Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vriendelijkheid van oudere dames

Pagina's : [1] 2

LZN
27-06-2003, 00:49

het is mij opgevallen dat oudere dames mij regelmatig vriendelijk aankijken.. en soms krijg ik een glimlach.. maar ze zijn ouder dan mij.. wie heeft hiervoor een gezonde verklaring, en wie van de jongens ervaart dit ook?.

azuvrie
27-06-2003, 00:59
Origineel gepost door temsamni Bij mij vooral oudere marokkaanse vrouwen! Wallahhhhhhh! Echt freaky is dat dan! Ik schaam me altijd dood! En als ze bij me thuis zijn gaan ze me allemaal lopen aanstaren...weet echt niet hoe snel ik moet wegkomen! ben je tovalig niet leelijk dat ze zeggen wat zilig of je loopt krom dat zou ook kunnen.

Miss_Honey
27-06-2003, 01:00
Hun oude oog wil ook wat... Nee serieus...misschien heb je een heel vriendelijk gezicht...dan lachen ze zomaar naar je...heel vaag... Ik heb dat ook weleens dat oudere mensen (vooral vrouwen) gewoon op straat of in de bus/tram naar me glimlachen... Gewoon teruglachen...:zwaai:

Miss_Honey
27-06-2003, 01:05
Origineel gepost door temsamni A neeeeeeej, kweet heus wel wanneer iemand op me gei.lt! :rolleyes: En dat doen dus die marokkaanse vrouwen! :kwaad: Sorry hoor...ewa ja...dan moet je je topic niet zo zetten...zo denken wij dat je niet weet waarom ze naar je lachen...je geeft nu zelf het antwoord! Maja...blijbaar zie je er dus goed uit...makkelijk zat! Maar waarom ben je boos...heb je alleen sjans van oudere vrouwen en niet van jongere vrouwen??? :zwaai:

Miss_Honey
27-06-2003, 01:06

Origineel gepost door BrAvE_MaXimus je formuleert je redenering zo danig, dat dit jouw persoonlijke beleving Moet zijn Hahahahaha...denk het wel ja...:D

Miss_Honey
27-06-2003, 01:08
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus ja ik glimlach dan ook terug en dan word hun grijns ineens bigger :D een glimlach is beter dan sommige chagrijnen die je tegenkomt ;) :zwaai: Precies :goedzo:

Miss_Honey
27-06-2003, 01:09
Origineel gepost door Miss_Honey Sorry hoor...ewa ja...dan moet je je topic niet zo zetten...zo denken wij dat je niet weet waarom ze naar je lachen...je geeft nu zelf het antwoord! Maja...blijbaar zie je er dus goed uit...makkelijk zat! Maar waarom ben je boos...heb je alleen sjans van oudere vrouwen en niet van jongere vrouwen??? :zwaai: Ik heb een bril nodig ofzo...ik dacht dat Brave Maximus dit had gestuurd...sorry :o

Heiba
27-06-2003, 01:15
ouwe viespeuken zijn t die ouwe vrouwtjes zo te horen... Of zitten jullie hier een klein beetje Tnawie's rond te strooien???

Heiba
27-06-2003, 01:19
Poor lil old me! :huil:

Meryam20
27-06-2003, 01:23
Misschien willen die vrouwen kijken of zo nog aantrekkelijk zijn voor jongere mannen, proberen zo aandacht van jullie te trekken. :confused: Misschien hebben ze zo'n idee als ik een jong broekje kan krijgen best ik dus niet zo oud dan ik dacht!!! leefdtijdscrisie :confused:

Meryam20
27-06-2003, 01:34
iedereen wil jong blijven!!! Als je oud ben en jong valt op je, denk je dat je op een bepaalde manier dat je jong bent :confused:

Meryam20
27-06-2003, 01:46
Je hebt hem door!!!! :D Dus ze maken misbruik van je, doordat zij zichzelf beter voelen!!! :D

farkous
27-06-2003, 01:53
dat is niet eerlijk ik kom die vrouwen nooit tegen

Oem_Lena
27-06-2003, 03:27
Origineel gepost door farkous dat is niet eerlijk ik kom die vrouwen nooit tegen :rolleyes:

Pagina's : [1] 2