: wat wil je hiermee bewijzen?? wat moeten we ermee :confused: :confused:
Je kunt het uitprinten,
vliegtuigjes van opvouwen enz........ :D
Moezzie,
Ik hoef niks te bewijzen.
Doe er mee wat je wil of doe er niks mee.
Jouw keus.
;)
Origineel gepost door chimenne
En grendel blijf vikker vooral steunen, daar heeft niemand wat over te zeggen , laat ze maar lekker dreigen, lager kunnen ze niet zinken.
;)
Ach, sommige gasten denken dat ze zijn aangewezen door een hogere macht om hier een soort van Gestapo te spelen :D
chimenne
27-06-2003, 12:32
Origineel gepost door rnaj
Dat moet je niet doen.
Ieder weldenkend mens weet hoe de scheldpartijen e.d. geinterpreteerd moeten worden.
En ga dus ook niet je excuus voor hun gedrag aanbieden, niet dat je dat doet maar het zou de volgende stap kunnen zijn.
Ik vind dat ze te ver gaat, om zo een pmtje te sturen, alleen maar omdat zij niet achter grendel en vikker staat, ik ben het ook niet altijd eens met sommige reacties, maar iedreen heeft zn eigen mening of die je aanstaat of niet, dan ga je niet van die achterlijke dreig pmtjes sturen.
Ze moet zich schamen dat ze zich een moslim noemt
Origineel gepost door Zemmel
Betreurenswaardig, nou Grendel, je bent geslaagd voor de cursus van polder allochtoon. Een Belgische kaaskop heeft jou broeder genoemd. Proficiat jongen!
:zwaai:. Je dag is helemaal goed nu. :giechel: :giechel: :giechel:
PS: Hoe voelt het!
Polder allochtoon.....Belgische kaaskop...........
Sorry,
Ik denk niet in die termen, Zemmel (fijne naam :D ).
Maar ga je gang, ik hou je niet tegen.
En Pista is mijn broeder,
heb je daar problemen mee ?
Ik denk dat jezelf wel genoeg problemen hebt met je geaardheid.
Work on that, boy ;)
:zwaai:
Origineel gepost door Koh
Grendel,ik hoop dat je je niet laat wegjagen door die gestoorde Saima. Triest hoor. Moet je nu bang worden of sjoooooo? En keihard aangepakt worden hier,hahahaha! Dan maak je toch gewoon een nieuwe nick aan! :)
Sommige mensen verwarren Internet met de bokssschool :D
En ik maak geen nieuwe nick aan, ik vind Grendel wel leuk ;)
Groetjes,
:zwaai:
Origineel gepost door vikker
Ja, niet alle alloctonen voelen zich geroepen om als een schaap in de kudde mee te lopen, noch om anderen te dicteren hoe hun leven moet verlopen noch wie hun vrienden mogen zijn.
grendel is bevrijd van deze moslims met kleppen op.
En een belgische kaaskop. :confused:
En inderdaad, ik ben er zeker van dat zijn dag goed is, de jouwe klaarblijkelijk niet, het steekt jou wat dat Grendel ook met niet-Marokkanen omkan..kwestie van intelligentie en en een ruim zicht op het leven..meer niet..
Mvg
Pista. :belgie: en niks kaas. :D
Goed gesproken, kaaskop..... :D
;)
Origineel gepost door Koh
Mee eens Vikker. En Grendel,je hebt gelijk dat je geen andere nick aanmaakt maar zou je ertegen kunnen? tegen dat gescheld vna Saima?
Ik zou mezelf wel een drama vinden als woorden van Soulgirl mij zouden raken............tenzij ze iets heel liefs tegen me zegt :D
en......je weet toch, ik heb beloofd dat ik niet meer terugscheld.
maar gewoon moppen post.
Wil je er een:
Komt ie:
Dagboek van een kleuter:
Maandag
Sinterklaas gaan halen bij oma en opa.
Alleen knikkers gekregen.
Stom speelgoed. Heb knikkers op de keldertrap gelegd. opa naar beneden getuimeld, geen belang, opa toch al oud en versleten, er waren geen knikkers kapot. mep gekregen, met knikkers spelen mag niet.
