Bekijk originele versie : Zodra een vrouw gaat rennen, knap ik helemaal af op haar!
:eek:
Echt vies als een vrouw gaat rennen! Mijn vrouwtje mag nooit rennen! Ik knap er echt op af! Vooral als vrouwen de trein of bus ofzo moeten halen! :rolleyes: Gedraag je als een dame en mis die trein ofzo gewoon! Ga alstublieft niet rennen! Zodra ik een vrouw zie rennen is mijn hele dag gelijk verpest! :kwaad:
Vooral als ze ze3ma in stijl gaat proberen te rennen! Tfoeeeeeeeeeeeeee :kwaad:.
Oem_Lena
27-06-2003, 00:31
Origineel gepost door temsamni
Echt vies als een vrouw gaat rennen! Mijn vrouwtje mag nooit rennen! Ik knap er echt op af! Vooral als vrouwen de trein of bus ofzo moeten halen! :rolleyes: Gedraag je als een dame en mis die trein ofzo gewoon! Ga alstublieft niet rennen! Zodra ik een vrouw zie rennen is mijn hele dag gelijk verpest! :kwaad:
Vooral als ze ze3ma in stijl gaat proberen te rennen! Tfoeeeeeeeeeeeeee :kwaad:
ik moet altijd rennen naar de tram :rolleyes:
En hoe komt dat dan.....
dat het zooooooo vreselijk is....
alhoceimagirly
27-06-2003, 00:32
rennen is goed voor je lichaam:D
Danoontje
27-06-2003, 00:34
k knap af als mannen rennen en hun handjes wapperen mee :giechel:
Miss_Honey
27-06-2003, 00:36
Hahahahaha...vanwaar deze walging???
Maarja zo heb ik ook iets waar ik bij mannen van walg (maar die van mij is wat logischer!)...waarom moeten jullie altijd in het openbaar boeren (nog hard ook!)...en heel veel van jullie zitten ook gewoon ongegeneerd aan je ballen...
:zwaai:
s_soumaya18
27-06-2003, 00:36
HAHAHAH TEMSAMNI VERTEL EENS WAAROM JE HET VIES VIND
DETAILS PLEAZEE
Vooral als ze ze3ma in stijl gaat proberen te rennen! Tfoeeeeeeeeeeeeee :kwaad:
hiihihihihiihihihih wanneer ik een rennen vrouwe zie dan kijk ik gelijk naar haar springende borsten daardoor word mij dag beter:D
s_soumaya18
27-06-2003, 00:37
AHAHAHAH MISS HONEY HELEMAAL GELIJK jullie zitten ook gewoon ongegeneerd aan je ballen...DAT IS PAS VIESSSSSSSSSSSS TFFOEEEEEEEEEEE YAHOEKKKKKK GATVERRR IK HAAT HET ASL IK DAT ZIE TFOOEEEEEEEE
Miss_Honey
27-06-2003, 00:38
Origineel gepost door Danoontje
k knap af als mannen rennen en hun handjes wapperen mee :giechel:
Whahahahahahahahahahahhahahahahhahahahaha...juist! !! Ewa ja...dat is tenminste iets waar iedereen zich in kan vinden :D
salimma19
27-06-2003, 00:38
sommige mensen zijn echt raar. het enige waar ik een hekel aan heb zijn zweetvoeten. maar dat is volgens mij heel normaal (om het te haten bedoel ik he)
MOet ik een kwartier wachten op de bus omdat het niet elegant staat als ik ren???
WUUUUUAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAHAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA .
zo moest er effe uit
Miss_Honey
27-06-2003, 00:40
Origineel gepost door dawudd
hiihihihihiihihihih wanneer ik een rennen vrouwe zie dan kijk ik gelijk naar haar springende borsten daardoor word mij dag beter:D
Dawudd...lieverd...zoek lekker je linkerhand op (ff een afwisseling...wel de variatie erin houden hè...anders wordt het saai!)...en laat ons verder met rust...
Pas als je iets zinnigs te zeggen heb mag je je linkerhand weer uit je broek halen om iets te typen...:D
:zwaai:
Danoontje
27-06-2003, 00:41
Origineel gepost door Miss_Honey
Whahahahahahahahahahahhahahahahhahahahaha...juist! !! Ewa ja...dat is tenminste iets waar iedereen zich in kan vinden :D
ja he het is gewoon ieeeeeeeeeeeuwwwww :p
i have to leave right now bye bye pple :zwaai:
s_soumaya18
27-06-2003, 00:46
Ik weet niet! Ze daalt gewoon erg sterk in haar waarde naar mijn gevoel! Eerst lopen ze zo cooooool...enzo...en dan gaan ze rennen...tfoeeeee :kwaad: ...ik weet niet...gewoon moeilijk uit te leggen! Heb al veel meisjes van me lijstje geschrapt zodra ik ze zag rennen! :rolleyes:
NOU JAH JONGEN EWA SAFFIIIII ALLEEN OMDAT AFSCHRAPPEN VAN JE LIJSTJE ZEHMA
NOU SORRY HOOR VIND DAT JE OVERDRIJFTTTT, K DACHT ZELFS DAT MANNEN DAT JUIST LEUK VONDEN ALS VROUWEN RENNEN, AT HEN OPWINT OFSO WEET IK VEEL, MAAR BIJ JOUW IS DAT DUS NIET HET GEVALLLL :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.