Bekijk originele versie : oogcrem van Dr. van de Hoog
AdvocaatHanan
11-09-2006, 11:21
Wie heeft er ervaring mee? Schijnt goed te helpen tegen donkere kringen onder je ogen:)
Noraaattje
11-09-2006, 11:35
Ohja,, :eek:
Dan is dat wat ik zoek want die donkeren kringe.. :kwaad:
Iemand ervaring..??
AdvocaatHanan
11-09-2006, 11:38
Ohja,, :eek:
Dan is dat wat ik zoek want die donkeren kringe.. :kwaad:
Iemand ervaring..??
Ja, ik zag het staan en las het. Maar hij is best wel prijzig. Kost 9.95 voor een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein potje.
Dus laat ik eerst even vragen....anders koop ik het voor niets.:maf:
Ja, ik zag het staan en las het. Maar hij is best wel prijzig. Kost 9.95 voor een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein potje.
je hebt types welke is het want ik ga het dan wel halen dan vertel ik jullie wel hoe het is gegaan als jullie allemaal 1 euro geven ahahahah nee hoor ik hou jullie dan wel op de hoogte heb ook last van donkere kringen
Ik zag 'm die keer ook staan en dacht als die potje nou wat groter was oke :maf2:
AdvocaatHanan
11-09-2006, 17:52
je hebt types welke is het want ik ga het dan wel halen dan vertel ik jullie wel hoe het is gegaan als jullie allemaal 1 euro geven ahahahah nee hoor ik hou jullie dan wel op de hoogte heb ook last van donkere kringen
Er was maar 1 type van oogcreme van der Hoog zover ik het me kan herinneren.
Die 1 euro sparen we wel voor onze eigen potje:hihi:
ga je het halen?
AdvocaatHanan
11-09-2006, 17:53
Ik zag 'm die keer ook staan en dacht als die potje nou wat groter was oke :maf2:
Wollah...hij is belachelijk klein:wow:
Mijn titel is echt scheef...zie ik nu pas:haha:
samira_spang
11-09-2006, 18:43
uhmm helpt best wel ik gbruik het self ook maar is wel duur voorr een kleinpotje dat wel aleen je kan er heel lang mee doenn sit vol dat potjee!!!
nou veel suuces ahahha heeft er iemand misgien tips om die wale egt weg te hale wnt als je dese shit gbruikt blijft nog wel hoor!!
AdvocaatHanan
11-09-2006, 19:15
uhmm helpt best wel ik gbruik het self ook maar is wel duur voorr een kleinpotje dat wel aleen je kan er heel lang mee doenn sit vol dat potjee!!!
nou veel suuces ahahha heeft er iemand misgien tips om die wale egt weg te hale wnt als je dese shit gbruikt blijft nog wel hoor!!
dus het vervaagt niet?
Andalus83
11-09-2006, 19:23
Tfooee...deze hmara heeft r pas 1 gekocht voor € 27,- van clarins :stoned:
Valt nog t bezien of t helpt.... :jammer:
AdvocaatHanan
12-09-2006, 11:01
Tfooee...deze hmara heeft r pas 1 gekocht voor € 27,- van clarins :stoned:
Valt nog t bezien of t helpt.... :jammer:
:nerd: Dat is eeuhh...kut.
Ik gebruik het ook, al maanden. Het is een heerlijke zachte creme, geeft een frisse look. Het is de moeite waard want je doet er ontzettend lang mee, en je moet een spateltje gebruiken (bijgeleverd) om het ermee aan te brengen. Hierdoor komen je vingers niet in aanraking met de creme en de huid onder je ogen.
KrOelenbOl__
12-09-2006, 15:24
Ik zocht al een nieuwe oogcréme.. zal deze misschien wel kopen. :o
De vochtinbrengende oogcreme van VIchy is ook erg goed. Helpt ook tegen wallen en donkere kringen.
Ik gebruik nooit zo'n spateltje. Eigenlijk moet dat wel maar ik vind het zo lastig.
FAIRLADY
12-09-2006, 15:37
ik zelf heb jaren lang die van clinique gebruikt...en die is pas prijzig...38e.!
hij maakt het wel zacht rondom je ogen maar de donkere kringen blijven gewoon hoor..en ik heb die van dokter v.d hoog nu ook thuis liggen, helpt geen moer. Dat is mijn mening. Ik heb nu vichy en die vind ik ook niet lekker hij maakt het rondom je ogen een beetje droog en dat is niet de bedoeling. Ik heb ook nog een tijdje die van chanel geprobeerd maar ook niets.
meiden het is hard maar waar we moeten het gewoon accepteren die donkere kringen, ze worden echt niet minder ongeacht welke creme je gebruikt. Ik ga weer terug naar clinique want die maakte mijn ooghuid toch wel heel zacht.
Nou dit zijn mijn ervaringen en succes
groetjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.