Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dure kleding

miriammetje
26-06-2003, 22:12

Salamoe alaikoem wr wb O'Mens, die van dure kleding houdt,Vergeet niet dat je straks niet meer dan een witte doodskleed zal dragen O'Mens, die in duren huizen woont, vergeet niet dat je graf je huis is. O'Mens, die eten verspilt, weet dat je straks zelf voedsel zal zijn voor de mieren en maaien. O'Mens, die van dur auto's houdt, weet dat je straks als een dode pasagier zal worden vervoerd naar je graf. O'Mens, die denk dat ie de hele tijd alles kan doen wat ie wil en zegt van "later zal ik dat wel doen"weet dat je ieder moment kan sterven. Wie zegt dat je morgen nog leeft of over 1 minuut. Weet dat Allah swt je ziel ieder moment uit je kan halen en dan is het te laat om dingen goed te doen. Allah swt kan je ziel net zo goed in je slaap eruit halen. Leef bij de dag. Denk aan elke dag dat het je laatste dag is. zo hoor je te denken en dan zal je inscha-allah op de tarik salama zijn. Vergeet niet dat de tijd zo ver bij gaat, dat je het niet bij kan houden. O'mens vergeet niet dat de dood ons op ieder moment kan benaderen. Moge allah swt ons op het goede pad leiden inscha-allah, moge allah swt ons gebed aanvaarden, moge allah swt de moslimsgemeenschap el qua geven, moge Allah swt ons moslim broeders en zusters helepen in palestina, irak etc, Moge allah swt ons aan herinneren dat we ieder moment dood kunnen gaan, Moge Allah swt ons aan herinnere dat we niet alleen met de dounya bezig moeten zijn maar met de dagdes oordeels, amien inscha-allah. Oe aalikoemoe salaam wr wb

Oem_Lena
26-06-2003, 22:16
Origineel gepost door miriammetje Salamoe alaikoem wr wb Moge allah swt ons op het goede pad leiden inscha-allah, moge allah swt ons gebed aanvaarden, moge allah swt de moslimsgemeenschap el qua geven, moge Allah swt ons moslim broeders en zusters helepen in palestina, irak etc, Moge allah swt ons aan herinneren dat we ieder moment dood kunnen gaan, Moge Allah swt ons aan herinnere dat we niet alleen met de dounya bezig moeten zijn maar met de dagdes oordeels, amien inscha-allah. Oe aalikoemoe salaam wr wb AMIEN

rif_ridster
26-06-2003, 22:18
wayow je hebt gelijk meid!!!

K_Prone
26-06-2003, 22:20
:goedzo: Miriam hierbij wil ik effe toevoegen kijk ik koop soms ook dure kleren. Gewoon omdat ik me er lekker in voel. Ik snap wel dat dat geldverspilling is maar ik heb het er graag voor over. Ten tweede dat mensen een duur huis hebben. Als moslims geld hebben en ze willen een groot huis wie ben ik om ze tegen te houden. De kinderen kunnen er nog in wonen en de kinderen daarna en ga zo maar verder. Maar als men geld heeft dan moeten ze natuurlijk ook hen verplichtingen voldoen zoals de zakat snap je. Voor de rest masha 3allah ;)

miriammetje
26-06-2003, 22:23

Origineel gepost door misantazaghin :goedzo: Miriam hierbij wil ik effe toevoegen kijk ik koop soms ook dure kleren. Gewoon omdat ik me er lekker in voel. Ik snap wel dat dat geldverspilling is maar ik heb het er graag voor over. Ten tweede dat mensen een duur huis hebben. Als moslims geld hebben en ze willen een groot huis wie ben ik om ze tegen te houden. De kinderen kunnen er nog in wonen en de kinderen daarna en ga zo maar verder. Maar als men geld heeft dan moeten ze natuurlijk ook hen verplichtingen voldoen zoals de zakat snap je. Voor de rest masha 3allah ;) lieve broeder ik heb ook dure kleding en probeer er ook zoveel mogelijk zakaat bij te gevn ik ben wel sinds ik bezig ben met mijn geloof mindere dure kleding gaan kopen daan eerst....voor de rest snap ik jou standpunt.... mirtja

MeSmOeMaAtJe
26-06-2003, 22:24
So True :goedzo:

K_Prone
26-06-2003, 22:24
Origineel gepost door miriammetje lieve broeder ik heb ook dure kleding en probeer er ook zoveel mogelijk zakaat bij te gevn ik ben wel sinds ik bezig ben met mijn geloof mindere dure kleding gaan kopen daan eerst....voor de rest snap ik jou standpunt.... mirtja Netjes meid ;) Keep going on :D:D

miriammetje
26-06-2003, 22:26
Origineel gepost door misantazaghin Netjes meid ;) Keep going on :D:D dat is onz etaak mijn broer kennis doorgeven.. :)

K_Prone
26-06-2003, 22:27
Origineel gepost door miriammetje dat is onz etaak mijn broer kennis doorgeven.. :) Ja ik moet het alleen vaker doen :hihi:

miriammetje
26-06-2003, 22:32
Origineel gepost door misantazaghin Ja ik moet het alleen vaker doen :hihi: inshallah...dat is onze taak he... :zwaai:

K_Prone
26-06-2003, 22:33
Origineel gepost door miriammetje inshallah...dat is onze taak he... :zwaai: ;)