Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben al die huwelijksaanzoeken zat van meisjes die hun moeder naar de mijnes sturen

Pagina's : [1] 2 3

LZN
26-06-2003, 21:05

Laat me met rust! Ik wil nog niet trouwen! Welke jongens (meisjes mogen ook reageren! :D ) hebben hier nog meer last van!!.

Heiba
26-06-2003, 21:08
Ze3ma, most wanted, ouella?

xberbersroosjex
26-06-2003, 21:10
sorry hoor :confused: maar horen de jongens niet naar de meisjes te gaan ;)

RIF_CHICKIE
26-06-2003, 21:11
wallah illy :hihi:

nour_el_3oejoen
26-06-2003, 21:13

..sorry temsamni..ik zal mn moeder niet meer sturen..:(......:maf:..

Heiba
26-06-2003, 21:39
Ik zal het aan me moeder doorgeven dat ze je moeder met rust laat!! :D Blij?

hartediefje
26-06-2003, 22:24
MENSEN TOCH!! HALLLLLLLOOOOOO ZEG AHSHOEMA, WAT JULLIE NU DOEN ENNE, HEB EEN BEETJE RESPECT VOOR ELKAARS MOEDERS, DIE ZIJN GEWOON ALLEBEI BEZIG MET HUN EIGEN ZAKEN!! ECHT AHSOEMA, WALLAH................. DIT GING TOCH OVER LASTIG GEVALLEN WORDEN DOOR MEISJES??

miriammetje
26-06-2003, 22:39
Origineel gepost door Ashanty bij ons MOSLIMS gaan de jongens naar de meisjes bij joden is het blijkbaar omgekeerd :D salama laikoem sorry dta ik je moet verbeteren..mara bij moslims mogen ook de vrouwen de manne te n huelijk vragen neem khadisha moge allah te vred me t haar zijn en de profeet saw als voor beeld... mirtje

laila17
26-06-2003, 22:45
Origineel gepost door miriammetje salama laikoem sorry dta ik je moet verbeteren..mara bij moslims mogen ook de vrouwen de manne te n huelijk vragen neem khadisha moge allah te vred me t haar zijn en de profeet saw als voor beeld... mirtje salaam alaikom, inderdaad dat wou ik ook net zeggen. en effe voor de duidelijkheid, het kan echt lastig zijn hoor als dochters hun moeders naar zijn moeder sturen. ik ken iemand waar dat ook word gedaan. alle moeders gaan zehma slijmen bij zijn moeder. ewa een pretje is het ook zekers niet.. ik zou zeggen jongen als ik jou was zou ik het gewoon tegen de desbetreffende meiden zeggen, of gewoon laten blijken dat je geen intresse hebt om nu te trouwen. het kan echt lastig zijn broeders en zusters.. hem de grond in boren is ook niets en hou toch allemaal op over moeders dit en moeders dat.. maar ja thallou beslama liefs laila :zwaai:

NOURD1N
26-06-2003, 22:58
wat een respect jegens de ouders wajooow wallah is niet scheld iemand dan persoonlijk maar niet met ouders . :(

laila17
26-06-2003, 23:16
Origineel gepost door NOURD1N wat een respect jegens de ouders wajooow wallah is niet scheld iemand dan persoonlijk maar niet met ouders . :( wallahila

Fruitje
27-06-2003, 00:20
Origineel gepost door temsamni Laat me met rust! Ik wil nog niet trouwen! Welke jongens (meisjes mogen ook reageren! :D ) hebben hier nog meer last van!! :lol:

Fruitje
27-06-2003, 00:23
Origineel gepost door temsamni :D de ene keer heb ik zo iets van wat a freak! en de andere keer ben je onweerstaanbaar :hihi:

s_soumaya18
27-06-2003, 00:54
Origineel gepost door temsamni Laat me met rust! Ik wil nog niet trouwen! Welke jongens (meisjes mogen ook reageren! :D ) hebben hier nog meer last van!! :tranen: :tranen: IKKE OOOOOKKK IS ECHT HATELIJKKKKK

Oem_Lena
27-06-2003, 03:52

geeeen enkel respect nog voor de moeder of voor allah

Pagina's : [1] 2 3