Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bijbaan met hijaab

zailashia
11-09-2006, 20:38

Salaam Alaikoum.. me titel zegt het al.. Ik ben opzoek naar een bijbaantje waarin ik gewoon mijn hijaab op kan houden inshaAllah.. Ik woon in Utrecht.. Ik ben naar iets opzoek waar iniedergeval geen haram dingen worden verkocht.. Dus geen alcohol, varkensvlees etc.. Mocht iemand wat weten dan hoor ik het graag van je inshaAllah! Moge Allah jullie alvast belonen.. Salaam Alaikoum

zailashia
11-09-2006, 21:17
Telemarketing? Wat de meeste marokkaanse meiden doen... Of.........euh ff denken in een kledingzaak kun je t proberen... k weet nie. :o Hmm telemarkting ben ik zattt!! hahhaa.. tenzij het om enquete gaat, dat lijkt me wel leuk.. Hmm welke kledingzaaak? Ze doen bijna allemaal moeilijk om me hijaab:traan1: shoukran iniedergeval :sjans:

o0_Yasira_0o
11-09-2006, 21:52
Telemarketing? FF mensen latig vallen met jou telefoontjes? :o Maar meid, misschien iets in een zorgcentrum, misschien een bejaarden tehuis?

zailashia
12-09-2006, 17:31
Hmm.. Ik ga maar overal weer eens sollicisteren denk ik..

miss_melilla
12-09-2006, 21:04

mss ergens op kantoor?? of productiewerk??

zailashia
13-09-2006, 11:44
mss ergens op kantoor?? of productiewerk?? Hmm waar kan ik dan solliciteren? Ik ben lastig ik weet het:o

miss_melilla
13-09-2006, 12:28
Hmm waar kan ik dan solliciteren? Ik ben lastig ik weet het:o Waar kom je vandaan??

zailashia
13-09-2006, 13:18
Waar kom je vandaan?? Utrecht:)

roumaisa
13-09-2006, 15:04
tegenwoordig kan je overal met hoofddoek terecht. Alhamdoelilah wat dacht je van Zeeman, Xenos, Kruidvat, Da, schoenwinkels Van haren etc etc. Ik heb in deze winkels meiden gezien met hoofddoek. succes

zailashia
13-09-2006, 16:23
tegenwoordig kan je overal met hoofddoek terecht. Alhamdoelilah wat dacht je van Zeeman, Xenos, Kruidvat, Da, schoenwinkels Van haren etc etc. Ik heb in deze winkels meiden gezien met hoofddoek. succes ja maar weetje wat het is? Ik ben 21.. En dat soort winkels willen liever iemand van 16 enz, omdat die goedkoper zijn..:)

just_me_moslima
13-09-2006, 21:30
probeer Telder, die doen telefonische enquetes. ik heb er zelf jaren geleden gewerkt en het is een prima bijbaan, maar je moet wel doorzetten, want echt leuk is het niet

Cocos
13-09-2006, 23:50
ja maar weetje wat het is? Ik ben 21.. En dat soort winkels willen liever iemand van 16 enz, omdat die goedkoper zijn..:) Misschien werk die ook meer voldoening geeft: Ga solliciteren in een ziekenhuis als -voedingsassistente -afdelingshulp -baliewerk?