Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Ik lach....Had je niet verwacht!!!

KriMoSkie
26-06-2003, 21:51

Een relatie dat toch voor lucht moest voorstellen, Jij was toch de gene die de hele avond mij ging bellen, Ik heb van niks spijt, Want jij bent die domme geit, Je wou een ''anita'' en ik heb het je gegeven, Zonder dat je wist dat wij elkaar kende heb ik je strak laten beven, Ik lach nu, ik lach heel erg hard, Om het feit dat jij je zo voelt heel erg zwart, Kijk jij laat iets aan mij merken, En dan laat ik je met ''anita'' werken, Anita heeft jou ook uitgelachen, Op het moment dat je haar wou pachen! :D latersss

LijpeRapsteR
26-06-2003, 22:10
haha wullah deze doet helemaal haha . kussjes en veel leifs en echt bedantk voor je berichtjes.

KriMoSkie
26-06-2003, 22:20
dankje meid ;) is coooool :goedzo: gewooon naar voren kijken he en nooit achteruit checken :D laterss

ttarreqq
27-06-2003, 17:55
Lachen is goed Ja zo is het leven de één z’n lach De ander zijn leven Het was maar voor even En morgen zijn we het allebei vergeten Kijk ik liet wel wat aan je merken, Maar ja, toen liet je ''Anita'' met me werken, En ‘Anita’ heeft me ook uitgelachen zeg je Nou ik zal je eens wat vertellen Ik en Anita zitten nu gezellig samen hahahahahaha Alle rechten voorbehouden aan de auteur: zie pseudoniem :cola:

KriMoSkie
27-06-2003, 18:11

Jah ik heb ook sinds kort ontdenkt dat lachen heel erg goed is, Boy, ik ken je langer dan vandaag ik weet heus wel dat je me mist, En mij jaloers wilt maken door te zeggen dat ''anita'' naast jou zit, Maar mattie kom niet bij mij aankloppen met die shit, Want ''anita'' die weet heus wel wat ze doet, En jij bent wel ondertussen de gene die zwaar boet, Zit ze gezellig naast jou jah doe der maar de groeten, Want ''anita'' is toch een speelse meid vol met sproeten, En dat weet ze zelf ook, zo vaak gezegt tegen haar, En daarom komt ze ook met elke boy klaar, Geen leven meer, En het doet haar ook niet zeer..... Maar mij heb je wel pijn gedaan, Al hou ik zoveel van je nu lach ik je echt uit tot aan de laan, Je bekijkt het maar zonder mij, Was het niet.. jij en ik.. wij?? -MaDe By KriMoSkie-

ttarreqq
27-06-2003, 18:28
Ja dat dacht ik ja jij en ik.. wij?? En wat bleek Je was bezeten van een rotte streek en wat die sproeten betreft het zijn er niet veel en we hebben al een afspraak bij de chirurg voor haar gemaakt gun die meid toch ook haar pret en over dat klaarkomen nee, wij hebben niks gedaan gewoon een vriendin die me wil troosten het gaat nog steeds om jou Alle rechten voorbehouden aan de auteur: zie pseudoniem

KriMoSkie
27-06-2003, 18:37
Tuurlijk gun ik dat meid veel, Maar dat is waar ze voor gekozen heeft, Ik zoek mijn troost omdat er nog een deel, Van jou in me hartje is dat nog leeft, Ik weet niet hoe het verder moet, Maar ik begrijp niet waarom jij zo doet, Ik heb die fout niet gemaakt maar jij, Wat wil je nu dat ik toegeef: ja ik hou nog van je ben je nou blij, Maar jah nu jij met die anita bent, Kan ik je wel vertellen wat ze is gewent, Strelen, en geef haar wat ze wil, Zeg nooit teveel en blijf gewoon stil, Anders is ze snel weg bij jou, Ik zeg dit allemaal omdat ik nog steeds van je hou, Ik moet je vergeten hoe dan ook!! -MaDe By KriMoSkie-

ttarreqq
27-06-2003, 19:29
Ik zweer we hebben niks gedaan Het is jouw stommiteit die mij Ertoe heeft gebracht Mij op wraak te bezinnen meid Wat dat betreft bewonen wij Nog immer hetzelfde ei En over wat ze wil en niet wil En waar ze wel en niet van houdt Hoef je me echt niet te vertellen Ik ben er allang achtergekomen Kennis is macht dus meer hoef ik Haar ook niet te geven Alleen jou geef ik alles Je hoeft me echt niet vergeten Dat is louter verspilde moeite Ik ben jou en hoe Vergeet je nou jezelf Alle rechten voorbehouden aan de auteur ik moet er zo vandoor dus tot ziens en het ga je goed ik ben er morgen weer. :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :Iluvu: :Iluvu: en blijf lachuuuuuhhhh:giechel:

KriMoSkie
27-06-2003, 19:52
Je drukt het zo mooi uit, Vreees niks lieverd want ik ben je bruid, Niks kan ons uit elkaar drijven, Want onze liefde is niet te schrijven, Jah hoe kan ik mezelf vergeten als jij mij bent, Ik vraag me af of je beentjes niet moe zijn omdat je heel de tijd door me gedachtes rent, Ewa jah dan dichten we morgen wel verder want ik heb niks meer te zeggen, En ik hoef je zeker ookal niet uit te leggen, Hoeveeel je voor me betekend!!! :D Tot morgen insha allah :D :zwaai:

sabria2000
27-06-2003, 20:42
hahahahahaha zo hoort het :D

sabria2000
27-06-2003, 20:49
juist ja recht voor zijn raap

KriMoSkie
27-06-2003, 21:38
Die vat ik ff niet? leg eens uit?

ttarreqq
28-06-2003, 12:04

goede morgen/middag Ik ben blij dat je me betekenis toedicht in je leven En voor mij beteken je evenveel en zelfs een beetje meer En van dat rennen in je gedachten Hoe zou dat toch komen Maar vergeet vooral niet Dat ik voor eeuwig kan blijven rennen Bij mij heb je al een stoel in mijn gedachten Jij hoeft niet meer te rennen En als je wilt heb ik ook een bedje voor je klaargemaakt Om in uit te rusten en een engel die op je waakt Ook jij drukt van alles zo mooi uit En welke bruid anders dan jij Kan ik mijn hart toch wensen Het blijft voor altijd jij Alle rechten aan de artiest voorbehouden: zie mijn pseudoniem

KriMoSkie
28-06-2003, 15:36
Ik ben blij dat je een bedje voor me hebt klaar gemaakt, Met een engel die over me waakt, Niemand anders kan die engel wezen dan jij zelf, Jij bent mijn engel en ik jou elf!!! Ewa ik weet niet meer wat ik hierop moet rijmen, Maar volgens mij hebben we elkaar zitten lijmen, Zodat het nooit alleen JIJ en alleen IK wordt, Want zonder jou tjaah dan word het zwaar zelfmoord!!! :D

ttarreqq
28-06-2003, 15:47
ik moet nu echt weg dus tot maandagmiddag en dan heb je mijn reactie. en mocht je nog wat kwijt willen. ik heb een gewillig oor. tjuuuussss. het ga je goed

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7