Bekijk originele versie : Dames, is het jullie weleens overkomen dat..
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
StylishWoman
12-09-2006, 13:09
je buiten bent (winkelen, wandelen) met je man/verloofde/geliefde en dat een andere dame naar je man gaat lopen kijken en een poging doet om 'm te versieren terwijl jij met je rug naar haar toe staat of toevallig een andere kant op kijkt?
Ik let niet op die dingen.
waar ik bij stond en toekeek, en achteraf zegt: we zijn opgegroeid als broer en zus....
Farah_18
12-09-2006, 13:11
Ik had het afgelopen zondag. We gingen winkelen en op een gegeven moment zat een dame de hele tijd naar mijn man te kijken. Ik vond het zo vreselijk. Dan denk ik van jeetje zeg je ziet dat hij met zijn vrouw is en nog ga je iemand staan versieren. Ik vind dat respectloos en gewoon schandalig..!
StylishWoman
12-09-2006, 13:12
waar ik bij stond en toekeek, en achteraf zegt: we zijn opgegroeid als broer en zus....
Wat was je reactie? :o
StylishWoman
12-09-2006, 13:13
Ik had het afgelopen zondag. We gingen winkelen en op een gegeven moment zat een dame de hele tijd naar mijn man te kijken. Ik vond het zo vreselijk. Dan denk ik van jeetje zeg je ziet dat hij met zijn vrouw is en nog ga je iemand staan versieren. Ik vind dat respectloos en gewoon schandalig..!
Wat was jou reactie? :o
Farah_18
12-09-2006, 13:15
Wat was jou reactie? :o
Ewa ja wat kan ik er van zeggen. Ik ga niet die dame aanvallen. Ben nogal een scheiterd.
teletubbie
12-09-2006, 13:16
in Tanger had we dat, we gingen naar casa barata
er kwamen een hoop vrouwen op m'n man af.
ze vroegen of hij interesse had in een werkster. ik heb geen idee wat ze daarmee bedoelen.
m'n man heeft ze weg geduwd en is naar de auto gerend en weggereden.
ik heb me kapot gelachen!
Wat was je reactie? :o
heel beteuterd zitten toekijken :hihi: :hihi:
maar weet dat mijn man daar niet op ingaat :o
StylishWoman
12-09-2006, 13:17
in Tanger had ik dat, we gingen naar casa barata
er kwamen een hoop vrouwen op m'n man af.
ze vroegen of hij interesse had in een werkster. ik heb geen idee wat ze daarmee bedoelen.
m'n man heeft ze weg geduwd en is naar de auto gerend en weggereden.
ik heb me kapot gelachen!
Een hele hoop nog wel. :hihi:
StylishWoman
12-09-2006, 13:19
Ewa ja wat kan ik er van zeggen. Ik ga niet die dame aanvallen. Ben nogal een scheiterd.
Schattebout, met je man naast je moet je, je sterk voelen! Geen schijterd! :D
StylishWoman
12-09-2006, 13:22
heel beteuterd zitten toekijken :hihi: :hihi:
maar weet dat mijn man daar niet op ingaat :o
:hihi:
Het is mij nog niet zo lang geleden overkomen. Er stond een dame achter me, ik stond met m'n rug naar haar toe. Ik zag aan hem dat hij zich ergens aan irriteerde en ik wist meteen waaraan. :hihi: Hij ging op een gegeven moment om zich heen zitten kijken en keek mij niet meer aan, omdat hij anders weer haar kop zou zien. :maf2:
Ik draaide me om en riep heel blij met een big smile 'hoiiiii!!' Nou dat had ze dus ff niet verwacht. :hihi: Ze keek me met grote ogen aan en heeft geen blik meer onze kant op gericht. :cool:
StylishWoman
12-09-2006, 13:25
Blijkbaar had ze een vinnige reactie verwacht of had ze ruzie tussen ons willen veroorzaken, maar ik gaf haar precies het tegenovergestelde. Hij zei ook 'zij probeert mij te versieren en jij gaat blij naar haar lopen glimlachen?' :confused:
Stay cool hé! :gniffel:
Farah_18
12-09-2006, 13:25
:hihi:
Het is mij nog niet zo lang geleden overkomen. Er stond een dame achter me, ik stond met m'n rug naar haar toe. Ik zag aan hem dat hij zich ergens aan irriteerde en ik wist meteen waaraan. :hihi: Hij ging op een gegeven moment om zich heen zitten kijken en keek mij niet meer aan, omdat hij anders weer haar kop zou zien. :maf2:
Ik draaide me om en riep heel blij met een big smile 'hoiiiii!!' Nou dat had ze dus ff niet verwacht. :hihi: Ze keek me met grote ogen aan en heeft geen blik meer onze kant op gericht. :cool:
Ik wou dat ik dat kon. Goed gedaan...:goedzo: :D
StylishWoman
12-09-2006, 13:26
Ik wou dat ik dat kon. Goed gedaan...:goedzo: :D
Dat kan je ook!
Met je mannetje naast je kan helemaal niemand je iets maken, don't forget that! :o
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.