Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : als je eeen mens ziet denk je dan aan het innerlijk of aan het uiterlijk.

Pagina's : [1] 2

hartediefje
26-06-2003, 22:50

op wat mag je de mens beoordelen aan het innerlijk of aan het uiterlijk. bijv: iemand is heel ziek hij is lelijk enz en hij heeft eeeen goed hart hij is altijd aaardig voor mensen enz waar kijk je dan naar het innerlijk of het uiterlijk.

sweet_karima
26-06-2003, 22:51
tuurlijk kijk je dan naar het innerlijk, dat doe je automatisch denk ik, ik toch...

Heiba
26-06-2003, 22:52
Een mooi uiterlijk went wel... Maar een lelijk innerlijk went nooit... Mooie mannen weten dat ze mooi zijn, en gaan daarvan naast hun schoenen lopen!

hartediefje
26-06-2003, 22:58
ALS JE NOU EEEN VROUW ZIET DE MOOISTE VROUW VAN DE WERELD MAAR IS HEEL SLECHT VAN ZICHZELF KAN JE DAAR WAT AAN DOEN WANT LIEFDE VERBLINDT TOCH !!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????

Chyhaan
26-06-2003, 23:02

Innerlijk is wel nummer 1, maar het oog wil ook wat;) (mijn ogen in elk geval)

dawudd
26-06-2003, 23:05
eerste uiterlijk dan innerlijk

hartediefje
26-06-2003, 23:05
en als nou iemand vind dat je alleen naar de uiterlijk moet gaan kijken wat zou je doen bijv: veeeeeeel marrokaanse jongeren kijken alleeen naar het uiterlijk vind je dat normaal

hartediefje
26-06-2003, 23:07
hoezo eerst innerlijk en dan pas uiterlijk ik vind het echt ONZIN

SaraZena
26-06-2003, 23:08
Innerlijk is het allerbelangrijkste! :)

dawudd
26-06-2003, 23:08
Origineel gepost door hartediefje en als nou iemand vind dat je alleen naar de uiterlijk moet gaan kijken wat zou je doen bijv: veeeeeeel marrokaanse jongeren kijken alleeen naar het uiterlijk vind je dat normaal als je iemand kent dan zou je aan haar/hij innnerlijk uitgaan in eerste gezicht draait alles aan uiterlijk.

Miss_Honey
26-06-2003, 23:10
Origineel gepost door hartediefje en als nou iemand vind dat je alleen naar de uiterlijk moet gaan kijken wat zou je doen bijv: veeeeeeel marrokaanse jongeren kijken alleeen naar het uiterlijk vind je dat normaal Dat DENKEN ze zelf allemaal...maar geloof me...als je met mister of miss universe gaat....maar hij/zij blijkt echt een rotkarakter te hebben...dan ga je daar echt niet mee blijven hoor...dat houd je gewoon niet vol! Ik heb trouwens een vraagje: Wat zou je doen als je vriend/vriendin echt lief enzo is...en mooi...maaaaaaaar hij/zij heeft echt een vreselijke stem...of hij/zij praat heel irritant...of hij/zij stinkt echt heel erg??? En waaronder versta je deze dingen: innerlijk, uiterlijk of iets anders? :blauwkus:

sweet_karima
26-06-2003, 23:11
hartediefje tuurlijk kijk ik eerst naar het uiterlijk maar in je eerste vb had je het over die zieke en lelijke persoon dat is een heel andere situatie maar als ik op straat rondloop ga ik tuurlijk eerst naar iemands uiterlijk kijken want ik ken zijn / haar innerlijk dan niet... begrijp je me Bousa Kbira KaRiMaKe

dawudd
26-06-2003, 23:11
Origineel gepost door hartediefje hoezo eerst innerlijk en dan pas uiterlijk ik vind het echt ONZIN zonder voor kennis vind ik uiterlijk belangrijk met een goeie gevoel van iemand uiterlijk zou ik pas de moeite nemen om haar/hij innerlijk te bestuderen.

praatjes
26-06-2003, 23:12
Origineel gepost door hartediefje op wat mag je de mens beoordelen aan het innerlijk of aan het uiterlijk. bijv: iemand is heel ziek hij is lelijk enz en hij heeft eeeen goed hart hij is altijd aaardig voor mensen enz waar kijk je dan naar het innerlijk of het uiterlijk. Als ik een mens zie bekijk ik hem grondig, ik lees hem als het ware. Ik kijk hoe zijn lichaamshouding is. ik bekijk zijn kleding en zijn verzorgde uiterlijk. hieruit meet ik hoe ik met hem of haar moet communiceren indien dat nodig is.

hartediefje
26-06-2003, 23:14

je zou er dan niets aan kunnen doen want het was allah z n wil om hij/zij een lelijke stem te geven daar kon hij zelf ook niets aan doen en als hij stonk koop dan een lekker geurtje voor hij/zij en als hij/zij irritant was dan zou je toch zeggen dat hij normaal moet doen

Pagina's : [1] 2