Bekijk originele versie : ik MIS iemand in mijn leven die heel BIJZONDER voor mij is...
Zakaria_Magrabi
26-06-2003, 20:55
ik MIS iemand in mijn leven die heel BIJZONDER voor mij is...
wie heeft dat ook......
:jammer::jammer::verdriet::verdriet::huil::huil:
RIF_CHICKIE
26-06-2003, 20:56
:huil: me too :huil:
begrijp hoe je je voelt, wallah!!!
sterkte! :jammer:
Missnadorja
26-06-2003, 21:01
ik begrijp het ook
Zakaria_Magrabi
26-06-2003, 21:03
Origineel gepost door RIF_CHICKIE
:huil: me too :huil:
begrijp hoe je je voelt, wallah!!!
sterkte! :jammer:
dank je kijk ik heb er mee leren leven begrijp je ik Lach:) van de buiten kant maar van BINNEN:( ben ik kapot.........
maar we moeten niet vergeten achter elk verdriet schuilt goede herinneringen....... (dat mogen we nooit vergeten...)
xberbersroosjex
26-06-2003, 21:08
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi
dank je kijk ik heb er mee leren leven begrijp je ik Lach:) van de buiten kant maar van BINNEN:( ben ik kapot.........
maar we moeten niet vergeten achter elk verdriet schuilt goede herinneringen....... (dat mogen we nooit vergeten...)
daar heb je gelijk in :goedzo:
miriammetje
26-06-2003, 21:12
salama lalikeom..
ja mijn broer ik mis jou ook hoor,,,hihihihiihi
mirtej
RIF_CHICKIE
26-06-2003, 21:14
heb ik ook, en dat vraagt mijn vriendin hoe ik kan lachen en normaal kan doen, maja heb altijd geleerd dat ik altijd moet blijven lachen, zodat de vijand niet ziet dat ik zwak ben,...
iwa alles is elmekteb zo moeten we het zien, alles heeft een reden,..
en zo leren we inderdaad om verder te leven, met herinderingen van die tijd,..... die tijd die nooit meer terug komt :huil: :verdriet:
Zakaria_Magrabi
26-06-2003, 21:14
Origineel gepost door xberbersroosjex
daar heb je gelijk in :goedzo:
iwa..... je moet jezelf toch proberen staande te houden.... :(
sommige dingen zul je namelijk niet zomaar vergeten en sommige dingen vergeet je helemaal niet..... :( :(
Mensen lopen in en uit je leven maar alleen echte bijzondere mensen verdienen een plekje in je hart.... en als je eenmaal een plekje in iemands hart heb dan ga je daar ook niet makkelijk uit..... dus met andere woorden als je iemand dierbaars bent verloren of door andere redenen dan zal je dat niet snel vergeten of zal je helemaal niet vergeten..... misschien denk je je komt er zo weer overheen maar het VERDIET blijft altijd even GROOT.... ookal denk je van niet.....
Zakaria_Magrabi
26-06-2003, 21:19
heb ik ook, en dat vraagt mijn vriendin hoe ik kan lachen en normaal kan doen, maja heb altijd geleerd dat ik altijd moet blijven lachen, zodat de vijand niet ziet dat ik zwak ben,...
iwa alles is elmekteb zo moeten we het zien, alles heeft een reden,..
en zo leren we inderdaad om verder te leven, met herinderingen van die tijd,..... die tijd die nooit meer terug komt :huil: :verdriet:
ik vind het knap dat je er zo over denkt... en ik heb echt veel respect voor je dat je nog kan lachen en normaal doen want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.... mohim en die herinneringen mag je nooit vergeten die zijn heel belangrijk...... heel veel succes en als er iets is of je wilt gewoon een luisterd oor of wat dan ook kan je mij altijd pmen....succes meid....je bent toppertje
Zakaria_Magrabi
26-06-2003, 21:21
Origineel gepost door miriammetje
salama lalikeom..
ja mijn broer ik mis jou ook hoor,,,hihihihiihi
mirtej
ze3hma ik maak geen grapjes hoor....... :kwaad: wij zijn hier serieus komt iemand ze3hma de lol broek aan het uithangen..... :( :kwaad:
RIF_CHICKIE
26-06-2003, 21:22
ik vind het knap dat je er zo over denkt... en ik heb echt veel respect voor je dat je nog kan lachen en normaal doen want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.... mohim en die herinneringen mag je nooit vergeten die zijn heel belangrijk...... heel veel succes en als er iets is of je wilt gewoon een luisterd oor of wat dan ook kan je mij altijd pmen....succes meid....je bent toppertje
dat is wederzijds lieverd, en jij ook echt heel veel sterkte!! safi jij zit nu ook in mn hart ;)
dank je,...
kickgirl
26-06-2003, 21:23
ik mis op dit moment niet 1 maar drie belangrijke mensen in mn leven die er niet meer zijn voor me. En inderdaad het doet zeer om er aan herinnert te worden dat ze er niet meer zijn.
Zakaria_Magrabi
26-06-2003, 21:24
dat is wederzijds lieverd, en jij ook echt heel veel sterkte!! safi jij zit nu ook in mn hart ;)
dank je,...
dat is insgelijk lieverd dat waardeer ik echt heel erg boussa op je voorhoofd dat is een teken van respect...
Zakaria_Magrabi
26-06-2003, 21:25
Origineel gepost door kickgirl
ik mis op dit moment niet 1 maar drie belangrijke mensen in mn leven die er niet meer zijn voor me. En inderdaad het doet zeer om er aan herinnert te worden dat ze er niet meer zijn.
maar je weet zus.... je mag die herinneringen nooit vergeten die zijn belangrijk en zusje lief je weet lachen van de buiten kant en huilen van de buitenkant.... zo blijf je sterk....:blauwkus: zusje hoelaat kom je thuis....
RIF_CHICKIE
26-06-2003, 21:26
dat is insgelijk lieverd dat waardeer ik echt heel erg boussa op je voorhoofd dat is een teken van respect...
ik weet het lieverd,...
en jij een kusje op de voorkant van je hand... dat is voor mij, een teken van respect.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.