Bekijk originele versie : De wereld draait door! Ned 3!
Soerah18
11-09-2006, 19:48
Ik irriteer me aan die marokkaanse 'budy' het lijkt net of hij niet durft te praten En veel heeft hij ook niet in te brengen! Wat vinden jullie?
latifa_soussia
11-09-2006, 19:52
Ik kijk nooit naar praat programma's waarbij ze kleine Marokkaanse hangjongeren uitnodigen om mee te discusseren, krijg er alleen maar kromme tenen van en last van een te hoge bloeddruk!
Huismusje
11-09-2006, 20:03
Ik kijk nooit naar praat programma's waarbij ze kleine Marokkaanse hangjongeren uitnodigen om mee te discusseren, krijg er alleen maar kromme tenen van en last van een te hoge bloeddruk!
Net als toen theo van gogh dood was, nodigde ze overal Ali B uit:maf2:
Soerah18
11-09-2006, 20:06
Jah ze nodigen altijd iemand uit die helemaal niet tegen hun meningen op een harde manier kan ingaan. Het werkt me zovaak op me zenuwen. Met hun integratie iedere keer:kwaad: :kwaad:
latifa_soussia
11-09-2006, 20:06
Gutte gut, dat was ook zo vreselijk!
KnuffelMarokkaan! :moe:
Hij is nog jong, logisch dat het moeilijk is voor hem om tegen oudere mensen met veel meer levenservaring en ervaring voor de camera in te gaan.
De beste stuurlui staan immers aan wal.
Atlas_Gebergte
11-09-2006, 20:40
Ik irriteer me aan die marokkaanse 'budy' het lijkt net of hij niet durft te praten En veel heeft hij ook niet in te brengen! Wat vinden jullie?
met andere woorden hij is gewoon de zoveelste slaaf van een kaaskop:jammer: , wat irriteer ik me aan zulke gasten (zehma ze willen het maken in de politiek).
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.