Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ben nog niet gescheiden en ga al met een andere man

Pagina's : [1] 2

LZN
26-06-2003, 21:43

Ik heb denk ik een serieuze probleem,ik ben namelijk weg bij mn man en heb 3 kinderen en ga nu al met een andere man om! het is niks sexueels het gaat me meer om de aandacht! om nog duidelijker te zijn mn man die mishandelde mij!!!.

Oem_Lena
26-06-2003, 21:46
Origineel gepost door foreveralone Ik heb denk ik een serieuze probleem,ik ben namelijk weg bij mn man en heb 3 kinderen en ga nu al met een andere man om! het is niks sexueels het gaat me meer om de aandacht! om nog duidelijker te zijn mn man die mishandelde mij!!! ik geloof er nits van :rolleyes:

Heiba
26-06-2003, 21:50
Origineel gepost door foreveralone Ik heb denk ik een serieuze probleem,ik ben namelijk weg bij mn man en heb 3 kinderen en ga nu al met een andere man om! het is niks sexueels het gaat me meer om de aandacht! om nog duidelijker te zijn mn man die mishandelde mij!!! Mag niet!!! Je mag pas een halal contact hebben met een andere man na 40 dagen NA je scheiden... Halal wil zeggen als je nog niet getrouwd bent met een mahram er bij.

dawudd
26-06-2003, 21:53
Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram- Ik word gek van :(

Bent_Fes
26-06-2003, 21:54

3la bla......ben je de tweeling-zusje van Meisje24?? :rolleyes:

Oem_Lena
26-06-2003, 21:55
Origineel gepost door _CUTEY_ Mag niet!!! Je mag pas een halal contact hebben met een andere man na 40 dagen NA je scheiden... Halal wil zeggen als je nog niet getrouwd bent met een mahram er bij. hoe kom je daar bij :rolleyes: 3 maanden of misschien wel 4

dawudd
26-06-2003, 21:56
Origineel gepost door Bent_Fes 3la bla......ben je de tweeling-zusje van Meisje24?? :rolleyes: :lekkerpuh

Sweet_Diamond
26-06-2003, 21:57
Origineel gepost door lala_amira2 hoe kom je daar bij :rolleyes: 3 maanden of misschien wel 4 Ik heb gehoord dat t 1 menstruatie periode hoort te zijn ivm. mogelijke zwangerschap

Bent_Fes
26-06-2003, 21:58
Origineel gepost door dawudd :lekkerpuh Voel je je soms aangesproken....domme kip! :p

praatjes
26-06-2003, 21:59
Origineel gepost door foreveralone Ik heb denk ik een serieuze probleem,ik ben namelijk weg bij mn man en heb 3 kinderen en ga nu al met een andere man om! het is niks sexueels het gaat me meer om de aandacht! om nog duidelijker te zijn mn man die mishandelde mij!!! De cirkel gaat rond, ben je misbruikt dan misbruik jij toch ff een ander. ja zo is het toch :)

Bent_Fes
26-06-2003, 22:00
Origineel gepost door dawudd Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram-Halal-haram- Ik word gek van :( Ja moeilijk he te begrijpen.....maar ja je hebt je inburgerings-cursus niet afgerond!

Miss_Honey
26-06-2003, 22:00
Alweer zo'n onzin topic...word er echt moe van man...damn zoek een leven ofzo...

Bent_Fes
26-06-2003, 22:01
Origineel gepost door Miss_Honey Alweer zo'n onzin topic...word er echt moe van man...damn zoek een leven ofzo... Dat is het nou juist....ze zijn levensloos!

Heiba
26-06-2003, 22:06
Nee 3 menstruatie's, duurt de periode voor je een andere man mag zien, en spreken /trouwen. Dit heet de Idda periode. Met een maximum van 4 maanden en 10 dagen. Mits je zwanger bent. Ben het gaan opzoeken...

Oem_Lena
26-06-2003, 22:08

[QUOTE]Origineel gepost door Sweet_Diamond Ik heb gehoord dat t 1 menstruatie periode hoort te zijn ivm. mogelijke zwangerschap [ 3 maanden :rolleyes: [2.228] De gescheiden vrouwen moeten drie menstruatieperioden wachten; en het is haar niet geoorloofd, hetgeen Allah in haar baarmoeder heeft geschapen, te verbergen, indien zij in Allah en de laatste dag geloven; en haar echtgenoten hebben het recht, haar (intussen) terug te nemen, indien zij verzoening wensen. En vóór haar geldt hetzelfde als tegen haar, hetgeen billijk is, de mannen hebben voorrang boven haar, Allah is Machtig, Alwijs.

Pagina's : [1] 2