Dinsdag
Hele toffe dag, heb nichtje Suzy gezien op begrafenis opa. Hele dag doktertje gespeeld. Heel leuk en plezierig. Mama kwaad, papa kwaad, tante Angel kwaad, Suzy niet. Doktertje spelen mag niet. Een vak leren is verboden.
Woensdag
Hier en daar in huis chocoladekorrels gelegd.
Papa is muizenvallen gaan kopen.
Heb korrels opgegeten. Mama viel flauw.
Heb mep gekregen.
Lekkere chocoladekorrels eten is verboden
Donderdag
Heb voor 20 knikkers hele mooie witte muis gekregen van kameraad. In een
doosje gedaan en mooi verpakt. Cadeau voor mama. Mama eerst heel blij, daarna kreet gegeven, flauw gevallen. Papa weer heel kwaad. Heb mep gekregen. Cadeautjes geven is verboden.
Vrijdag
Papa sloot mij op in de kelder, is leuk.
Heb van aardappelvoorraad frietjes gesneden om mama te helpen. Zwaar werk,
wel 100 kilo aardappelen. Heb mep gekregen. Mama helpen is verboden.
Zaterdag
Papa sloot mij op op zolder, ook heel leuk.
Heb papa geholpen en dakgoot schoon gemaakt.
Stonden veel mensen op straat.
De brandweer is me komen van dak halen.
Papa kwaad, mep gekregen.
Papa helpen is verboden.
Zondag
Papa sloot mij op in het tuinhuisje.
Had kou en heb een vuurtje gestookt.
De brandweer is weer gekomen.
Toffe mensen, spuiten alles nat.
mep gekregen.
Warm hebben is verboden.
Maandag
Wou de brandweer nog eens terugzien.
Heb gebeld en ze zijn gekomen.
Mama kwaad en de brandweer ook.
Heb mep gekregen.
De brandweer graag zien is verboden.
Dinsdag
Stille dag vandaag.
Heb niets gedaan.
Mama heel ongerust en vervelend.
Niks doen is niet leuk en eigenlijk verboden.
Woensdag
Op bezoek bij oma,
toen ze me zag staan kreeg oma schuim op haar mond.
Mama sloot mij op in de keuken.
Stoelen van oma veel te hoog,
heb ze korter gemaakt met de zaag van opa, nu zijn ze juist goed. Mama kreeg schuim op haar mond. Heb mep gekregen.
Donderdag
Met papa naar de kliniek gegaan.
oma en mama bezoeken.
Iets kapot aan de zenuwen. Waarschijnlijk familieziekte. Dokter stak met naald in mama haar arm. Heb met de andere naald die daar lag in de stouterik zijn gat gestoken. Dokter kreeg ook schuim. Van papa mep gekregen. Mama beschermen is verboden.
Alles is verboden denk ik, behalve kinderen meppen. Wacht tot ik groot en sterk ben
----
;)
Saima-->> ze3ma virtuele Maffiosia...
:hihi:
Ik ben je zuster fie dien. Wat wil je gaan beginnen tegen Grendel, is ie niet lief tegen je geweest?
Wacht, hang on, ik kom je helpen! We gaan hem eerst Virtueel bedreigen, en dan gaan we Virtueel bombarderen, en vervolgens gaan we ook zijn familie vritueel Martelen...
Meid, Waar Zijn Wij Nou Helemaal Mee Bezig(Have a break, have a kitkat)
Heb me doodgelachen om dat kleuter-dagboek deed me een beetje denken aan een kruizing van mijn broertje en cinchen...
:giechel:
freemale
27-06-2003, 13:14
Origineel gepost door grendel
Bericht
Saima
Junior Lid
Smerige Jood
Beste Grendel,
Gisteren 15:06
----------
Soulgirl,
Ik hou van je.
Maar ik heb je reeds gewaarschuwL:
don't send me PM's :D
Ik gooi alles op het forum, dat weet je.
:D
--------
Dit bewijst nogmaals eens dat je als Marokkaan blijkbaar ook een gratis abonnement krijgt op een soort schapen-rittenkaart.
Sorry,
Maar Grendel pakt liever zijn eigen trein ;)
en ik stap uit waar IK wil......... ;)
Hahahahaha :giechel: Dit is echt hilarisch!!!! :giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.